Oli suuri usko poikaamme, että hän nai lääkärin. Mutta toisin kävi. Sai sairaanhoitajan. Kova pala niellä tämä pettymys.
Kommentit (42)
Koittakaa nyt vain olla ylpeitä homopojastanne.
Tyhmiä lapsia tulossa. Päätyvät lähihoitajiksi vaihtamaan mmuuttajille vaippoja.
Semmosta se on. Onhan toki lääkärin ja sairaanhoitajan palkassa eroa. Olis poikanne päässyt rikkaisiin naimisiin. Nyt sit kituuttelee hoitsun kanssa.
No voi harmi.
Keksi parempi provo.
Onko hoitajalla shokkivärjätty tukka? Sen tietää että hän työskentelee myrkyllisessä ilmapiirissä akkavaltaisella alalla, missä puukotetaan selkään minkä ehditään ja julistetaan feminististä miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä niin tyhmä aloitus, että ei voi olla totta. Olisihan poika lukea ise lääkäriksi
Kun pojan puoliso on lääkäri, niin anoppikin osaa ruotsia, vaikka ei koskaan ole sitä opiskellut.
Akateemiselle naiselle on todellakin ikävää, jos oma poika nai jonkun matalasti koulutetun naisen. Ei kehtaisi oikein tuttaville kertoa miniästä mitään.
Akteeminen nainen
Turha odottaa, että joku muu tulee ja täyttää toiveet jostain muka statuksesta :D
Itse se pitää tehdä.
Saahan se vieläkin naida lääkäriä, vaimoko estää? Kunnon miehellä on oma tahto.
Maksathan itse itsellesi hoitajan, kun makaat vanhana paskavaipoissa? Tämä miniä sinua ei nimittäin tule auttamaan, eikä poikasikaan.
Vierailija kirjoitti:
Turha odottaa, että joku muu tulee ja täyttää toiveet jostain muka statuksesta :D
Itse se pitää tehdä.
Juuri näin!
Vantaalainen kerrostalolähiö ja uudet naapurit Mohammad ja Salman odottaa pariskuntaa.
Minkäs mä teidän pettymyksille voin. Ilmeisesti sairaanhoitaja on taitava sängyssä. Ja poika nauttii uuh aah.
Sairaanhoitajat on ihan hyvää porukkaa. Ammatillisesti heihin liittyy kaksi huomioon otettavaa seikkaa.
Ensiksikin, he ovat alisuoriutujia. Jokainen olisi voinut potentiaalisesti valmistua yhtä hyvin myös lääkäriksi, mutta lapsuudenkodin vähättelevä ilmapiiri johti siihen, että tuli valituksi perusteettomasti alempi tutkinto-
Toinen asia on se, että he ovat uhriutujia. Jokainen hiukankin viitseliäs tienaa sen viisi - kuusi tonnia kuussa lisien kanssa.
Kuitenkin historiallisista syistä soitetaan vuosikymmenestä toiseen sitä levyä, jossa sarisairaanhoitaja tienaa hädin tuski kaksi tonnia kuussa. Yhtä hyvin voisi joku automyyjä hakea säälipisteitä sillä perälautaliksallaan, eikä puhua mitään siitä, paljonko tulee provikkaa siihen päälle?
Semmonen pettymys mielikuvituspojan mielikuvitusvaimosta.
No onneksi ei ollut eläinlääkäri:(
Tunnen kyllä oikeastikin vastaavan tapauksen, jossa pariskunnan miehen äiti oli pettynyt miniänsä ammattiin, kun oli vain hoitaja ja osask myös tuoda sen julki.
Kun myöhemmin erosivat, voi sitä anopin riemua, kun uusi vaimo olikin "kunnon" ammatissa. Itse kyllä ihmettelin sitä, ettei vaatinut pojaltaan mitään. Poika kun teki ihan tavallisen duunarin hommia.
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajat on ihan hyvää porukkaa. Ammatillisesti heihin liittyy kaksi huomioon otettavaa seikkaa.
Ensiksikin, he ovat alisuoriutujia. Jokainen olisi voinut potentiaalisesti valmistua yhtä hyvin myös lääkäriksi, mutta lapsuudenkodin vähättelevä ilmapiiri johti siihen, että tuli valituksi perusteettomasti alempi tutkinto-
Toinen asia on se, että he ovat uhriutujia. Jokainen hiukankin viitseliäs tienaa sen viisi - kuusi tonnia kuussa lisien kanssa.
Kuitenkin historiallisista syistä soitetaan vuosikymmenestä toiseen sitä levyä, jossa sarisairaanhoitaja tienaa hädin tuski kaksi tonnia kuussa. Yhtä hyvin voisi joku automyyjä hakea säälipisteitä sillä perälautaliksallaan, eikä puhua mitään siitä, paljonko tulee provikkaa siihen päälle?
Mä olen yksityisellä sairaanhoitajana ja saan nettona n. 2100€. Teen päivätyötä eli tule lisiä. Meillä kolmivuoroa tekevät lähihoitajat tienaa enemmän lisien takia. Eikä mun peruspalkka paljon isompi ole kuin oli lähihoitajana samalla työnantajalla. Kolmivuorotyöhön ei ole mahdollisuutta tässä työpaikassa koska sairaanhoitajat tekee vain päivätyötä.
Lääkäriksi en edes haluaisi. Ihmeellinen ajattelutapa, että hoitajien pitäisi haluta lääkäreiksi. Myös hoitajia tarvitaan.
Elämä on täynnä pettymyksiä! Onneks voi elää lasten kautta
On kyllä niin tyhmä aloitus, että ei voi olla totta. Olisihan poika lukea ise lääkäriksi