Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan oikeasti: ketään ei kiinnosta teidän tulevan lapsenne sukupuoli.

Vierailija
20.01.2010 |

Kunhan vain lämpimikseen juttelevat, että kumpaa toivot, jne. Ei kannata ottaa niin tosissaan, vaikka raskaushormonit jylläävätkin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin itseäni...

Vierailija
2/10 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mua ainakin kiinnostaa kaikkien tuttujen tulevien lapsien sukupuoli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei oikeasti kiinnosta pätkääkään. Odottajat tekevät vain kärpäsestä härkäsen.

Vierailija
4/10 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin oottavani poikaa, olin vuorenvarma. Sain maailman rakkaimman tytön.

Vierailija
5/10 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei oikeasti kiinnosta pätkääkään. Odottajat tekevät vain kärpäsestä härkäsen.

Ja mä ainakin kysyn ihan vaan tavan mukaan, ollakseni kohteliaan kiinnostunut kanssaihmisen raskaudesta ja mitä muutakaan sitä nyt kysyis kun ihminen on raskaana.

Vierailija
6/10 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä ainakin kysyn ihan vaan tavan mukaan, ollakseni kohteliaan kiinnostunut kanssaihmisen raskaudesta ja mitä muutakaan sitä nyt kysyis kun ihminen on raskaana.

Mitä tahansa kysyt raskaudesta, niin heti pillastutaan. Joidenkin ei pitäisi raskautua ollenkaan.

Vierailija
7/10 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikös mamma tule tänne vinkumaan, että ketään ei kiinnosta minun raskauteni. Voi kyynel...

Vierailija
8/10 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kuin kiinnostaa muutenkin ystävien raskaus ja elämä yleensä. Millaisia ihmissuhteita teillä oikein on, joita ei läheisten asiat kiinnosta?

Vierailija
9/10 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät pysy housuissaan. Minua jo ihan ärsyttää, jopa loukkaa jatkuva sukupuolen arvailu ja pähkäily. Minulle on ihan sama, kumpi sieltä tulee.

Vierailija
10/10 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssani! Minun vatsaa saa kommentoida ja esittää arvailuja sukupuolesta, so what?

En kuitenkaan itse tee raskaudestani sen suurempaa numeroa, mutta tykkään kyllä keskustella aiheesta jos joku sen puheeksi ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän