Viivi Pumpasella on epäsymmetriset
kasvot, siis häiritsevän epäsymmetriset.
Näyttää siltä että toinen silmä on ylempänä/vinompi kuin toinen.
Hampaat on pupulta jne. Pituuttakin liian vähän.
Kommentit (41)
panettelua kateelliselta, läskiltä av-mammalta jolla ei ole kropassaan mitään symmetristä.. Siis ihan vain villi veikkaus:)
Sitten ihmetellään, kun ei suomalaiset missit pärjä. No eivät kai, kun heti jo kotimaassa latistetaan!
Vuosi vuodelta tämä ottaa enemmän päästä. Panettelu käy pahemmaksi ja nuoret naiset kyllä altistetaan aikamoiseen ryvetykseen.
Eihän missi voi kaikkia miellyttää. Mutta kun on valittu, niin pulinat pois ja lähetetään SUOMEN missi maailmalle sillä mielellä, että meidän mielestä olet paras.
"täydellisen kauniit" av-mammat on heti ruotimassa kauniin naisen ulkonäön pikkuvikoja.
Sietäisi hävetä.
Tuskin mikään kiinnostaa vähemmän kuin miss suomi. Ketä ihan oikeasti enää nykyään kiinnostaa tämmönen eläkeläisten lempiohjelma???
Ei kyllä mikään häikäisevä todellakaan.
Ilman meikkiä niin perustantta.
En ymmärrä että arvostelijat pitää heti leimata läskiksi av-mammaksi.
Itse pidän kasvojani kauniimpana kuin esim. Viivillä, sori vaan.
kaunis. Se on tyyliä nätti naapurintyttö parhaimmillaansakin kuten muutkin missit tällä ja viime vuosituhannella ovat olleet.
Näihin kuuluvat Essi Pöysti, Noora Hautakangas, Ninni Laaksonen ja Janette Broman.
Muut ovat olleet mitäänsanomattomia ellei jopa rumia minun mielestäni... Mutta mitäpä minun mielipiteelläni on väliä - olenhan vain kateellinen ja läski av-mamma... ;D
Tuskin mikään kiinnostaa vähemmän kuin miss suomi. Ketä ihan oikeasti enää nykyään kiinnostaa tämmönen eläkeläisten lempiohjelma???
Eikö ole todellakaan olemassa objektiivista kauneusmakua? Minusta tämä listä on se pohjanoteeraus. Pöysti oli minusta kaunis, loput pöyristyttäviä.
Oma mielipiteeni on se, ettei meillä ole ollut yhtä kaunista sitten... ties milloin.
Näihin kuuluvat Essi Pöysti, Noora Hautakangas, Ninni Laaksonen ja Janette Broman. Muut ovat olleet mitäänsanomattomia ellei jopa rumia minun mielestäni... Mutta mitäpä minun mielipiteelläni on väliä - olenhan vain kateellinen ja läski av-mamma... ;D
Mutta Noora on kuitenkin mielestäni 2000-luvun kaunein missi - selvästi! Ninni hyvä kakkonen ja Essi kolmonen... :) Tää uusin Viivi on tosiaan koko 2000-luvun pohjanoteeraus..tajuton pettymys.. Annen olisi kuulunut voittaa - silloin 2000-luvun kauniiden missien määrä olisi noussut jopa viiteen!
on sulla kyllä outo maku. Noora Hautakangas on yksi rumimmista misseistä ikinä.
ohis
Miksi ihmeessä en olisi?
Noora on silti mun mieleen ja Viivi on yhä ruma... :)
itse tykkään Viivistä, mielestäni on tosi kaunis -tai ainakin tosi nätti! Omaan naiskauneusmakuuni kyllä kaunein suomalaismissi aikoihin! Harmi vaan että on niin lyhyt missiksi. Kamalasti häntä vaan mollataan, jos ei ulkonäköä niin sitten luonnetta. Toivottavasti nuo luonnejutut ei pidä paikkaansa, ulkonäön mollaaminen ainakin on täysin tyhmää ja turhaa- nätti tyttö hän on, siitä ei mihinkään pääse.
On se metkaa kun eri asiat häiritsevät, itse kiinnitin huomioin silmiin en hampaisiin.
Pituudesta tiesin aiemmastaan.