Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttökokemuksia VW Touranista 7 paikkaisena

Vierailija
12.03.2010 |

Auton vaihto edessä. Nykyään ajelemme V70 Volvolla ja mielessämme olisi ostaa viisi henkiselle perheellemme auto, jossa olisi mahdollisuus satunnaisesti kuljettaa lisäpenkeillä muitakin oman perheen lisäksi. Tiedossa on tuon jälkeen tavaratilan vähyys ja ei niillä lisäpenkeillä taida voida matkustaa kuin alle 10-vuotiaat vähäisen jalkatilan takia.

Mielessämme on Dieselauto automaattivaihteistolla. Olisiko kenelläkään hyviä tai huonoja käyttökokemuksia kyseisestä autosta? Raha kuienkin rajoittaa jonkin verran eli oikeaan isoon tila-autoon rahamme ei riitä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaratilaa tosi vähän kun kaikki 7 paikkaa käytössä. Muuten ihan näppärä auto.

Vierailija
2/3 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok, kun takarivi voi olla normaalikäytössä kumossa. meitä on seit´semän ja silloin kamoja on kyllä kaikkien jaloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siten tavaratilaa koiralle ja rattaille. Toisinaan on kuitenkin tilanteita jolloin 6 tai 7 paikkaa olisi tarpeen, kun aina ei ole kahta kuskia käytettävissä ja siten kahta autoa. Meiltä löytyy kuitenkinn tilava suksiboksi, jota voidaan tarpeen tullen käyttää kevyemmille tavaroille.

Onko auto toiminut hyvin ja oletteko muuten tyytyväisiä? Olin itse positiivisesti yllättynyt koeajon jälkeen. Itse olen kriittinen ajo-ominaisuuksien suhteen, kun volvo on niin vakaa ajettava ja olen siihen tykästynyt. Touran kuitenkin yllätti minut ja nyt sitä kovasti harkitsemme.

Lisää kommentteja?