Kyllä tuo mies voi olla idiootti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ensinmmäisenä kun tulee kotiin, levittää paskaiset astiat tiskialtaasta puutasolle joka on tiskialtaan vieressä. Nyt se taso on likainen ja märkä. Juuri piti alkaa laittamaan astioita koneeseen mutta mitä tekee idiootti mies??? Ei muka saa otettettua vettä hanasta ettei roisku!!! No nytg ainakin vedet ja paskat on joka paikassa. Ei tajua että voisi laittaa ne astiat suoraan koneeseen eikä pitkin tasoja. Itse pidän niitä altaassa sen aikaa kun tulee koneellinen ja sitten laitan koneeseen.
Ja vielä : ei saa vahdittua konttavaa vauvaa hetkeäkään!!!!!!! Hetkeksi menin tekemään o,mia hommiani ja vauva jäi miehen kanssa samaan tilaan. Meillä olohuone, keittiö ja aula on sellaista aluetta jossa ei mitään vauvalle vaarallista ole, joskus joku tavara tai vaikka leivänpala saattaa löytyä jos ei ole heti otettu pois. Joten vahtimatta ei vauva voi tietenkään koskaan olla. Mutta ei mies saa vahdittua vaikk alähellä on!!!!!! Vauva alkoi yskimään, oli jotain saanut suuhunsa, mies vain menee ihmettelemään viereen. Minä syöksyin ottamaan vauvan ja laitoin päätä alaspäin ja taputin selkään ja vein valoisampaan paikkaan että näin meneekö siniseksi. Mitä tekee mies??? Ei tajua että bvoi olla tosi vaarallista tuollainen. Alkaa vain valittamaan että miksi viet kun likaantuu lattia joka paikasta jos oksentaa! Kuinka voi olla npoin kusipääidiootti!!!!!!!!!!!!!!!!Mitä väliä on jollain perseen sotkulla jos voi olla vauvan henki kyseessä???????
Kyka tuon kusipään ottaisi miehekseen, ilmaiseksi saa jos heti hakee pois!!!! Ei noin tyhmää voi ollakaan
Kommentit (38)
Miksi säilytät likaisia astioita tiskialtaassa, kunnes tulee koneellinen täyteen? Itse laitan suoraan koneeseen sitä mukaa kun käytetään (kuten toivoit miehesikin tekevän). On paljon siistimpää...
En voi ymmärtää tuollaista asennetta ja kielenkäyttöä lapsesi isästä.
Mitäpä jos lopettaisit miehen haukkumisen ja puhuisit hänelle kerrankin nätisti kaikista sua häiritsevistä asioista. Voisi olla vastaanotto aika hyvää ja ehkä vaikutuskin olisi parempi kuin haukkumalla.
jos likaisia astioita seisoo koneessa.
Mielummin teen niin että ovat altaassa ja tiskipöydällä sen aikaa että tulee koneellinen
tänne haukuin kun otti kupoliin niin suunnattomasti koko otus
huuhtoa ennen koneeseen laittoa, silloin eivät ala haisemaan. Itse en todellakaan pitäisi likaisia astioita tiskialtaassa. Tosi räävittömän näköistä. Mutta tapansa kullakin.
en ymmärrä miksei niitä voi laittaa koneeseen! Meillä on "kiellettyä" laittaa tiskejä (kattilat ok muttei mitään murokulhoja tai laseja) altaaseen kun vihaan niitä kun niistä tulee limaisia. Eiköhän ne tiskit haise enemmän siinä altaassa kuin koneessa...
mun mies laittaa just astioita tiskialtaaseen eika suoraan koneeseen!!! ehka sun miesta rassaa sun astioiden latominen sinne tiskialtaaseen. veden ottaminen hankaloituu tosiaankin kun on tiskiallas astioita taynna.
Toivotaan että johtuu hormoneista ja on ohimenevää.
vaan se, että puisella tasolla ne ei missään tapauksessa voi olla! Koska se taso homehtuu
ap
vaan se, että puisella tasolla ne ei missään tapauksessa voi olla! Koska se taso homehtuu
ap
en laita niitä siksi heti kun alkaa haisemaan ihan kamalalle jos likaisia astioita seisoo koneessa.
Mielummin teen niin että ovat altaassa ja tiskipöydällä sen aikaa että tulee koneellinen
Mitä ihmettä sä meinaat...???
Nehän pitää laittaa nimenomaan sinne helkkarin pesukoneeseen sitä mukaa kun niitä tulee, eikä haudotuttaa hajuineen niitä altaassa.
Itseäni vitutti mun veljen exän tapa tehä just noin, ja todellakin oli hankalaa ottaa hanasta vettä. Joka paikka tuntui olevan täynnä niitä paskasia astioita.
Ja tiskikone tyhjänä vaan...heh, TOD fiksua hei.
ÄLY HOI!!!!
...täällä ainakin on niin ihanteellista sakkia, kellään ei koskaan pala käämi ukon toistaitoisuuteen. Onnea vaan teille kaikille jeesustelijoille. Minä ainakin ymmärrän ap:n purkauksen täysin. Vaikka itsellä onkin kiltti ja kotitöitä paljon tekevä mies, välillä se ei vaan tajua mitään. Piste.
Meillä muuten on uusi Siemensin astianpesukone, ja se menee aina niin tiiviisti kiinni, että haju on karmea. Minä pidän kanssa esim. puurolautasia likoamassa ensin.
...täällä ainakin on niin ihanteellista sakkia, kellään ei koskaan pala käämi ukon toistaitoisuuteen. Onnea vaan teille kaikille jeesustelijoille. Minä ainakin ymmärrän ap:n purkauksen täysin. Vaikka itsellä onkin kiltti ja kotitöitä paljon tekevä mies, välillä se ei vaan tajua mitään. Piste.
Meillä muuten on uusi Siemensin astianpesukone, ja se menee aina niin tiiviisti kiinni, että haju on karmea. Minä pidän kanssa esim. puurolautasia likoamassa ensin.
Koneissa on esihuuhtelutila ja varmasti kansi jää raolleen jos sitä ei paina kiinni.
Meillä astiat huuhdellaan altaassa ja koneeseen, kansi raolleen kunnes koneellisen voi pestä.
Kun ei se moska ajaudu sinne suodattimiin, joita ette kuitenkaan muista putsailla.
t: 17
...mutta se ei pysy. Sitten avatessa on semmonen kalmanhaju että oksat pois. Ja huuhtelen astiat aina.
...mutta se ei pysy. Sitten avatessa on semmonen kalmanhaju että oksat pois. Ja huuhtelen astiat aina.
Tilanne oli se että oltiin juuri ruokailtu ja olin kerännyt astiat altaaseen ja tiskipöydälle ja tarkoituksena oli alkaa niitä huuhtomaan ja laittamaan koneeseen kun astoioita oli se koneellinen kun oli ruuanlaittoastiat ja muut mukana. Mutta mitä tekee mies? Tulee ja laittaa ne vauhdilla pitkin puutasoa vain siksi että hänen pitää saada huuhtoa mukinsa. Ja mukin oliis hyvin mahtunut huuhtomaan muutenkin. Mutta ei voi laittaa niitä astioita suoraan koneeseen. Vaan pitää levittää ne sille puutasolle ja samassa roiskuu sitä paskaista vettä joka paikkaan
ap
Se konehan on KIINNI ja hajuhaitat pysyvät siellä sisällä.
Kannattaa ostaa kone omiin tarpeisiinsa. Meillä on suht pieni kone, sinne mahtuu päivän tiskit. 30 minsan pesuohjelma, eikä ikinä haise.
Ja jos haisee, sen oven voi pistää KIINNI hei haloo... :D
Sitäpaitsi koneenkin voi pestä tav. pesuohjelmalla tyhjänä ollessaan. Säännöllisesti.
laita likaiset tiskit koneeseen sitä mukaan kun niitä tulee, tietenkin!
sori, mut en edes jaksanut lukea loppuun.