Onko muita, joille muodostunut todella huono kuva uudesta Miss Suomesta?
Tämä pituuden mittaus -hässäkkä, kihlauksen purkaminen ennen missikisoja ja uusi, hämäräperäinen poikaystävä, toisen missifinalistin lausunnot Viivin ilkeydestä, leuhkimisesta ja piikittelystä... jotenkin hyökkäävä asenne Viivillä.
Kommentit (222)
ahkerasti sitä lehteä selannut!
ahkerasti sitä lehteä selannut!
Siellähän nämä jutut ovat kaikkien luettavissa. Et kai itse väitä, että käyt tätä keskustelua, etkä ole lukenut asiasta mitään? Please...
ap
mitään vaikka luen ko. lehdet joka kuukausi kampaajalla.
On vaatinut kyllä ponnistusta bongailla hänestä paljon juttuja.
mitään vaikka luen ko. lehdet joka kuukausi kampaajalla.
On vaatinut kyllä ponnistusta bongailla hänestä paljon juttuja.
ei minun kampaajalleni tule Seiskaa. Ehkä käymme vähän toisentyyppisissä paikoissa. Ihan nettisivuilta löytyy runsaasti juttuja tästä uudesta pariskunnasta. Eikä tarvitse ponnistella, kun kaikki linkit on laitettu yhden jutun alle.
ap
Tarkasti olet läksysi (seiska?) lukenut. Mutta sellaisia ne nuoret nykypäivänä ovat, ap. Ei sitä kannata ihmetellä. Moni nuori on julkisuudenhakuinen, siinä nähdään tiettyä glamouria ja hienoutta. En tiedä sitten, tekeekö pienet tulot, hieno auto tai missi-ex kenestäkään hämäräperäistä, mutta jokaisella meistä on se subjektiivinen näkemys hämäräperäisyydelle. Minulla nuo asiat eivät riitä luokittelemaan ketään hämäräperäiseksi.
vastaisitko kaikkiin esittämiini kysymyksiin. Vielä muistutukseksi:
- Onko tämä missin poikaystävä sitten nimeomaan tällaisen ("pyritään Seiskan otsikoihin ja laukataan ilmaisen viinan bileissä") julkisuuden perässä ollut?
- Sekö hänestä tekee hämäräperäisen?
- Mikä siinä julkisuudenhakuisuudessa sinua ihmetyttää?- Seiskan sivuilla tämä poikaystävä on viihtynyt, jo ennen Viivin missiyttä, voinemme vetää johtopäätöksen, että tietynlainen ns. seiskajulkisuus kiinnostaa
- julkisuus sinänsä ei tee hänestä hämäräperäistä, vaan julkisuudessa kerrotut asiat (vaatimattomat tulot, kallis elämäntyyli, pahoinpitelyspekulaatiot, aikaisempi missityttöystävä, jne.)
- ihmetyttää vain, ei sen kummempaa syytäap
minä käyn Helsingin keskustassa. Siellä Savossa varmaan lueskelleen enämpi jotain Sisä-Saimaata vai mitä niitä on.
Tarkasti olet läksysi (seiska?) lukenut. Mutta sellaisia ne nuoret nykypäivänä ovat, ap. Ei sitä kannata ihmetellä. Moni nuori on julkisuudenhakuinen, siinä nähdään tiettyä glamouria ja hienoutta. En tiedä sitten, tekeekö pienet tulot, hieno auto tai missi-ex kenestäkään hämäräperäistä, mutta jokaisella meistä on se subjektiivinen näkemys hämäräperäisyydelle. Minulla nuo asiat eivät riitä luokittelemaan ketään hämäräperäiseksi.
Ei olekaan nuoreksi sanottu pitkään aikaan. Parin päivän aikana olen lukenut Seiskan nettisivuja, ei siinä kummoisempaa tarvita.
Niin sitä ihmisillä on erilaisia mielipiteitä.
ap
minä käyn Helsingin keskustassa. Siellä Savossa varmaan lueskelleen enämpi jotain Sisä-Saimaata vai mitä niitä on.
Savon paikallisia lehtiä, mutta hyvä, että sinä tiedät. Tosin ehkä kuitenkin mieluummin Sisä-Saimaa kuin Seiska.
ap
Juuri kerroit penkovasi sen netistä uumenia myöten.
Juuri kerroit penkovasi sen netistä uumenia myöten.
Kaikki varmaan tietävät Seiskan nettiosoitteen, klikkaa sieltä jutun auki ja jutun lopussa on aiheeseen liittyviä linkkejä vaikka kuinka paljon.
Taisi taas jäädä vähän epäselväksi, vai..?
ap
en kyllä sinua sanonut nuoreksi, kerroithan olevasi keski-ikäinen jo tuolla aiemmin :) Ja pyydän tosiaan anteeksi, en ole lukenut tästä missistä tai hänen poikaystävästään mitään. Meni koko kisat ohi kun en Suomessa majaile. Kunhan halusin ottaa osaa keskusteluun ja viedä sitä takaisin itse aiheeseen tuolta jankkaus-tappelulta.
Ei olekaan nuoreksi sanottu pitkään aikaan. Parin päivän aikana olen lukenut Seiskan nettisivuja, ei siinä kummoisempaa tarvita.
Niin sitä ihmisillä on erilaisia mielipiteitä.
ap
Kun kyse ei aiemmin ollut mistään julkusta.
en kyllä sinua sanonut nuoreksi, kerroithan olevasi keski-ikäinen jo tuolla aiemmin :) Ja pyydän tosiaan anteeksi, en ole lukenut tästä missistä tai hänen poikaystävästään mitään. Meni koko kisat ohi kun en Suomessa majaile. Kunhan halusin ottaa osaa keskusteluun ja viedä sitä takaisin itse aiheeseen tuolta jankkaus-tappelulta.
Olisi se silti imarrellut.
ap
Kun kyse ei aiemmin ollut mistään julkusta.
kun ne vanhat jutut on linkitetty uuteen juttuun. Ymmärrätkö, mitä tarkoittaa linkittää? Katsopa vaikka tästä, pikkuinen: http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a106562/milla+rahalla+hankit+porsch…
ap
todeta, että ap osoittaa nyt olevansa verbaalisesti alakynnessä, kun on alkanut viljellä noita "kultapieni" ja "pikkuinen"- nimityksiä kanssakirjoittajistaan ;D
**nauraa röhöttää**
todeta, että ap osoittaa nyt olevansa verbaalisesti alakynnessä, kun on alkanut viljellä noita "kultapieni" ja "pikkuinen"- nimityksiä kanssakirjoittajistaan ;D
**nauraa röhöttää**
ole alakynnessä olemista? Pikkaisen vain hymyilyttää nämä kommentit täällä, ei sen kummempaa.
ap
225 no niinpä.
Ja nyt vedät herneet nokkaan, kun sanon sinua kultapieneksi? Voi voi...
ap
Tolloksi tai rasistiksi haukkuminenko ei sinun mielestä
todeta, että ap osoittaa nyt olevansa verbaalisesti alakynnessä, kun on alkanut viljellä noita "kultapieni" ja "pikkuinen"- nimityksiä kanssakirjoittajistaan ;D **nauraa röhöttää**
ole alakynnessä olemista? Pikkaisen vain hymyilyttää nämä kommentit täällä, ei sen kummempaa. ap
Miksi koet sen haukkumasanana? Minä voin avoimesti myöntää olevani mamu-kriittinen ja ehkä joidenkin mielestä siis myös rasisti. So what? Jos kutsut muita kirjoittajia kultapieneksi, viet vain kokonaan itseltäsi viimeisetkin uskottavuuden rippeet.
Miksi koet sen haukkumasanana? Minä voin avoimesti myöntää olevani mamu-kriittinen ja ehkä joidenkin mielestä siis myös rasisti. So what? Jos kutsut muita kirjoittajia kultapieneksi, viet vain kokonaan itseltäsi viimeisetkin uskottavuuden rippeet.
että rasistiksi haukkumisesta on tuomittu sakkoihin oikeudessa? Kyseessä on siis rikos. Kultapieni on lähinnä sellainen säälin ja hellyyden sekainen sanonta, jonka tarkoitus on myös vähän ärsyttää. Hyvin näyttää toimivan.
ap
- Seiskan sivuilla tämä poikaystävä on viihtynyt, jo ennen Viivin missiyttä, voinemme vetää johtopäätöksen, että tietynlainen ns. seiskajulkisuus kiinnostaa
- julkisuus sinänsä ei tee hänestä hämäräperäistä, vaan julkisuudessa kerrotut asiat (vaatimattomat tulot, kallis elämäntyyli, pahoinpitelyspekulaatiot, aikaisempi missityttöystävä, jne.)
- ihmetyttää vain, ei sen kummempaa syytä
ap