Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ostaa mulle ihan hirveitä lahjoja :(!

Vierailija
20.01.2010 |

Olen sanonut miehelle etten halua lahjoja. Olen aika kulutuksen vastainen ihminen (jonka hän tietää) ja jos jotain lahjaa haluaa antaa niin mielellään sitten vaikka joku palvelu tai edes lahkortti jotta voin valita itse jotain mille on varmasti käyttöä. Mies kuitenkin haluaa ilahduttaa ja ostaa usein lahjan. Tänään sain merkkipäivälahjaksi hajuvettä joka tuoksuu minusta niin kauhealta etten voi kuvitella käyttäväni sitä edes hyvällä tahdollani. Käytän todella kevyitä tuoksuja mutta hän osti todella raskaan vanhan rouvan tuoksun :(. Joululahjaksi hän osti minulle kellon joka ei myöskään ole yhtään minun tyyliseni, enkä edes yleensä käytä kelloa. Hän tietää kyllä että minulla on jo kello josta pidän paljon ja jota käyttää kun haluan. Jos sanon etten pidä lahjoista hän loukkaantuu syvästi sillä hän on ostanut ajatuksella ja rakkaudella. Nämäkin lahjat on ostettu lentokentän tax freestä joten ihan äkkiä niitä ei lähdetä palauttelemaankaan. Miksi ihmeessä hän vain ostaa ja ostaa ja kaikenlisäksi ei mitään edullisemmasta päästä. Jos olisin niin paljon rahaa raaskinut käyttää itseeni niin olisin valinnut jotain josta pidän. Nyt rahat on mennyt aivan hukkaan :(.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kamalan paljon rahaa. Ja olin jo kauniisti niistä vihjaissut, mutta ei mennyt perille.

Olin monta kertaa sanonut, että toivoisin sormusta hääpäivälahjaksi tai isompana merkkipäivänä. Ei mennyt perille vaan sain sydänriipuksia. Niitä sitten on nyt monta korulippaassa ja sitä toivomaani sormusta en saanut, JOTA OLISIN VOINUT PITÄÄ RAKKAUDENOSOITUKSENA MIEHELLE.

Joskus on vain pakko loukata. Turhautti niin kun perheen vähät rahat menee hukkaan ja silläkin rahalla olisi saanut jotain, mitä olisi voinut käyttää.

Vierailija
22/43 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät he kaikki voi olla edes piilohomoja. Minulla on sentään 3 veljeä ja itseäni nuorempi pomo, ja kaikki osasivat hankkia minulle mieluisan lahjan. Itse asiassa pomon lahja taisi olla kaikkein paras, ja tiedän, ettei hän kysynyt apua naispuolisilta työkavereilta vaan oli vain kuunnellut mitä olin tullut sanoneeksi ruokatunnilla.

Luulen muuten, että tuo kolme veljeä selittää sitä, että osaat kommunikoida miesten kanssa paremmin. Ymmärrät siis miehisiä "aivoja" ja lahja-asioissakin tästä on etua.

Tärkeä pointti on myös se, että miten itse suhtaudut lahjoihin. Ehkä suhtautumisesi on vähän mutkattomampaa kuin monella "prinsessalla". Et liikaa psykologisoi ja tunteellista lahja-asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennän vielä, että minä, joka kirjoitin kolmesta veljestä ja pomosta, joilta sain hyvät lahjat, olen se sama nainen, jonka mies ei osaa ostaa kuin pettymyksiä.

Olen tosiaan kotona tottunut sanomaan suoraan ja kotona minua myös kuunneltiin. Mutta mieheni ei ymmärrä puhetta.

Olen myös tottunut valitsemaan tekniikkani itse ennen kuin törmäsin tähän machoon, eikä hän tunnu millään tajuavan, että sillä on minulle väliä, mitä ominaisuuksia laitteessa on.

t.6

Vierailija
24/43 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit monen muun kuin nykyisen miehesi toivekumppani tässä suhteessa. Puhut "mies-kieltä" siis erinomaisesti! Sen takia pärjäät pomosi kanssa ja olet kuin neljäs broidi! Ja tokihan olet halunnut kumppaniksesi jonkun vähän jännittävämmän, erilaisen. Jonkun jonka kanssa aika ei käy pitkäksi ja joka ei tunnu veljeltä.

Ei auta kuin neuvottelu, selkeä viestintä (mieluiten paperilla) ja tietysti, tietysti niin naisellisesti kuin "putkiaivoiltasi" kykenet.

Vierailija
25/43 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit seuraavaksi toivoa rannekorua johon voisit juotta akiinni nuo riipukset :).

Nythän mä keksin mitä toivon mieheltä. Kunnon kultaista ranneketjua johon hän voi ostaa merkkipäivinä yhden riipuksen. Pyydän oikein pohtimaan mitä hän haluaa riipuksella viestittää. Ja lupaan olla tyytyväinen jokaiseen riipukseen, olkoon ne sitten vaikka kaikki sydämiä :). Kunhan kokoon ja muotoon osaisi sen verran kiinnittää huomiota ettei se tarttuisi joka paikkaan kiinni. Vanhoilla päivillä se olisi aivan ihana muisto, paljon kivempi kuin laatikollinen vanhentuneita hajuvesiä ja elektroniikkaa. Sellainen on ihana jättää perinnöksikin!

ap

Vierailija
26/43 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit seuraavaksi toivoa rannekorua johon voisit juotta akiinni nuo riipukset :). Nythän mä keksin mitä toivon mieheltä. Kunnon kultaista ranneketjua johon hän voi ostaa merkkipäivinä yhden riipuksen. Pyydän oikein pohtimaan mitä hän haluaa riipuksella viestittää. Ja lupaan olla tyytyväinen jokaiseen riipukseen, olkoon ne sitten vaikka kaikki sydämiä :). Kunhan kokoon ja muotoon osaisi sen verran kiinnittää huomiota ettei se tarttuisi joka paikkaan kiinni. Vanhoilla päivillä se olisi aivan ihana muisto, paljon kivempi kuin laatikollinen vanhentuneita hajuvesiä ja elektroniikkaa. Sellainen on ihana jättää perinnöksikin! ap

Etsi vielä valmiiksi nettisivu, josta voi rannekorun ja riipukset tilata. Jos miehesi matkustaa paljon niin Tiffany olisi hyvä. Eivät taida toimittaa Suomeen, mutta liikkeitä löytyy monista maista. Ja niiden se hopeinenkin malli on ihana ja tageja voi ostaa lisää.

Upea ajatus! Tule joskus kertomaan, saitteko lahja-asian ratkaistua.

Vierailija
27/43 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruiskautimpa sitä hajuvettäkin tänään ennen kuin mies tuli kotiin. Rakaudestahan sen tein jos mies kerta haluaa että tuoksuisin sille. Mutta edelleen olen sitä mieltä että haluan kyllä itse valita miltä tuoksun. Jos tämä olisikin ainoa kerta kun mies ostaa minulle tuoksua, mutta kun varmaan tämä oli varmaan liki 10. plo.

Otan tuon rannekoruasian esille muutaman viikon päästä.

ap

Vierailija
28/43 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla tyytyväinen että en saa yllätyslahjoja ja synttärinäkin usein vain kukkia, nykyään sentäs ne ovat oikean värisiä :D Mutta joulunakin kysyi mitä haluan, okei toisen sanoin ja toisen jopa oli kuunnellu ite. Mutta hyvin tarkkaan pitää speksata.. Mutta mielummin niin kun olen itse myös tosi ronkeli.. Ihanaahan se olisi saada yllätyksenä taivaallinen timanttisormus mutta harvoin se kai niin menee.. :)

Vierailija
29/43 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on juuri tuollainen mies. Minulla on merkkipäivä tulossa ja sanoin selväsanaisesti että haluaisin lahjan sijaan vaikka niska-hartiahieronnan häneltä. Ja arvatkaapa mitä, posti toi hänen nimellä ison laatikon jostain nettikaupasta. Sattumalta huomasin että laatikon kyljessä oli kannettavan hierontapöydän kuva!!! Toden totta toivon ettei mies ole nyt ostanut meille hierontapöytää vaan tuo olisi tarkoitettu jonnekin muualle. Missä me sellaista säilytetään, enkä uskalla edes ajatella montako seteliä se on siitä pulittanut. Tämäkin siis vain esimerkki siitä että kun yrittää sanoa että haluaisi vain hierontaa niin mies ostaa HIERONTAPÖYDÄN!!!

Vierailija
30/43 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Balahe. Tosi mausteinen tuoksu. Muistan sen jo jostain 80-luvun loppupuolelta kun kesätyöpaikan täti käytti sitä. Nyt kun alan miettimään niin se täti taisi aika saman ikäinen kuin minä nyt :D!

ap

Vierailija
31/43 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on juuri tuollainen mies. Minulla on merkkipäivä tulossa ja sanoin selväsanaisesti että haluaisin lahjan sijaan vaikka niska-hartiahieronnan häneltä. Ja arvatkaapa mitä, posti toi hänen nimellä ison laatikon jostain nettikaupasta. Sattumalta huomasin että laatikon kyljessä oli kannettavan hierontapöydän kuva!!! Toden totta toivon ettei mies ole nyt ostanut meille hierontapöytää vaan tuo olisi tarkoitettu jonnekin muualle. Missä me sellaista säilytetään, enkä uskalla edes ajatella montako seteliä se on siitä pulittanut. Tämäkin siis vain esimerkki siitä että kun yrittää sanoa että haluaisi vain hierontaa niin mies ostaa HIERONTAPÖYDÄN!!!

Miehet ovat tällaisia! Minä sain sellaisen hieromalaitteen, kun toivoin hierontalahjakorttia.

Juu todellakin näiden asioiden kanssa painiskelen töikseni.

Kukat ovat myös metka asia. Jos olet kertonut 100 kertaa, että tykkäät ruusuista niin aina vaan sinulle tuodaan ruukkukasveja tai neilikoita. Miehelle kukka on kukka. Ei sen niin ole väliä onko se neilikka, ruusu, gerbera, ruukussa vai leikkokukka.

Itse kuvittelin pitkän aikaa, että silloinen poikaystäväni ei arvosta toiveitani, pidä minusta. Kauan meni ennen kuin ymmärsin tämän miehet ja heidän lahjansa -asian.

Vierailija
32/43 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Balahe. Tosi mausteinen tuoksu. Muistan sen jo jostain 80-luvun loppupuolelta kun kesätyöpaikan täti käytti sitä. Nyt kun alan miettimään niin se täti taisi aika saman ikäinen kuin minä nyt :D! ap

sellaisen sinun ikäisesi, sensuellin upean naisen tuoksu. Tai myyjä on pyytänyt kuvailemaan sinua. Usko pois, ajatus on ollut rakastava ja hyvä.

Vierailija
33/43 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma, avaa silmäs ja kato ittees peilistä..jeesus sätänä.

Vierailija
34/43 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun miehesi puhuu jonkin asian ostamisesta, ennätä edelle ja osta se hänelle, tosin sellaisena kuin SINÄ sen haluat..josko mies alkaisi pikkuhiljaa tajuta :))

Vierailija
35/43 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain omega3 purkin lahjaksi.. en edes korttia (se olisi riittänyt hyvin)

Vierailija
36/43 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Balahe. Tosi mausteinen tuoksu. Muistan sen jo jostain 80-luvun loppupuolelta kun kesätyöpaikan täti käytti sitä. Nyt kun alan miettimään niin se täti taisi aika saman ikäinen kuin minä nyt :D! ap

Enää en taitaisi pystyä käyttämään

Vierailija
37/43 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Kukat ovat myös metka asia. Jos olet kertonut 100 kertaa, että tykkäät ruusuista niin aina vaan sinulle tuodaan ruukkukasveja tai neilikoita. Miehelle kukka on kukka. Ei sen niin ole väliä onko se neilikka, ruusu, gerbera, ruukussa vai leikkokukka. Itse kuvittelin pitkän aikaa, että silloinen poikaystäväni ei arvosta toiveitani, pidä minusta. Kauan meni ennen kuin ymmärsin tämän miehet ja heidän lahjansa -asian.

[/quote]

on sen synntyslaitokselle tuoma ruukkubegonia=)

Mä inhoan begonioita syvästi muutenkin ja sitten saan sellaisen synnärille. Siitä on riemua riittänyt jo 10 vuotta

Vierailija
38/43 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihet on just niin tuollaisia. Niille EI VOI vihjata. Niille pitää sanoa suoraan tai paremminkin vääntää rautalangasta, ja silti menee usein pieleen. Ja kuitenkin toimivat rakkaudella ja juurikin tuolla pikku lapsen innokkuudella.

Vierailija
39/43 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun miehesi puhuu jonkin asian ostamisesta, ennätä edelle ja osta se hänelle, tosin sellaisena kuin SINÄ sen haluat..josko mies alkaisi pikkuhiljaa tajuta :))

veikkaan, ettei tuokaan toimi.

Vierailija
40/43 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

entiseltä avomieheltä hameen joululahjaksi. Hame oli ollut mummonsa entinen, vanhanaikainen ja ainakin 6 numeroa liian suuri. Olisi pitänyt pienentää.

Avokki oli ihan innoissaan, taas säästi rahaa kun ei tarvinnut ostaa mitään. Ette varmaan ihmettele miksi on ex. =)

Nykyinen mies on ihan toista maata lahjojoensa kanssa. Kysyy suoraan mitä tahdon ja kun annan suoran vastauksen, saan myös tahtomani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä