Iso vai pieni penis, A vai D kuppi.
Naiset: Kumman valitsisitte jos edessä olisi kasi aivan identtistä miestä, toisella iso penis ja toisella pieni penis.
Iso n:18-22cm (juhlakunnossa)ja norm paksuinen. Pieni n:8-12cm (juhlakunnossa)ja norm paksuinen.
Miehet: Edessä seisoisi kaksi aivan identtistä naista, toisella A:kuppin rinnat toisella D:kuppin rinnat, kumman valitsisitte.
Nyt ei saa valita mitään tuosta välistä eikä kommettia että miten sitä käyttää tai että riippuu minkä näköisiä ovat yms juttuja, vaan kylmästi kumpi.
Kommentit (51)
Olen niin tiukka niin iso vaan sattuis. Ottaisin pienemmän peniksen. Mieluiten siltä väliltä olisi paras :)
Olen katkera koska mulla on pienet tissit.
Ja mulle tulee hyvä mieli kun on olemassa pienikullisia miehiä (jotain 6-10cm) :D
KUMPI ON ISOMPI A-KUPPI VAI B-KUPPI
Kyllä se nainen ratkaisee. Terhakat a-kupit kiva nuolla ja mut kyllä d-kuppien väliin on kiva vaikka työnnellä...
Mulla ei ole isoa kullia niin kuin ei 90% muillakaan miehillä silti pari tenavaa on saatu aikaiseksi ja ei se nautinto ole pelkästään kullista kiinni. Ja pienemmällä pippelillä on pelipaikkoja enemmän jos tiedätte mitä tarkoitan.
Nauttikaan toisista ilman ulkonäköä.
t. seksiä peliin
Isommatt tissit ilman muuta.
Mutta, kyllä d on paras.
D-tissit ja tiukka, hyvin treenattu pimppi
Valitsisin isomman peniksen, jos miehet muuten identtisiä.
ja 50 % lla iso? Tai jos 1/3 miehillä on pieni, 1/3 keskikokoinen ja 1/3 iso? Silloin 66,6 % ei olisi iso toisinkuin sinä väität, että 90 %.
Mikä on ison raja? 18 cm?
Mulla ei ole isoa kullia niin kuin ei 90% muillakaan miehillä silti pari tenavaa on saatu aikaiseksi ja ei se nautinto ole pelkästään kullista kiinni.
Penis Isolla Peellä, eli iso. Ja kans todella iso, pitää tuntuu kunnolla.
Ja D-kuppi (itselläni E-kuppi;)
Mutta tuo annettu vaihtoehto on mielestäni vasta "normi".
Biseksuaalina naisena voinen vastata myös toiseen kysymykseen, D-kuppi.
Nuorena oli traumoja pienistä tisseistä mutta kolme lasta imetettyäni olen tyytyväinen yhä terhakoihin tisseihini :)
"Miehet: Edessä seisoisi kaksi aivan identtistä naista, toisella A:kuppin rinnat toisella D:kuppin rinnat, kumman valitsisitte."
Riippuu perseestä koska en ole tissimiehiä. Ehdottomasti silti A yhdistettynä pieneen tiukkaan peppuun. Tissit on yliarvostettu juttu.
Verrata pitäis penistä ja vaginaa.
Kiitos tästä!
T.A-kuppi ;)
Tosi juttu!
mua nyt tällä hetkellä kiihottaa ihan saatanasti ja olin työntänyt vaarini kullin reikään ja se vasta hyvältä tunttu