Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Uunilohen kaverina wokattua lanttua ja palsternakkaa
17.01.2010 |
Ajattelin laittaa. Kannataiskohan tuo lanttu esikeittää? Taitaa muuten olla aika kova wokattava? Miltäs muuten kuulostaa? Jos maustaisi vähän vaikka makeutta korostaen esim. hunajalla ja herbes de provencella.
Kommentit (2)
sillä sen maku on liian voimakas ja tappaa kalan maun.
Lanttu on todella kova juures ja vaatii pitkän kypsennysajan.
Ei sinulla sattuisi olemaan porkkanaa jota käyttäisit mieluummin.
Wokkauksen idea on todella ohuet suikaleet jotka kypsyy nopsaan. Kasvikset saa olla niin että on purutuntumaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ohueksi, eikös wokattujen vihanneksien kuulu olla vähän sisältä raakoja?