Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liukkaria raskaana olevalle?

Vierailija
17.01.2010 |

Millainen liukuvoide sopii raskaana olevalle? Onko niiden koostumuksessa mitään "pahoja aineita" sikiön kannalta? Haluja olis, vaan limakalvot on kuivat ja herkät.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikki tavalliset vesipohjaiset ainakin käy, varsinkin, jos uskallat käyttää perusvoiteitakin. Jos taas haluat välttää parabeenejä, glyseriiniä tmv. niin kokeile vaikka ID Moments nimistä liukkaria, se sopii useimmille allergikoillekin :) Itse käytän Wet Stuff:ia (ja ID Glideä satunnaisemmin) ja olen myös raskaana. Wet stuffia en tosin tiedä saatavan kuin Adam&Evestä, eikä sitä näyttänyt olevan saatavilla tällähetkellä verkkokaupassa :(

Vesipohjainen liukkari kannattaa hankkia ehkä siksikin, että sitä voi käyttää turvallisesti myös lelujen ja vaikka treenikuulienkin kanssa. Googlettamalla löytyy varmasti, ellet pääse liikkeeseen. Itse suosin Hot lipsiä, siellä on mielestäni hyvät edut ja mukava valikoima kaikkea muutakin ;) Iloisia leikkihetkiä :)

Vierailija
2/5 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se häiritsee. Tarkoitukseni ei ollut mainostaa, vaan ihan vinkkinä ap:lle laitoin.

Todennäköisesti suurin osa liukkareista käy raskaudenkin aikana, ellei tuote-esittelyssä jostain syystä toisin mainita. 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap pihalla, eka kertaa seksikaupan sivuille menossa :)

Vierailija
4/5 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa.

Apteekistakin löytyy valinnanvaraa. Vesipohjasista esim. Femisan yms, on vaikka kuin paljo mistä valita eikä mee rahat postimaksuihin.

Vierailija
5/5 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä, jos oli apua :) 2/4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi