Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko uskaltaneet luottaa siihen, että ultrassa on sanottu lasten sukupuoleksi?

Vierailija
18.01.2010 |

Tarkoitan, että jos sanottiin, että tyttö tulossa, niin "voinko" mennä ostamaan vaaleanpunaiset vaunut? :) siis onko mennyt paljonkin arvioinnit pieleen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/16 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenhan sen itse omin silminkin voinut nähdä (ihan tavallisessa rakenneultrassa), ja paikkaansa on pitänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedän monia, joilla on myös arvattu pieleen.

Vierailija
4/16 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokenut kätilö sanoo, että tämä on hänen mielestään tyttö/poika, uskoisin (ja olen uskonutkin kahdesti). Mutta jos käyttää ilmaisuja "veikkaisin", "ei tarkasti näy", "luulisin", "en mene vannomaan" jne, niin en ihan täysillä luottaisi.

Vierailija
5/16 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille sanottiin että tytöltä näyttäisi mutta poika sieltä kumminkin tuli.

Vierailija
6/16 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kyllä tää tytöltä näyttäisi"

(ja hetken kuluttua) "kyllä tää tyttö on"

ap

Vierailija
7/16 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tytto oli, ultraus oli rv26.

Nyt tassa raskaudessa on luvattu poikaa 3 kertaa, rv17, rv21 ja rv22 ja itse olin myos katsovinani rv28 etta vehkeet siella vilahteli (silloin en enaa kysynyt).

Joten saa nahda pitaako talla kertaa paikkaansa!

Ekasta lapsesta emme kysyneet sukupuolta, toiselle emme hankkineet paljoa mitaan uutta koska oli luvattu toinen tytto, mutta talle kolmannelle ole surutta ostanut poikien vaatteita valmiiksi, vaunut hankin mustana, en ehka ihan rohkenisi niin suuria hankintoja ostaa tiettya varia. Mutta vaatteet voin sitten myyda eteenpain jos tytto tuleekin ;o)

Vierailija
8/16 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rakenneultrassa kävimme, mutta se olikin napanuora ;) Uudestaan kun sitten katsottiin, niin ei siellä jalkovälissä näkynyt yhtään mitään, joten kyllä, luotamme siihen, mitä itse nähtiin ja siihen mitä kätilökin sanoi :)

Vierailija
9/16 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta sanoi ettei anna 100 varmaa ikinä kenellekään, mutta ekassa raskaudessa sanoi että niin varma kuin vaan on, tulokas olisi poika ja olikin.

Nyt masussa lymyää saman ultraajan mukaan VAROVAINEN veikkaus tytöstä.

Mutta muistutti että saattaa hyvinkin olla silti poika.

Ja näinpäin se virhe arvaus yleensä tulee, ei toisinpäin.

Nyt en ostaisi pinkkejä vaunuja, mutta olisin luottanut edelliseen niin varmaan arvioon.

Vierailija
10/16 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai just tytön, joka oli sanottu pojaksi.

Vierailija
11/16 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöveikkaukset kai voikin olla poikia riippuen mistä kulmasta niitä on katsottu.

Vierailija
12/16 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottiin kahdessa ultrassa että tyttö on tulossa, ei täällä kiveksiä ainakaan näy. Loppuun asti sitten odoteltiin toista tyttöä. Yllätys oli melkoinen kun tulokas olikin poika!!

Vierailija
13/16 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla kolme kertaa mennyt aina tasan oikein. Tosin ultrat on aina tehnyt erikoislaakari, katilon tekemasta ultrasta en valttamatta olisi ihan yhta varma.

Vierailija
14/16 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai just pojan, jonka piti olla ultralääkärin mukaan tyttö. Ihmettelivät neuvolassakin, ettei ollut lekuri ikinä ennen kymmenen vuoden aikana erehtynyt...

Eli en menisi kyllä itse vaaleanpunaisia vaunuja ostamaan.

Vierailija
15/16 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakenneultrassa että "tytöksi tän sanoisin" mutta asento oli huono ja jalka oli pyllyn alla koko ajan piilossa, että jalkoväliin ei nähny.

Ultraaja sanoi ettei missään vaiheessa ole nähnyt mitään poikaan viittaavaa, mutta varmaksi ei osaa sanoa koska asento tosiaan oli niin huono.

Torstaina mennään 4D-ultraan missä se sit toivon mukaan varmistuu niin saa alkaa huonetta maalailee ;)

Vierailija
16/16 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun "jatke" tai "työväline" ne vaunut on. Lapsi vaan matkaa siellä kyydissä.

Itse valitsin vaunut samalla perusteella kuin jonkun laukun tms. Halusin, että on tyylikkäät.