Kokemuksia Oulunkylän ala-asteesta?
Kommentit (4)
, n. 500 oppilasta, jos sivupiste mukana.
vaikka onkin jättisuuri ala-aste, ei haitannut. Oikein mukava koulu, mukavat opettajat. Luokan vanhemmista riippuen hyvinkin aktiivista toimintaa; leirikoulut ym. Olen tyytyväinen
Itsekin olen käynyt oulunkylän ala-asteen (myöskin ylä-asteen)
olen -79 syntynyt. Mullakin on ihan mukavia muistoja niiltä ajoilta:)
vaikka et minun vatsaustani varmaan odotakaan. Jos ei muut vastaa niin saat ainakin jotain lukea vaikkei tämänhetkistä tietoa... Olen käynyt lapsena Oulunkylässä ala-asteella koulua. Olen synytnyt Helsingissä, lapsuuteni vietin Oulunkylässä ja kävin myös koulua siellä. Muutin aikuistuessani pois Oulunkylästä, menin naimisiin ja asuin muualla jonkun vuoden. Sitten muutin Patolaan avioiduttuani. Oulunkylän koulu oli Patolan asukkaille, kaksi lastani aloitti samassa koulussa kuin joskus minä olin ollut, tuttuja opettajiakin oli. Kouluajoista ihan mukavat muistot, ei mielestäni mikään ylisuuri koulu. Kuitenkin tuntuu mukavammalta nykyisen asuinpaikkani koulu, jossa on eskareineen muutamaa vaille 200 oppilasta. -Oi niitä aikoja...
vaikka et minun vatsaustani varmaan odotakaan. Jos ei muut vastaa niin saat ainakin jotain lukea vaikkei tämänhetkistä tietoa...
Olen käynyt lapsena Oulunkylässä ala-asteella koulua. Olen synytnyt Helsingissä, lapsuuteni vietin Oulunkylässä ja kävin myös koulua siellä.
Muutin aikuistuessani pois Oulunkylästä, menin naimisiin ja asuin muualla jonkun vuoden.
Sitten muutin Patolaan avioiduttuani. Oulunkylän koulu oli Patolan asukkaille, kaksi lastani aloitti samassa koulussa kuin joskus minä olin ollut, tuttuja opettajiakin oli.
Kouluajoista ihan mukavat muistot, ei mielestäni mikään ylisuuri koulu. Kuitenkin tuntuu mukavammalta nykyisen asuinpaikkani koulu, jossa on eskareineen muutamaa vaille 200 oppilasta. -Oi niitä aikoja...