Apua!!! MIten vauvan saa syömään tuttia?
Vauveli on nyt kolmikuinen, ja tutti lentää kaaressa aina kun tarjoan. On kokeiltu eri merkkisiä, eikä isäkään ole onnistunut sen paremmin. Kumpikaan isosisarus ei myöskään huolinut tuttia.
Tämä kolmas on varsinainen sylivauva ja käyttää minua tuttinaan öisin. Jos en anna (heh, kuulostipas hassulta), niin vonkaa ja itkee kunnes hellyn (onneksi mies vain vonkaa (Oho, nyt meni aika pahasti sivuraiteelle tämä juttu, mutta sitä tuo valvominen teettää...))
Siis löytyykö niksejä tutittamiseen?
Kommentit (5)
- näin laitoksella neuvottiin, ja hyvin toimi. Varsinkin,kun antaa sen siinä vaiheessa jolloin vauva on pöpperöinen ja nukahtamispisteessä.
Ja käytti mua myös tuttina. Kuitenkin kovetin itsenäni ja katkaisin syömisen kun vaivaa oli selkeästi kylläinen. Sen jälkeen isä sai tuuditella vauvan unille. Tällä me onnistuttiin. Ei ole poika tuttia kaivannut.
Kaikkeni yritin eikä vaan onnistunut. Siispä he eivät syöneet tuttia sitten. eipä tuossa mitään haittaakaan ollut, hyvin ovat kasvaneet. Tosin pienemmän vierotin kokonaan yösyötöistä sitten vihdoin 6kk vanhana ja siitä saakka nukkunut omin päin omassa huoneessaan. Isomman kanssa ei ollut mitään ongelmaa, hän ei pitänyt tuttia eikä minua tuttina :)
Ihan yleisesti nykyajan äideillä näyttää olevan joku pakkomielle tunkea tuttia vauvan suuhun ettei se vaan pitäisi mitään ääntä. En halua loukata ketään enkä muutenkaan aiheuttaa eripuraa, en vain ymmärrä että mikä pakko sen vauvan on sitä tuttia syödä?? Voi tosin olla että olen väärä ihminen tätäkin ruotimaan koska omat lapset eivät tuttia ole tarvinneet. Tuntuu vaan että tutista on enemmän haittaa kuin hyötyä, kuten sitten kun se tutti on kadoksissa niin sitä haetaan kissojen ja koirien kanssa ja muksu huutaa pää punaisena kunnes saa tulpan suuhun. No mutta ap:lle sen verran että jos vauva ei sitä suostu ottamaan niin mitä jos antaisit hänen olla ilman? Tuskin se sun tississä enää 25v:nä roikkuu ;)
Meillä ei kelvannut ne "anatomiset" tutit, mutta ne "suoran" malliset kelpasivat.