Läskit mammat mulkoilivat minua pahasti.
6 v oli uimakoulussa ja minä sillä välin kuntosalilla, josta näkee uima-altaalle. Kolme pulskaa uimakoululaisten äitiä siellä heittivät minulle murhaavia katseita, kun minä vetelin 45 min juoksumatolla sillä välin, kun he istuivat kuin ihraiset valaat katsomassa uimakoululaisten touhuja.
Olisivat edes uineet tai jotain. Notkuivat vaan altaassa tekemättä mitään. Ei ihme, että ylipainoa oli reippaasti. Olisi ollut heillekin kätevää siinä samalla harrastaa edes jotain liikuntaa...
Kommentit (24)
vaan ei löydy täältä kylälta sellaista....
No hyvä on: Voi että kun sä ole hyvä ihminen ja hyvä äiti, paaaljon parempi kuin ne muut.. hyvä hyvä hyvä :))))))
juoksemaan sinun ADHD-lapsesi perässä ja pitämään kurissa, kun sinä pötkellät juoksumatolla mistään piittaamatta.
ne mulkoilut on tulleet sieltä juoksumatolta. Onkohan ne edes huomanneet sua? Tuskin.
Turha ap:lle urputtaa. Perse ylös sohvalta ja lenkille vaan. Lihavuus on laiskuutta.
vaan ei löydy täältä kylälta sellaista....
Ai niin, sä tuijotit heitä koko ajan. Tasoissa olette.
Oliko heillä toinen silmä sinuun ja toinen lapsiin suunnattuna? Minullakin on eräs ystävä, joka on aina uimahallissa käydessämme sitä mieltä, että häntä tuijotetaan. Itse en ole huomannut sitä ollenkaan.
Alkaako tekosyyt loppua?
Tottakai minä tuijotin niitä valaita. Enimmäkseen seurailin lasten puuhia (poikani käyttäytyi erinomaisesti, sitäpaitsi uimaope oli lapsista vastuussa, en minä)
Heh, läskejä ottaa päähän, kun ei timmin ja sporttisen mamman lapsella ole edes adhd:ta tai muutakaan, mistä pääsis haukkumaan.
Perse ylös nyt vaan.
ap
sun elämällä olla muuta funktiota kuin yrittää pitää kroppa timminä (se lösähtää joka tapauksessa viimeistään 45- vuotiaana)?
Jotta mun verorahat ei menisi ylipainoisten laiskimusten terveydenhuoltokuluihin.
Timmi kroppa lösähtää muuten aika lailla vähemmän kuin ylipainoinen, ylensyötetty ja laiska valas. Pysyn myös todennäköisesti terveempänä, koska liikun monta kertaa viikossa hien pintaan.
Ei ole mitään tekosyytä olla lihava. Lihavat ovat vaan hiton laiskoja ja heikkoluonteisia.
ap.
Sopii epäillä onko siellä mitään valaita edes ollut. Taikka ap ollut edes koko uimahallilla.
Kunhan korostaa itseään pikku provon merkeissä.
Loppujen lopuksi, ketään ei kiinnosta kuin oma napa
ei varmaan ole edes olemassa. Se on vain mun mielikuvitusta. Taidan olla perhonen.
Mun täytyy sanoa et mä varmaan kans mulkoilisin pahansuovasti apta tuommosessa tilanteessa.
Mua ärsyttää suunnattomasti urheilevat ihmiset, sellaset jotka ei tee sitä ilokseen vaan pysyäkseen "timminä".
Jotain jäntevää inkkaria ponin selässä varmaan katsoisin ihailellen mutta supertexeissään hikoileva juoksumatolla timmeilijä on vaan niin tylsä näky että saa mut melkein pahoinvoivaksi.
Luonto on säätänyt niin että pysyn itse ilman mitään turhia ähkimisiä hoikkana eikä ole koskaan käynyt edes mielessä alkaa treenaamaan. Nyt olen lihotuskuurilla, koska kun nainen ikääntyy se on karua katseltavaa liian luisevana ja kuivakkana, oli kuinka hyväkuntoinen hyvänsä. Kun paino vähän nousee se sopivasti täyttää rypistyneet nahat uudelleen pinkeäksi ;-) hienoinen pulleus pukee vähän kypsempää naista.
Istuisin paljon mieluummin niiden "valaiden" kanssa juttelemassa mukavia kuin läähättämässä ap:n kaverina juoksumatolla.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Ainakin minuun hieman kalahti, vaikka en ole ylipainoinen (167/61). Mutta silti minun pitäisi saada kunnolla takapuoli ylös ja ulos. Vaunulenkkeilyn lisäksi tarvitsen jumppaa, löysät pois.
uimakoululaistaan?