Läskit mammat mulkoilivat minua pahasti.
6 v oli uimakoulussa ja minä sillä välin kuntosalilla, josta näkee uima-altaalle. Kolme pulskaa uimakoululaisten äitiä siellä heittivät minulle murhaavia katseita, kun minä vetelin 45 min juoksumatolla sillä välin, kun he istuivat kuin ihraiset valaat katsomassa uimakoululaisten touhuja.
Olisivat edes uineet tai jotain. Notkuivat vaan altaassa tekemättä mitään. Ei ihme, että ylipainoa oli reippaasti. Olisi ollut heillekin kätevää siinä samalla harrastaa edes jotain liikuntaa...
Kommentit (24)
Ettehän te sinne altaaseen olisi voineet mennäkkään, sieltähän olisi loppunut vesi.
Ahhhahhhahhhaaaa!
Mun täytyy sanoa et mä varmaan kans mulkoilisin pahansuovasti apta tuommosessa tilanteessa. Mua ärsyttää suunnattomasti urheilevat ihmiset, sellaset jotka ei tee sitä ilokseen vaan pysyäkseen "timminä". Jotain jäntevää inkkaria ponin selässä varmaan katsoisin ihailellen mutta supertexeissään hikoileva juoksumatolla timmeilijä on vaan niin tylsä näky että saa mut melkein pahoinvoivaksi. Luonto on säätänyt niin että pysyn itse ilman mitään turhia ähkimisiä hoikkana eikä ole koskaan käynyt edes mielessä alkaa treenaamaan. Nyt olen lihotuskuurilla, koska kun nainen ikääntyy se on karua katseltavaa liian luisevana ja kuivakkana, oli kuinka hyväkuntoinen hyvänsä. Kun paino vähän nousee se sopivasti täyttää rypistyneet nahat uudelleen pinkeäksi ;-) hienoinen pulleus pukee vähän kypsempää naista. Istuisin paljon mieluummin niiden "valaiden" kanssa juttelemassa mukavia kuin läähättämässä ap:n kaverina juoksumatolla.
ja valaat istuu penkeillä ja katsoo säälien orjaa.
Olen 164cm/73kg ja voisin ap:tä tuijottaakin; juokse sinä humma niin mun ei tarvi.