Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 40-vuotias nainen ja otan kierukan pois

Vierailija
16.01.2010 |

minulla kuparikierukka, nyt 5-vuotta ja siirryn kondomin käyttöön. Meillä on seksielämää max.kerran kuussa, joten miksi ottaisin hormoonikierukan? Olen siis kohta ollut 10 vuotta avoliitossa ja kaksi lasta. Haluaisin useammin, mutta miestä ei kiinnosta

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että me nyt rupeamme keuhkoamaan sinun puolestasi tai muuta vastaavaa. Tee miten haluat. Sinunhan asia se on.

Vierailija
2/7 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tämä masentaa, odotin kai, että joku kauhistelisi seksin määrää(puutetta). Miksi hormoonikierukka olisi hyvä, tässä iässä?ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollenkaan seksiä. JOten minun mielestäni 1 x kk on paljon.

Vierailija
4/7 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämä max 1krt/kk on liian vähän, kun ennen se oli useamman kerran viikossa. Ei kai seksielämän kuulu 40.nä loppua?ap

Vierailija
5/7 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut nyt 5 vuotta ja kokoajan jotakin pientä tulehdusongelmaa. Seksiä on, joten alussa otetaan kondomit käyttöön ja sitten mieheltä katkeaa piuhat. Lapsiluku on täynnä, vaikka kaverit selvästikin odottaa vielä iltatähteä. Minä en.

Vierailija
6/7 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämä max 1krt/kk on liian vähän, kun ennen se oli useamman kerran viikossa. Ei kai seksielämän kuulu 40.nä loppua?ap

Vierailija
7/7 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullakin se aika on lähellä ja vuotohäiriöitä saattaa tulla jo vuosia ennen vaihdevuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi