G: Kuka on palstan inhotuin?
Kommentit (31)
Aika moni hyökkäsi kimppuun, vaikka äiti oli ihan asiallinen.
olen kuitenkin vielä häntäpäässä äänestyksessä. Lisää ääniä mulle. T. se outo räyhääjä, yh omasta halustaan, sokerivauvan juopolle synnyttänyt, en suostu sektioon ja mitäs kivaa sitä vielä on tullut kirjoiteltua.
Kirjoitus ei ole tatuoitua vaan minä.
En halua päteä millään hienoilla sivistys sanoilla.
Olen tatuoitu jätkä!
pärjätä näin huonosti tässä äänestyksessä. Haluun olla palstan inhokki, ilmeisesti pitää taas hankkiutua paksuksi, niin tulee hormonihuuruissa paremmat ja inhotuimmat jutut. t. 34
Vihaan sitä. Vihaan etenkin hänen tapaansa kirjoittaa nimimerkkinsä erikseen.
mun unelmissa Borgå on mies, joka hihittele kirjotellessaan juttujaan.
pärjätä näin huonosti tässä äänestyksessä. Haluun olla palstan inhokki, ilmeisesti pitää taas hankkiutua paksuksi, niin tulee hormonihuuruissa paremmat ja inhotuimmat jutut. t. 34
ja hyvin olet onnistunut pyrkimyksissäsi. Mitä olen ketjujasi lukenut, 99% niitten lukijoista ihan vilpittömästi inhoaa sua ja pitää sua täydellisenä luuserina. Että onnea vaan nyt tästäkin "saavutuksesta". Ja saat tässä ketjussa minunkin ääneni. Olet yksinkertaisesti niin vastenmielinen tapaus, etten viitsinyt sinua erikseen äänestää. Vähän niin kuin ei huvita ajatella peräpukamia tai jotain.
Mä oon vähän niinkuin perussuomalaiset, niitä äänestetään, muttei voi julkisesti tunnustaa äänestäneensä. Jee! t. 34
Kirjoitus ei ole tatuoitua vaan minä.
En halua päteä millään hienoilla sivistys sanoilla.Olen tatuoitu jätkä!
just joo.
miksi kirjoittelet tänne runkkausjuttuja?
onko runkkauksella ja tatuoinneillasi jotain yhetyttä?
vai miksi haluat tuoda esiin että olet tatuoitu jätkä?
se kun katsos näyttää niin helvetin naurettavan säälittävän tyhmältä.
On ainakin kahdessa ketjussa hyökännyt, kun olen jotain kertonut. Ei pysty lopettamaan vaan pahentaa koko ajan hyökkäystään. Vakavasti häiriintynyt, koska hyökkäilee myös ketjuissa, joissa ihmiset ovat jo valmiiksi aika hajalla ja sitten tää norsu astuu porsliinikauppaan :(