Ihan oikeasti: ketään ei kiinnosta teidän tulevan lapsenne sukupuoli.
Kunhan vain lämpimikseen juttelevat, että kumpaa toivot, jne. Ei kannata ottaa niin tosissaan, vaikka raskaushormonit jylläävätkin.
Kommentit (10)
kyllä mua ainakin kiinnostaa kaikkien tuttujen tulevien lapsien sukupuoli!
Muuten ei oikeasti kiinnosta pätkääkään. Odottajat tekevät vain kärpäsestä härkäsen.
Luulin oottavani poikaa, olin vuorenvarma. Sain maailman rakkaimman tytön.
Muuten ei oikeasti kiinnosta pätkääkään. Odottajat tekevät vain kärpäsestä härkäsen.
Ja mä ainakin kysyn ihan vaan tavan mukaan, ollakseni kohteliaan kiinnostunut kanssaihmisen raskaudesta ja mitä muutakaan sitä nyt kysyis kun ihminen on raskaana.
Ja mä ainakin kysyn ihan vaan tavan mukaan, ollakseni kohteliaan kiinnostunut kanssaihmisen raskaudesta ja mitä muutakaan sitä nyt kysyis kun ihminen on raskaana.
Mitä tahansa kysyt raskaudesta, niin heti pillastutaan. Joidenkin ei pitäisi raskautua ollenkaan.
niin eikös mamma tule tänne vinkumaan, että ketään ei kiinnosta minun raskauteni. Voi kyynel...
samoin kuin kiinnostaa muutenkin ystävien raskaus ja elämä yleensä. Millaisia ihmissuhteita teillä oikein on, joita ei läheisten asiat kiinnosta?
etteivät pysy housuissaan. Minua jo ihan ärsyttää, jopa loukkaa jatkuva sukupuolen arvailu ja pähkäily. Minulle on ihan sama, kumpi sieltä tulee.
kanssani! Minun vatsaa saa kommentoida ja esittää arvailuja sukupuolesta, so what?
En kuitenkaan itse tee raskaudestani sen suurempaa numeroa, mutta tykkään kyllä keskustella aiheesta jos joku sen puheeksi ottaa.
Enemmän kuin itseäni...