Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö molluskoille tehdä jotain?

Vierailija
17.01.2010 |

Siis täytyykö niitä poistaa vai odottelemmeko vaan, että poistuvat itsekseen?

Isommilla lapsilla niitä oli joskus aikanaan ja silloin lastenlääkäri niitä poisti, mutta en tiedä onko siinäkään järkeä? Tuleeko niitä silti lisää vaan?

Samoin syötimme lapsille osterivinokaskapseleita ja niistä ei ollut mitään iloa.

Kuopuksella on nyt jalkataipeissa pienenpieniä molluskoita, eilen vasta huomasin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä myydään siinä keltaisessa purnukassa,mikä on vaikea saada auki :D itse laitoin sitä kauttaaltaan kaulaan sille alueelle missä niitä molluskoja oli. Totta,molluskat ikään kuin tukehtuvat siihen rasvaan. Molluskat lähtivät viikossa. Eikä tää mikään ihme voi olla, koska veljelläni oli molluskoja jaloissa ja nekin hoidettiin vaseliinilla :)

Vierailija
2/13 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa,että iltaisin laitoin semmosen paksuhkon kerroksen ja vähän päivän mittaan lisäilin sitä ohuelti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on niitä nyt ollut, ja ovat selvästi vähenemään päin. Vieläkö ne voivat yltyä, vai olisiko tämä tässä?

Meillä lapsi on niitä itse unissaan raapinut.

Vierailija
4/13 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä kokeilen tuota, kun pojalle on niitä nyt vasta tulossa. Ehkäpä kuolevat ennenkuin ehtivät enempää levitä.

ap

mitä myydään siinä keltaisessa purnukassa,mikä on vaikea saada auki :D itse laitoin sitä kauttaaltaan kaulaan sille alueelle missä niitä molluskoja oli. Totta,molluskat ikään kuin tukehtuvat siihen rasvaan. Molluskat lähtivät viikossa. Eikä tää mikään ihme voi olla, koska veljelläni oli molluskoja jaloissa ja nekin hoidettiin vaseliinilla :)

Vierailija
5/13 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmilla lapsilla ollut. Esikoiselle tuli aika vähän. Mutta ikävään paikkaan nivusalueelle. Muutamia "haittaavia" poistin: laitoin emlaa ja puhkasin neulalla. Sillä lailla hävisi joku yksittäinen. Muuten hävisivät itsekseen noin vuodessa. Satuin syöttämään häviämisen aikaan osterivinokaskuurin lapselle, että ehkä se auttoi. kannattaa kokeilla, koska ei ole haittaakaan!

Tokalla oli molluskoja aivan valtavasti, joten ei niitä voinut yksitellen poistaa, koska olisi ollut kidutusta lapselle. Mutta hältä katosivat nopeammin, ehkä puolessa vuodessa.

Mun kokemus siis on, että antaa olla ja häviävät itsekseen. Yksittäisiä häiritseviä voi poistaa, isoa aluetta ei kannata poistattaa, osterivinokas saattaa auttaa

Vierailija
6/13 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ontelosyylät aiheuttaa vereen tullut virus. Ne poistuvat vasta kun lapsi tulee tuolle virukselle vastustuskykyiseksi. Toisilla se voi tapahtua hyvinkin nopeasti, toisilla taas voi kestää vuosia.

Vierailija
7/13 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoa suositellaan jos niitä on paljon ja/tai jos ne häiritsevät lasta!

Vierailija
8/13 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistettu kun eivät kovin äkkiä häviä ja ovat ikävän näköisiä. emlalla puudutus ja puhkaisu puhtaalla neulalla

Vierailija
9/13 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehtuvat vaan ja poisto sattuu ihan turhaan. Ne häviävät itsestään, poistaminen ei nopeuta kokonaisuuden parantumista.

Vierailija
10/13 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun puuduttaa ja ei tulehdu kun huolehtii hygieniasta.kasvavat vaan pirulaiset jos ei pois ota!

Vierailija
11/13 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin arpi jää. Mulla on itselläni sellasia pieniä koloja kroppa täys kun lapsena poistettu hieman molluskoja...

Vierailija
12/13 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli nuorempana molluskoja kaulassa ja paljon. Ne lähti vaseliinilla pois,suosittelen kokeilemaan! tämän jälkeen en ole kärsinyt molluskoista ollenkaan.

Vierailija
13/13 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein sitä ja pitkään sitä täytyy laittaa?

Tukehtuuko ne molluskat siihen vai kuinkahan se toimii?

Olisi kivuton ja aika helppo kokeilla, siksi kiinnostuin. Olisi helppokin ennenkuin leviävät kunnolla.

ap

minulla oli nuorempana molluskoja kaulassa ja paljon. Ne lähti vaseliinilla pois,suosittelen kokeilemaan! tämän jälkeen en ole kärsinyt molluskoista ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi