Haamuviiva plussaksi?
Onko kellään ns. roskishaamu (n. 5pvää ennen testipäivää) vahvistunut oikeaksi plussaksi? Nyt jännittää... :)
Kommentit (8)
harvemmin muuttuu plussaksi. Jos taas ns. heikko viiva eli haamu tulee testin lukuajan sisällä, on tulos positiivinen. Testaa kuitenkin uudelleen, jos kuukautisia ei kuulu. Toivottavasti se oikeakin viiva ilmestyy :)
On siis tosi hailakka... Miten se silloin tulkitaan?!
tuon perusteella. Tee parin päivän päästä uudelleen. Oliko testi muuten minkä merkkinen. Liuskatesteihin tulee ainakin todella helposti värimuutoksia testiajan jälkeen vaikkei olisikaan raskaana.
On siis tosi hailakka... Miten se silloin tulkitaan?!
Itselläni oli toista lasta odottaessa raskaustestin viiva todella hailakka, siis viivan juuri ja juuri erotti, mutta raskaana oltiin. Hedelmöityksestä oli kulunut n. 2 vkoa.
olen aina ollut tosi malttamaton ja testannut mitä himmeimpiä haamuja. Kaksi raskautta on mennyt kesken ja neljä viety loppuun saakka. Minun kohdallani olen jo haamusta ollut varma raskaudestani.
Nyt sitten vaan odottelen toivottavasti selkeämpiä viivoja ja EI KESKENMENOA, kiitos...
Kiitos vasauksista!
Ap
Nyt sitten vaan odottelen toivottavasti selkeämpiä viivoja ja EI KESKENMENOA, kiitos...
Kiitos vasauksista!
Ap
Siksi siinä ohjeeessa sanotaan että pitää lukea 5-10 min kuluttua testin tekemisestä.
Toivottavasti saat plussan mutta ei sillä roskishaamun kanssa ole mitään tekemistä.