Lue keskustelun säännöt.
saako valittaa?Rasittaa olla yksinhuoltaja!!!
21.01.2010 |
oon niin kypsä tähän,jo 5 vuotta takana ja yhä olen yksin.jatkuvaa tappelua exän kanssa(lapsista, rahoista jne). Ostin sentään oman asunnon mutta hirvee stressi siitäkin...
Eniten vituttaa olla sinkku,kaiken tän jaksais jos ois joku kenen kanssa edes soitella/jakaa arkea. En tarttis edes asuinkumppania,riittäis et olis EDES JOKU joka välittää.Vaikka edes teoriassa :-(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täällä yh jo 13 vuotta ja arkeeni en ole miestä halunnut. Muutamia suhteita on ollut ja vuosia on ollut yksi vakipano ja se riittää. Lapsille en ole koskaan miesystäviä esitellyt.
En halua tähän perheeseen toista aikuista. Ajattelen niin ettei lapsille vierasta aikuista leikkimään vanhempaa jota ei kuitenkaan lapsille oikeasti ole.
Olen tyytyväinen ratkaisuuni. Ei ole uusperheriitoja. Ei ole sinun, minun ja meidän lapsia. Ei säntäilyä sinne ja tänne.
Lapset tietävät missä heidän koti on ja kuka heistä pitää huolta.
Heidän isä ei juurikaan pidä yhteyttä lapsiinsa ja tapilevat tyyliin kerran vuodessa mikä on harmillista. Toivoisin aktiivisempaa otetta isän puolelta mutta kaikista ei ole isäksi.
Meitä yksinhuoltajia on moneksi, minä nautin tästä tavasta elää.
Arjen asioita jaan ystävieni kanssa jotka ovat naisia ja heillä kaikilla on samanikäisiä lapsia. Kaikki saadaan toisitamme vertaistukea, osa on avioliitossa osa yksinhuoltajia.