Iso vai pieni penis, A vai D kuppi.
Naiset: Kumman valitsisitte jos edessä olisi kasi aivan identtistä miestä, toisella iso penis ja toisella pieni penis.
Iso n:18-22cm (juhlakunnossa)ja norm paksuinen. Pieni n:8-12cm (juhlakunnossa)ja norm paksuinen.
Miehet: Edessä seisoisi kaksi aivan identtistä naista, toisella A:kuppin rinnat toisella D:kuppin rinnat, kumman valitsisitte.
Nyt ei saa valita mitään tuosta välistä eikä kommettia että miten sitä käyttää tai että riippuu minkä näköisiä ovat yms juttuja, vaan kylmästi kumpi.
Kommentit (51)
Eihän kyrpä - tissit ole edes vastinkappaleet.
M34
mitä isommat tissit, sen parempi....
Ilman muuta pienemmät ja terhakammat rinnat kuin utareet. Silikonitissit ja muut isorintaiset eivät minun viisariani väräyttele.
M40
Se on kaunein NORMAALIKOKOISELLE NAISELLE
mutta jos nainen lievästi lihava niin kyllä silloin kauniimpi D-kuppi
M44
A-kuppikoko Se on kaunein NORMAALIKOKOISELLE NAISELLE
mutta jos nainen lievästi lihava niin kyllä silloin kauniimpi D-kuppi
M44
Iso vai pieni penis?
Väljä vai tiukka pillu?
Tissien koko ei vaikuta yhdynnän tuntemuksiin. AP:llä taitaa viirata päässä pahasti.
Vaan kumman valitsisit.
Ite valitisin miehen jolla iso penis.
n:
Koska minulla on niin vähän kokemusta ja kaikki sanoo ettei koolla ole väliä. Pieni on söpömpi.
Minä valitsisin kyrvän testattuani kumman kanssa tuntuu paremmalta! En sen koon takia
Minä valitsisin kyrvän testattuani kumman kanssa tuntuu paremmalta! En sen koon takia
Jos ei osaa vastata niin sitten ei vastaa mitään, ellei ole politikko.
Minulle nainen jolla d:kuppi.
( mutta haavetta vain, sitä en koskaan tule saamaan )
( mutta haavetta vain, sitä en koskaan tule saamaan )
Kun näitä palstoja lukee, niin iso munaisia miehiä on mailma täynä :) niin eiköhän sullekkin yksi lohkene.
Vastaus kysymykseen: Mies jolla iso penis.
jotain väliltä, saisko=) ja tuo isompi penisvaihtoehto taitaa olla normaalimpi, vrt.joku 8-12cm penis. eiköhän a-kuppikin oo paljon yleisempi kuin 8cm penis? ja a-kupissa ei oo mtn vikaa,oisinko kerran 20 v aikana nussinut tisien väliin, pärjännen ilmankin.
tarkoitustaan pitää verrannollisina toisilleen. En vain tiedä, miksi ne piti molemmat saada samaan galluppiin.
Gallup pitäisi olla: Iso vai pieni penis, tiukka vai väljä emätin.
jotain väliltä, saisko=) ja tuo isompi penisvaihtoehto taitaa olla normaalimpi, vrt.joku 8-12cm penis. eiköhän a-kuppikin oo paljon yleisempi kuin 8cm penis? ja a-kupissa ei oo mtn vikaa,oisinko kerran 20 v aikana nussinut tisien väliin, pärjännen ilmankin.
On sitä isompaa kiihoittavampi pitää hyvänä. Vahvuudesta ei kait useimmilla kiikasta, mutta sellaisen kahden käden pidettävän kanssa on oltava huomaavainen. Ei ainakaan aluksi saa painaa niin syvään kuin pystyy.
kyllä mielummin laittaisin beniksen isojen tissien välii
Jolla iso penis.