Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kuka on palstan inhotuin?

Vierailija
18.01.2010 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välkyimmästä päästä tuo kysymys, koska tänne kirjoittaa niin vähän nimimerkillisiä, että aika pieni ote tulee pasltailevista henkilöistä. Harvoja nimimerkittömiä osaa yhdistää eri viestiketjuista, poislukien se kahden lapsen äiti, joka kirjoittaa niitä sekopääviestejä perhe-elämästään ja maahanmuuttajista.

Vierailija
2/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoitu jätkä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutut menee aina jotenkin samalla kaavalla ja kirjoitustyyli on karmean ilkeää. Löytyy yleensä virikehoitoa vastustamasta, itseasiassa yleensäkin päivähoitoa vastustamasta, elämänhallintaa aggressiivisesti tuputtamasta eri ketjuista tai jakamassa "hyviä" neuvojaan parisuhdekriisistä tai masennuksesta kärsiville.

Pelottaa ihan oikeasti joskus jonkun vähän herkemmän puolesta, kun se eukko hyökkää.

Vierailija
4/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten mielipiteet

Vierailija
5/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noitten kuvien takia. Kuvien linkittäminen on sinänsä ihan hauskaa, mutta minusta ei ole oikein linkittää selkeästi yksityishenkilöiden kuvia tolla lailla kuin hän tekee. Ihan sama vaikka nuo ihmiset ovatkin itse (?) kuvat nettiin laittaneet.

Vierailija
6/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistavat välillä.

Vierailija
7/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minäminäminä" -löpinää, tosi epäonnistunutta yhteiskuntakritiikkiä. Kouluttamattomuus paistaa läpi ja maailmanpelastamisinto ei sitä kompensoi, on pelkkä jankuttava kiihkoilijateini.

Vierailija
8/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yks, joka kirjottaa pelkästään jostain runkkauksesta yms. ja kirjoittaa lopuksi:

"Olen tatuoitu jätkä"

– Mitä se nyt tarkottaa muka HÄ???

hyi Saatana mikä IDIOOTTI!!!

Vierailija
9/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin on tapana lukea vain tietyn tyyppisiä keskusteluja, että hyi saatana vaan itelles!

Se yks, joka kirjottaa pelkästään jostain runkkauksesta yms. ja kirjoittaa lopuksi: "Olen tatuoitu jätkä" – Mitä se nyt tarkottaa muka HÄ??? hyi Saatana mikä IDIOOTTI!!!

Olen tatuoitu jätkä!

Vierailija
10/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minäminäminä" -löpinää, tosi epäonnistunutta yhteiskuntakritiikkiä. Kouluttamattomuus paistaa läpi ja maailmanpelastamisinto ei sitä kompensoi, on pelkkä jankuttava kiihkoilijateini.

esimerkkejä! Mä en ihan saanut kiinni, mitä tarkoitit.

Vierailija
11/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melba

miten Melba voi ärsyttää jotain...Sanoitko tuon vain sen takia, että tuli nimimerkki mieleen, vai onko sulla jotain perusteluja tälle?

Mun mielestä Melba on aina korrekti, ainakin ne vastaukset ovat olleet, joita mä olen lukenut. Vaikuttaa fiksulta tyypiltä.

Vierailija
12/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on stellaa ikävä :(

oli ehkä inhotuin (tai kadehdituin)

mä tykkäsin kyllä!

Vierailija
13/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkkejä! Mä en ihan saanut kiinni, mitä tarkoitit.

Tyyli on sama, kritiikin kohteet vaihtuu:

Että sä olet kusipää

minä minä minä! Mene saatana yksinäs sinne vanhemmilles ja anna isän olla lastensa kanssa siellä mummolassa. Vittuako sinä tulet siihen rikkomaan heidän jouluperinteitään ja pilaamaan näiden tenienkin joulun samalla.

Saatanaako se sinulle kuuluu miten mies ja tämän lasten äiti ovat järjestelyistä sopineet. Vituttaa sunlaiset riesat. Jos et sopeudu niin häivy saatanan horo.

Vierailija
14/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kukaan yksittäinen ihminen?

Vierailija
15/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oranssihuivinen nainen.

Vierailija
16/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melba ärsyttää. Itse luen mielelläni Melban juttuja.

Vierailija
17/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli on sama, kritiikin kohteet vaihtuu: Että sä olet kusipää minä minä minä! Mene saatana yksinäs sinne vanhemmilles ja anna isän olla lastensa kanssa siellä mummolassa. Vittuako sinä tulet siihen rikkomaan heidän jouluperinteitään ja pilaamaan näiden tenienkin joulun samalla. Saatanaako se sinulle kuuluu miten mies ja tämän lasten äiti ovat järjestelyistä sopineet. Vituttaa sunlaiset riesat. Jos et sopeudu niin häivy saatanan horo.

Vierailija
18/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki teitä miellyttää, koska löytyy viimeisin tieto siitä, miten nyhdetään rahat etävanhemmalta.

Vierailija
19/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melba

miten Melba voi ärsyttää jotain...Sanoitko tuon vain sen takia, että tuli nimimerkki mieleen, vai onko sulla jotain perusteluja tälle? Mun mielestä Melba on aina korrekti, ainakin ne vastaukset ovat olleet, joita mä olen lukenut. Vaikuttaa fiksulta tyypiltä.

Ikävä besserwisser asenne, saarnaava tyyli, kaikki pitää laittaa aina jotenkin paremmaksi. Niin, ja talousnero vailla vertaa....

Vierailija
20/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin on tapana lukea vain tietyn tyyppisiä keskusteluja, että hyi saatana vaan itelles!

Se yks, joka kirjottaa pelkästään jostain runkkauksesta yms. ja kirjoittaa lopuksi: "Olen tatuoitu jätkä" – Mitä se nyt tarkottaa muka HÄ??? hyi Saatana mikä IDIOOTTI!!!

Olen tatuoitu jätkä!

MITÄ TUO TARKOITTAA, VOISITKO ystävällisesti kertoa?

Ja mitä HYÖTYÄ on tuosta tatuoidusta kirjoittelustasi?

Onko sulla joku substanssi kertoa, että olet tatuoitu jätkä? Ketä se ilmoitus palvelee?