Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sun ja mun rahat

Vierailija
18.01.2010 |

Eli meillä on niin että on minun rahat ja miehen rahat. Lasteni isän kanssa meillä yhteiset sen 15v mitä yhdessä oltiin ja siihen en enään lähde. Meille syntyy vauva 5vk päästä ja vaikkakin jään äitiyslomalle haluan ehdottomasti pitää kiinni tästä systeemistä. Ja en ole koskaan ymmärtänyt miksi uusioperheissä toisen pitäisi osallistua puolisin lasten elättämiseen. Entisen mieheni kanssa lasten kulut menevät sentilleen puoliksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä maksan poikapuolen menoja, vaikka isä vastaakin pääosin niistä. Pojan äiti ei maksa pojasta yhtään mitään, ei vissiin nappaa, eikä mies ole välittänyt lähteä niitä erikseen perimään..

Vierailija
2/6 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa kirjoittamaan, aikuiset ihmiset!

T: Kielipoliisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan yhdessa yhteisessä talossa, kaksi yhteistä lasta, syödään samaa ruokaa, maksetaan samasta sähköstä... Molemmat saa palkat omille tileille, mutta kaupassa käy se jolla on aikaa/rahaa eikä niitä lasketa. Pääasia että riittää.

Vierailija
4/6 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mutta täälä KESKUSTELLESSA saa kieliopinkin mukaan kirjoittaa niinkus puhuu!

Perkules!

Vierailija
5/6 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mutta täälä KESKUSTELLESSA saa kieliopinkin mukaan kirjoittaa niinkus puhuu!

Perkules!

Vierailija
6/6 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteinen talous ei onnistuisi. Miehellä puuttuu suunnitelmallisuus rahankäytön kanssa ja tilini olisi tyhjä aika pian jos se olisi yhteinen.

Rahat riittää ja emme me niin tarkasti joka asiaa jaa. Pääsääntöisesti joudun huolehtimaan yksin yhteisten lapsiemme kuluista ja mies maksaa lapsien kulut entisestä liitosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän