Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihmisen luontainen vierotusikä 2,5 - 7 vuotta.

Vierailija
17.01.2010 |

näin ovat antropologit tutkineet. repikää siitä, taaperoimetyksen vastustajat!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan sattuu olemaan omaa järkeä ja ajattelu kykyä sen verran, että osaan päättää mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei!

Mun mielestä on vastenmielisen näköistä jos "vauva" itse kävelee ja istuu äidin syliin repimään paitaa pois ottaakseen rinnan suuhun.

Helpompi vierottaa semmoinen ihan oikea vauva, joka ei edes tajua vielä mitä puuttuu.

Vierailija
2/8 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi vierottaa semmoinen ihan oikea vauva, joka ei edes tajua vielä mitä puuttuu.

- vauvan kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin tissimaito. Lapset eskarilainen (6v.),4v. ja vauva 4kk saavat jokainen nauttia annoksen äidin läheisyyttä ja maitoa iltasella ennen nukkumaanmenoa.

Muuten kaksi isompaa juovat maitonsa mukista, iltamaito vain tissistä. Rauhoittaa mukavasti sekä äidin että lapset.

Vierailija
4/8 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin tissimaito. Lapset eskarilainen (6v.),4v. ja vauva 4kk saavat jokainen nauttia annoksen äidin läheisyyttä ja maitoa iltasella ennen nukkumaanmenoa.

Muuten kaksi isompaa juovat maitonsa mukista, iltamaito vain tissistä. Rauhoittaa mukavasti sekä äidin että lapset.

Vierailija
5/8 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vauvan kannalta.

aikuisena terapian paikka!! :(((

Vierailija
6/8 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. leikki-ikäistä imettänyt

Vierailija
7/8 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit.

Ps

Antropologien mielestä oikea paikka ihmiselle asua on luola.

Vierailija
8/8 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se ettei äidin pää kestä sitä (olla sidoksissa, hormonit erilaiset imettäessä jne).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi