ihmisen luontainen vierotusikä 2,5 - 7 vuotta.
näin ovat antropologit tutkineet. repikää siitä, taaperoimetyksen vastustajat!
Kommentit (8)
Helpompi vierottaa semmoinen ihan oikea vauva, joka ei edes tajua vielä mitä puuttuu.
- vauvan kannalta.
äidin tissimaito. Lapset eskarilainen (6v.),4v. ja vauva 4kk saavat jokainen nauttia annoksen äidin läheisyyttä ja maitoa iltasella ennen nukkumaanmenoa.
Muuten kaksi isompaa juovat maitonsa mukista, iltamaito vain tissistä. Rauhoittaa mukavasti sekä äidin että lapset.
äidin tissimaito. Lapset eskarilainen (6v.),4v. ja vauva 4kk saavat jokainen nauttia annoksen äidin läheisyyttä ja maitoa iltasella ennen nukkumaanmenoa.
Muuten kaksi isompaa juovat maitonsa mukista, iltamaito vain tissistä. Rauhoittaa mukavasti sekä äidin että lapset.
Helpompi vierottaa semmoinen ihan oikea vauva, joka ei edes tajua vielä mitä puuttuu.- vauvan kannalta.
aikuisena terapian paikka!! :(((
Lääkärit.
Ps
Antropologien mielestä oikea paikka ihmiselle asua on luola.
on se ettei äidin pää kestä sitä (olla sidoksissa, hormonit erilaiset imettäessä jne).
Mulla vaan sattuu olemaan omaa järkeä ja ajattelu kykyä sen verran, että osaan päättää mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei!
Mun mielestä on vastenmielisen näköistä jos "vauva" itse kävelee ja istuu äidin syliin repimään paitaa pois ottaakseen rinnan suuhun.
Helpompi vierottaa semmoinen ihan oikea vauva, joka ei edes tajua vielä mitä puuttuu.