Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ostaa mulle ihan hirveitä lahjoja :(!

Vierailija
20.01.2010 |

Olen sanonut miehelle etten halua lahjoja. Olen aika kulutuksen vastainen ihminen (jonka hän tietää) ja jos jotain lahjaa haluaa antaa niin mielellään sitten vaikka joku palvelu tai edes lahkortti jotta voin valita itse jotain mille on varmasti käyttöä. Mies kuitenkin haluaa ilahduttaa ja ostaa usein lahjan. Tänään sain merkkipäivälahjaksi hajuvettä joka tuoksuu minusta niin kauhealta etten voi kuvitella käyttäväni sitä edes hyvällä tahdollani. Käytän todella kevyitä tuoksuja mutta hän osti todella raskaan vanhan rouvan tuoksun :(. Joululahjaksi hän osti minulle kellon joka ei myöskään ole yhtään minun tyyliseni, enkä edes yleensä käytä kelloa. Hän tietää kyllä että minulla on jo kello josta pidän paljon ja jota käyttää kun haluan. Jos sanon etten pidä lahjoista hän loukkaantuu syvästi sillä hän on ostanut ajatuksella ja rakkaudella. Nämäkin lahjat on ostettu lentokentän tax freestä joten ihan äkkiä niitä ei lähdetä palauttelemaankaan. Miksi ihmeessä hän vain ostaa ja ostaa ja kaikenlisäksi ei mitään edullisemmasta päästä. Jos olisin niin paljon rahaa raaskinut käyttää itseeni niin olisin valinnut jotain josta pidän. Nyt rahat on mennyt aivan hukkaan :(.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan oikeasti kaipaa mitään isoja lahjoja, kun tavaraa jo on enkä halua hukuttaa maapalloa rojuun (en kalliiseenkaan). Mies ei sitä suostu ymmärtämään. No, olen koittanut sitten ymmärtää,e ttä miehelle lahjojen ostamienn on tärkeämpää kuin minulle. Olen yrittänyt auttaa tilannetta tekemällä miehelle toivelistoja (mahdollisimman tarkkoja, sillä minäkään en halua mitä tahansa tuoksua käyttää yms). Mutta ei auta. Jos minä toivon jotain järkevän hintaista kosmetiikkatuotetta miehen pitää valita itse joku kalliimpi. Ja mieluiten ostaa jotain muuta kuin mitä olen toivontu.

Kamalinta on, kun mies ostaa minulle vaatteita sen mukaan, minkälainen tyyli hänen mielestään olisi minulla ihana. Ne vaatteet vaan ovat kerta kaikkisesti järjestäen joko epäkäytännöllisiä tai sitten eivät istu minun vartalolleni lainkaan :-(

Että revi siitä sitten. Mieluiten ottaisin lahjaksi jonkin ns. toisenlaisista lahjoista, mutta miehen mielestä hyväntekeväisyyslahjat on jotenkin epäreiluja (kun lahjansaaja ei muka saa mitään).

Vierailija
42/43 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten tarvitse mitään. Meni aikansa, ennen kuin tämän opin, koska joulu toisensa jälkeen löysin paketista mustan "silkki"aamutakin (näitä myydään aina ketjuliikkeissä joulun aikaan). Oikeasti mulla on niitä puolireiteen ulottuvia mustia aamutakkeja varmaan neljä enkä ikinä, koskaan edes käytä aamutakkia.

Sitten opin, että ainoa keino on selvästi kertoa, mitä haluan ja mieluiten ostaa se itse valmiiksi. Muuten tulee taas aamutakki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlainen ongelma meilläkin, mutta en usko että osaan itsekään ostaa kauhean hyviä lahjoja.

Suhteen alkuaikoina ei varmaankaan niin haittaa, jos saa "huonoja" lahjoja, mutta sitten kun rahat ovat yhteiset kalliit, tarpeettomat lahjat ovat rahaa pois jostain muusta.

Voisikohan miehen kanssa sopia jonkun maksimihinnan? Mies saa itse valita korkeintaan 50 euron lahjan, koska vaimo on niin "nirso".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi