Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholisteja linjoilla?

Vierailija
20.01.2010 |

Raitistuneita tai vähemmän raitistuneita. Tai salajuoppja?

Mulla karkaa käpälästä. Olis kiva kuulla kuin teillä muilla?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viikonloppuillat tissuttelen ja väliin viikollakin. Liikaa käytän alkoholia. Nykyään vähän jo salailen mieheltänikin eli olen kai salajuoppokin.

Vierailija
2/19 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ilta menee vähintään pari lasia viiniä tai olutta, ja vkl enemmän. Karannut jo käpälästä mullakin valitettavasti, nyt on itsestään selvää että illalla ottaa sitä viiniä. Sitä oikein odottaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka luki tämän aloituksen otsikon "alkoholia tarjolla?". Ei naurata.

Vierailija
4/19 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä perhettä? Koetteko juomisenne "omaksi jutuksi", joka ei ole perheeltä pois? Luuletteko, ettei lapset jossain vaiheessa huomaa? Ettei teidän juominen vaikuta heidän koko loppu elämään todella merkittävästi? Ettei juominen koko ajan lisäänny?

Kannattaa ehkä pysähtyä miettimään.

t. alkoholistien tytär

Jonka äiti tissutteli kotona. Jonka äiti ei vieläkään ymmärrä, ettei se ollut vain hänen juttunsa, vaan vaikutti kaikkeen. Jonka äidin juominen koko ajan lisääntyi. Loppu on surullinen.

Vierailija
5/19 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon ja paljon ja liikaa.

Pelottaa.

Vierailija
6/19 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tissuttelen ihan lasten nähdenkin. Tosin vain viikonloppuisin. Ja olen huolissani juomisestani sekä oman terveyteni, että lasteni takia.

Yritän kyllä koko ajan tehdä töitä vähentääkseni juomistani.

Onko teillä perhettä? Koetteko juomisenne "omaksi jutuksi", joka ei ole perheeltä pois? Luuletteko, ettei lapset jossain vaiheessa huomaa? Ettei teidän juominen vaikuta heidän koko loppu elämään todella merkittävästi? Ettei juominen koko ajan lisäänny? Kannattaa ehkä pysähtyä miettimään. t. alkoholistien tytär Jonka äiti tissutteli kotona. Jonka äiti ei vieläkään ymmärrä, ettei se ollut vain hänen juttunsa, vaan vaikutti kaikkeen. Jonka äidin juominen koko ajan lisääntyi. Loppu on surullinen.

Vierailija
7/19 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oma äiti ei olisi ajokunnossa normaalina arkena. Jos jotain sattuisi, ja tarvisi lähteä lääkäriin tms. niin taxillako aina huristelette? Se hävettää lapsiakin kun oma auto pitää vaihtaa taxiin! Koska jos otat niin et aja, ainakaan lapsi kyydissä!

Oikeasti, pyytäkää apua ongelmaanne vielä kun olette normi arjessa kiinni. Kohta on myöhästä ja lapset traumatisoituneet!

Vierailija
8/19 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä suosittelisin suoraan lopettamaan. Hae apua. Itsesi ja lastesi takia.

Ja tissuttelen ihan lasten nähdenkin. Tosin vain viikonloppuisin. Ja olen huolissani juomisestani sekä oman terveyteni, että lasteni takia.

Yritän kyllä koko ajan tehdä töitä vähentääkseni juomistani.

Onko teillä perhettä? Koetteko juomisenne "omaksi jutuksi", joka ei ole perheeltä pois? Luuletteko, ettei lapset jossain vaiheessa huomaa? Ettei teidän juominen vaikuta heidän koko loppu elämään todella merkittävästi? Ettei juominen koko ajan lisäänny? Kannattaa ehkä pysähtyä miettimään. t. alkoholistien tytär Jonka äiti tissutteli kotona. Jonka äiti ei vieläkään ymmärrä, ettei se ollut vain hänen juttunsa, vaan vaikutti kaikkeen. Jonka äidin juominen koko ajan lisääntyi. Loppu on surullinen.

Vierailija
9/19 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ainakin siihen asti, kun lapset menevät nukkumaan. Viikonloppuisin tissuttelen jo aikaisemmin.

Ja jos akuutti lääkärintarve tulee, niin taksillakin päästään.

En silti yritä puolustella juomistani, olen siitä itsekin huolissani.

jos oma äiti ei olisi ajokunnossa normaalina arkena. Jos jotain sattuisi, ja tarvisi lähteä lääkäriin tms. niin taxillako aina huristelette? Se hävettää lapsiakin kun oma auto pitää vaihtaa taxiin! Koska jos otat niin et aja, ainakaan lapsi kyydissä! Oikeasti, pyytäkää apua ongelmaanne vielä kun olette normi arjessa kiinni. Kohta on myöhästä ja lapset traumatisoituneet!

Vierailija
10/19 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aatellut hakee apua ...mutta ilmeisesti en kuitenkaan oikeasti halua apua, koska en osaa kuvitella et mikä tähän muka auttais???

-ap

Vierailija
11/19 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oma äiti ei olisi ajokunnossa normaalina arkena. Jos jotain sattuisi, ja tarvisi lähteä lääkäriin tms. niin taxillako aina huristelette? Se hävettää lapsiakin kun oma auto pitää vaihtaa taxiin! Koska jos otat niin et aja, ainakaan lapsi kyydissä!

Oikeasti, pyytäkää apua ongelmaanne vielä kun olette normi arjessa kiinni. Kohta on myöhästä ja lapset traumatisoituneet!

joka on tyytyväinen siihe, ettei meil oo autoo!! Ei TARTTE OLLA AJOKUNNOSSA.

Vierailija
12/19 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen raskaana ja se loppui siihen. Kylläkin mieli tekee ja alussa oli ihan tyhjää! Huomasin että kaiken kohokohta oli kun sai illalla ja v.loppuna alkoholia. kun se elämän kohokohta katosi oli aluksi hyvin onttoa, mut alkanut helpottaa jo 3kk aikana. mutta kyllä mä jossain vaiheessa haluan juoda taas vähän ainakin... Siis imetyksen jälkeen tms, en tietenkään nyt!

Oi että ois ihanaa saada viiniä ja olutta ja tuntea se fiilis.

muuten huomasin myös et moni asia (kuten syvälliset keskustelut ym) on tehty pienessä hiprakassa, nyt on vaikeaa löytää kaikki se ilman "potkua"...

Vierailija
13/19 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää korkeintaan kaksi, aamulla töihin. Viikonloppuisin naamat kun lapset (aika isoja)nukkuu, herätys klo:10.

Ei tää hyvä oo. Muttei oo muutakaan.

Vierailija
14/19 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari olutta kumottu ...valkkaripullon pohja häämöttää ...pitäis kait mennä nykkuun

Vierailija
15/19 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile jeesusta. se autto mulla.

Vierailija
16/19 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain hyötyä sentään, en nimittäin saatana raaskis ikinä mitään kaljoja ja viinojä ostaa rahoillani.

Vierailija
17/19 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile jeesusta. se autto mulla.

Enkä tosiaan oo mikään uskis muuten, mut epätoivoissani rukoilin ja pyysin muitakin rukoilemaan puolestasni, olin jo ihan sen juomisen vanki, vaik ihan "harmittomasta" tissuttelusta lähti. Meni siihen et join 4-5 päivänä viikossa, alkoi jo elämänhallinta olla hukassa ja kauhea syyllisyys lapsen (4v) takia.

no, Jeesus kuuli jä pelasti mut riippuvuudestani, omin voimin en ikinä ois siihen kyenny. Tosta vaan, ihanku seinään loppu eikä oo sen jälkeen tehny alkoholia mieli tippaakaan. Tästä pian jo puoli vuotta ja oon NIIN kiitollinen. Kokeilkaa oikeesti. Voin rukoilla myös puolestanne, jos yhtään siltä tuntuu?

Tiedän ton petollisen helvetin, ikinä en siihen halua takas enää :( Sympatiaa ja voimia täältä!

Vierailija
18/19 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika humalaan juon itseni pe ja la. : ( Tulee otettua myös keskiviikkona. Mies ottaa mielellään myös niin emme saa irrotettua itseämme tästä juomisesta millään. Hauskaa meillä on kyllä. Usein juodaan viiniä alle ja kirkasta sitten sen jälkeen. Tai sitten ostetaan salkku ja juodaa sitten kaljaa. Krapula-aamuja on sitten usein.

Vierailija
19/19 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuisin juon muutaman lasin viiniä, välillä menee viikollakin.. määrän pidän kuitenkin sellaisena et aamulla olen aina kunnossa. jos noita lapsia ei olis, niin joisin niin kauan kuin juotavaa piisaa ja kaamee krapula ois aamulla. et mulla juominen on kyllä ihan selkeä ongelma :( ilman lapsia oisin varmasti jo kuollut viinaan. tupakoin myös, ja sitäkin olen koittanut lopettaa moneen otteeseen.. lasten takia olen saanut vähennettyä noin puoleen. täysin lopettaminen on tällä hetkellä haaveissa. toivottavasti joskus onnistun.

lasten odotusaikana en ole juonut ollenkaan ja fiilis on ollut ihan oikeasti aika mahtava. mut silti aina olen ratkennut tuohon tissutteluun kun odotus ja imetys on ohi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan