Mitä ajattelet 30-vuotiaasta miehestä, joka käyttää talvisin liukuesteitä kengissään?
Kommentit (32)
tai muuten havainnut käyttökelpoisiksi. Insinöörin liukuesteissä on varmaan patterilla toimiva vilkkuvalo...
on ehkä joskus kaatunut liukkaalla ja loukannut itsensä.
Hankin viime talvena liukuesteet juuri siitä syystä kun loukkasin jalkani/lonkkani kaatuessani. En välitä mitä muut ajattelevat liukuesteistäni, en halua pitää sairausjaksoa enää samasta syystä.
Lunta oli satanut ja jäätä ei voinut havaita ja jalat lähti alta.
ellei ole itse kaatunut tai nähnyt toisella hyvää esimerkkiä.
turvallisuutta tärkeämpänä kuin ulkonäköä.
lenkkeillessä pitää niin ihan OK, mutta jatkuvassa käytössä antaa kyllä nössön kuvan.
mulla on liukuesteet talvisin kengissäni, tosin ilman heijastimia.
Miksi?
Koska kaaduin viime talvena (kotona sisällä tosin), ja toinen ranteeni murtui pahasti.
Jouduin leikkaukseen, josta toipuminen kesti pitkään, eikä ranteeni ole täysin entisellään vieläkään.
Kirurgi sanoi mulle, että "pahinta olisi, että kaatuisit ja loukkaisit toipilaan ranteen uudelleen", joten olen pyrkinyt minimoimaan mahdollisuuden.
Aivan sama mulle mitä joku muu ajattelee musta kun käytän noita kengissäni.
Mulla on 4 lasta ja mies, ja haluaisin vielä tehdä käsilläni monenmoisia askareita, itsenikin iloksi.
Huomasin vuosi sitten, että on aika tärkeää, että ihmisellä on kaksi kättä ;) Yhdelläkin tulee toimeen, mutta kaikki on vaikeampaa ja hitaampaa.
Suosittelen "nastoja" kenkien pohjiin.
turvallisuutta tärkeämpänä kuin ulkonäköä.
Sama jos sillä on toppahousut ja huopatossut jalassa matkalla töihin näillä pakkasilla, järkeväähän se vain on.
He ovat typeriä, jotka eivät käytä liukuesteitä talvella. Varsinkin liukkailla keleillä.
Vierailija kirjoitti:
mulla on liukuesteet talvisin kengissäni, tosin ilman heijastimia.
Miksi?
Koska kaaduin viime talvena (kotona sisällä tosin), ja toinen ranteeni murtui pahasti.
Jouduin leikkaukseen, josta toipuminen kesti pitkään, eikä ranteeni ole täysin entisellään vieläkään.
Kirurgi sanoi mulle, että "pahinta olisi, että kaatuisit ja loukkaisit toipilaan ranteen uudelleen", joten olen pyrkinyt minimoimaan mahdollisuuden.
Aivan sama mulle mitä joku muu ajattelee musta kun käytän noita kengissäni.
Mulla on 4 lasta ja mies, ja haluaisin vielä tehdä käsilläni monenmoisia askareita, itsenikin iloksi.
Huomasin vuosi sitten, että on aika tärkeää, että ihmisellä on kaksi kättä ;) Yhdelläkin tulee toimeen, mutta kaikki on vaikeampaa ja hitaampaa.
Suosittelen "nastoja" kenkien pohjiin.
Ehkä et olekaan 30-vuotias mies. Ehkä ap tarkoitti nastallisen 30-vuotiaan miehen pantavuutta.
Pelaa varman päälle. Ei ota riskejä. Järkiperäistää kaiken. Ehkä hieman tylsä, mutta myös turvallisuus hakuinen tyyppi.
Mulla on ollut Icebug nastakenkiä käytössä jo vuosia. Juoksulenkkareita ja talvikenkiä.
Erittäin toimiva ratkaisu jos lenkkeilee ja ulkoilee talvella.
Toimivat myös työmatkoilla. Keskustassa on hirveän liukkaita katuja.
Vierailija kirjoitti:
lenkkeillessä pitää niin ihan OK, mutta jatkuvassa käytössä antaa kyllä nössön kuvan.
Ei-nössöllä pää halki.
Varmasti joku kehitysvammainen autisti, jolla on ADHD, luonnevika ja cp-vamma.
eikä yhtään päivää varaa potea murtunutta jäsentä sairaspäivärahalla..