Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 30-vuotiaasta miehestä, joka käyttää talvisin liukuesteitä kengissään?

Vierailija
21.01.2010 |

Heijastimella varustettuja.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko liukuesteillä hölkätä?

Vierailija
22/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei tepastele ympäri mun kämppää tai tallo naamaa niillä, niin aivan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevää.

En varmaan muuta ajattelisi siitä asiasta.

Vierailija
24/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en yhtään välitä, mitä mieltä sinä tai joku muu on pukeutumisestani. Huono itsetunto vaivaa ihmisiä, joiden pitää tarkkailla ympäristön reaktioita. Kävelen nastakengissä, jos keli niin vaatii!

Vierailija
25/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla on liukuesteet talvisin kengissäni, tosin ilman heijastimia.

Miksi?

Koska kaaduin viime talvena (kotona sisällä tosin), ja toinen ranteeni murtui pahasti.

Jouduin leikkaukseen, josta toipuminen kesti pitkään, eikä ranteeni ole täysin entisellään vieläkään.

Kirurgi sanoi mulle, että "pahinta olisi, että kaatuisit ja loukkaisit toipilaan ranteen uudelleen", joten olen pyrkinyt minimoimaan mahdollisuuden.

Aivan sama mulle mitä joku muu ajattelee musta kun käytän noita kengissäni.

Mulla on 4 lasta ja mies, ja haluaisin vielä tehdä käsilläni monenmoisia askareita, itsenikin iloksi.

Huomasin vuosi sitten, että on aika tärkeää, että ihmisellä on kaksi kättä ;) Yhdelläkin tulee toimeen, mutta kaikki on vaikeampaa ja hitaampaa.

Suosittelen "nastoja" kenkien pohjiin.

Ehkä et olekaan 30-vuotias mies. Ehkä ap tarkoitti nastallisen 30-vuotiaan miehen pantavuutta.

Ehdottomasti lisää "pantavuutta", lisää myöskin tämä 30-vuotiaan pitämistä järkevänä, fiksuna, viisaana ja kaikin puolin noteerattavana henkilönä.

Vierailija
26/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti joku kehitysvammainen autisti, jolla on ADHD, luonnevika ja cp-vamma.

Kommenttisi perusteella sinullakin on jokin ikävä vaiva.

Vierailija
27/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itsevarma turvallisuuden tunteestaan. On muut huomioon ottava mies, ei ajattele vain itseään. Näkisin myös varakkuutta ja sensuelliä hyvinvointiä. Ei perinteinen kiltti mies enemmän rohkea kiltteydessään. Ei äidinpoika mutta rakastaa äitiään.

Vierailija
28/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä käsi tai jalka joskus murtunut, kun liukkaalla kaatunut.

Näin kävi myös minulle ja oikea käsi oli lähes vuoden puolikuntoinen ja hirveät kivut. Nykyään en lähde ulos jos kengissä ei ole luikuesteitä.

Monessa kaupungissa ja kunnissa jakavat liukuesteitä kenkiin veloituksesta ja näin ei kuormiteta terv.hoitoa.

Vierailija
29/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko liukuesteillä hölkätä?

Voi hölkätä, juosta ja kävellä. Juuri tulin juoksemasta ja liukuesteiden ansiosta, juoksu oli kuin tanssia, eikä tarvitse pelätä liukastumista.

Vierailija
30/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska pölinää. Ei kiinnosta.

Vierailija
31/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska pölinää. Ei kiinnosta.

Mitä sinä sitten täällä teet, urpo. Nastakengät eivät ole pelkästään äitisi yksinoikeus.

Vierailija
32/32 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö siitä olla jotain mieltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä