Onko muita, joille muodostunut todella huono kuva uudesta Miss Suomesta?
Tämä pituuden mittaus -hässäkkä, kihlauksen purkaminen ennen missikisoja ja uusi, hämäräperäinen poikaystävä, toisen missifinalistin lausunnot Viivin ilkeydestä, leuhkimisesta ja piikittelystä... jotenkin hyökkäävä asenne Viivillä.
Kommentit (222)
toi prinsessan huutistouhua analysoiva ketju on kyllä vielä ykkösenä mutta ihan hyvin pärjäätte!
Muistatte varmaan Paukun saunan ja Tollon? Tosi juntti haukkumasana, sori vaan.
ja tollona sinua pitää kyllä jo koko palsta.
ja tollona sinua pitää kyllä jo koko palsta.
Ei paljoa paina.
ap
ahkerasti sitä lehteä selannut!
Sieltä hään myös ammentaa uutisensa, maailmankuvansa, yleissivistyksensä. Kyllä 7 lukijat tunnistaa aika helposti.
ahkerasti sitä lehteä selannut!
Sieltä hään myös ammentaa uutisensa, maailmankuvansa, yleissivistyksensä. Kyllä 7 lukijat tunnistaa aika helposti.
Välillä tekee hyvää lukea ihan vain hömppää. Se ei tarkoita sitä, että ei lukisi muuta.
ap
missikisoissa mitattiin ihan jokainen tyttö. Tai siis kaiki tytöt jotka pääsi semifinaaliin mitattiin ja punnittiin uikkareissa vaövovan silmän alla.
Nyt siellä on omistaja vaihdos vissiin käyty noiden kisojen järjestäjän kanssa ja ollaan vähän lepsumpia säännöissä tai sitten sääntöjä ei enää ole? Jokatapauksessa typerää! Ehkä kisojen uusi omistaja on halunnut viivin väen vängällä mukaan ja ei ole sitten pakottanut tätä mittaukseen.
Voittajan valitsi kuitenkin yleisö, että syyttäkää vaan äänestäjän itseänne nököhampaisesta, lyhyestä ja ilkeästä missistä :)
voinut tulla missi vaikka aina kuvittelin että olen lyhyt persjalkainen, kun suvun muut naiset ovat vähintäin 175cm ja minä pahnan pohjimmainen 165cm.
ihan normaalisti kisan aikana ja pituudeksi saatiin 167 senttiä.
mitäs ihmeellistä tossa sitten on? onhan siellä ennenkin ton pitusia missejä ollut! eikös Saija Palinkin ollut yhtä lyhyt?
ei ne kyllä miss universun kisoissa pärjää, mutta kuitenkin...
Mutta juu, VP on yökyökyök..peruspissis ja näyttää mieheltä, joka on pukeutunut naiseksi...
Kun missit julkaistiin, mies kertoi osallistuneensa Viivin koulutukseen työnsä puolesta ja hänellä oli tosi ikävä kuva tästä naisenalusta. Sitten, kun vielä valittiin missiksi, niin johan oli miehellä mennä kahvit väärään kurkkuun. Ei voinut uskoa, että vinkuva, ihmisiä koko ajan arvosteleva, kaiken kotona helpolla saanut iskän pikku mussukka leivottiin missiksi. Rauhottelin vähän ukko-kultaa, että äläs nyt, kyllä kansa tietää. Kansalla on kuulema se sormi suussa, mikä on ollut ensin perseessä.
;D
Hauskaa sinänsä, miten keskustelu kääntyi osittain ap:n mollaamiseksi ja mamu-väännöksi. Sinänsä ihan kysymyksen vierestä.
Mutta kyllä. Alan uskoa miestänikin vähitellen. Minullekin on muodostunut todella huono kuva Miss Suomesta. Valitan vaan, puolustelijat. :)
mitäs ihmeellistä tossa sitten on? onhan siellä ennenkin ton pitusia missejä ollut! eikös Saija Palinkin ollut yhtä lyhyt? ei ne kyllä miss universun kisoissa pärjää, mutta kuitenkin...
ja mukava ihminen, joka ei hauku selän takana.
Ja kyllä kirjoituksestasi aika hurja kuva jäi. Sinustahan varakas ulkomaalainen on hämäräperäinen!
ja mukava ihminen, joka ei hauku selän takana. Ja kyllä kirjoituksestasi aika hurja kuva jäi. Sinustahan varakas ulkomaalainen on hämäräperäinen!
Enpäs ole ottanut mitään kantaa varakkaisiin ulkomaalaisiin ym. lätinään täällä.
Mutta kyllä, mieheni on ystävällinen ja saa olla omaa mieltä ja itse asiassa koko työyhteisönkin mieltä kotonaan. Kummasti vaan osaa tulla työkavereidensa kanssa toimeen, eikä yleensä ketään selän takana hauku. Jopa tämän ko. kaunottaren. Kertoi vain mielipiteensä henkilöstä joka aikoi kaikkein kauneimman paikalle. Itse et taida olla kovin mukava ihminen? Anteeksi vaan. :)
72
Luonteesta en osaa sanoa, koska en tunne häntä, mutta ei nuo jutut mitään mairittelevia kyllä ole mitä on mediassa kerrottu. Toivottavasti eivät ole totta. Mullakin tulee muuten just pissis mieleen, samoin kuin aikoinaan Anna Abreusta. Mutta nätti Viivi on silti.
että hän on kuullut, että Viivi on tosi symppis! Meinasi mennä kuulemma herralla kahvit väärään kurkkuun, kun kuuli että jonkun mies olisi sanonut, että ei ole kiva tyttö. Tää mun ystävän serkun mummon tädin mies epäili, että ao. mies on yrittänyt iskeä Viiviä ja kun ei ole onnistunut niin on haukkunut sitten muille. Ja tämä samainen mies myös sanoi, että miehet yleensä herjaavat niitä joista tykkäävät.
sinä itse selitit että yksi hämäräperäinen seikka on se, että ulkomaalaisella miehellä on rahaa.
Ja aika lapsellinen kuva syntyy kyllä miehestäsi... Eikä ole mikään löytö muutenkaan. Joku lipunleimaaja lentokentällä. En minä ainakaan kauheasti sellaisesta "miehestä" ylpeilisi.
Taitaa lähinnä ollakin kyse siitä, että tämä missi päihittää miehesi työssä, sinut ulkonäössä ja nyt vielä penteles sillä on rikas mieskin!
ja luulen melkein ihan nähneeni siellä jonkun, joka muka väittää, että tämä missi onkin ihan kiva.
Tämä on luotettava lähde ja kyllä minä nyt vaan taivun tälle kannalle, kun tämä on näin luotettavakin tämä lähde ja minä tännekin sen päätin kirjoittaa, kun tällaista oikeasti liki melkein taisin kuulla.
Mutta huhuihin minä en usko, enkä juoruamista hyväksy. Mutta tämä on eri juttu, kun tässä on niin luotettava tämä lähdekin, enkä minä koskaan juorua selän takana.
joten haukkumista se on. Tuo tollous on vain sinun mielipiteesi.
ap