Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheimmat vävyehdokkaat, joita tyttäresi voisi tuoda näytille?

Vierailija
16.01.2010 |

Mun mielestä nuo kaikki Duudsonit, sekä Jorma Uotinen.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli juuri sellainen kuin tyttäremme poikaystävä. Rakkaudesta tyttöön siedämme tilannetta - onneksi kyseessä on ensimmäinen vakavampi yritys, jonka toivomme kariutuvan ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
22/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka tienaisi enemmän kuin me. En voisi hyväksyä sellaista. Kävisi kateeksi ja se olisi suhteen loppu. Minun ja mieheni heikon kohta on muiden korkeammat tulot.

Ottaisi koville jos oma tytärkin tienaisi enemmän kuin itse nuorempana kuin minä. Toisaalta kontrolloimme lapsiemme elämää, että voin hyvällä omalla tunnolla sanoa etteivät lähde pitkälle vaan jäävät hommiin perheyritykseen.

Tienasi 3x enemmän kuin me ja vasta 18v. Ei mitään kouluja käynyt. Oppinut kaiken tietokonetta näpyttelemällä. Jotenkin meni vain arvostus koko "jannua" kohtaan kun ylpeili hienolla autollaan ja ulkomaanmatkoilla jotka oli ostanut tyttärelle ja hänelle.

Miehenikin oli vaisuna. Mieheni uskoo koulutukseen ja vähintään lukio pitää olla. Ei silti sanonut mitään. Minunkin korviini kävi tuon "jannun" sivistyksen taso.

Onneksi suhde kariutui kun emme päästäneet tytärtämme opiskelemaan Australiaan jonne olisivat muuttaneet yhdessä. Asunto ja työpaikkakin oli jo valmiina. Pitkälle voisimme venyä mutta kotimaasta emme tytärtämme laske. Piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nössö ja munaton mies, vegaani viherpiipertäjä, joka kulkee kauhtuneessa villapaidassa ja jonka paras paita on jokapojan maripaita.

Vierailija
24/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kauhein vävykokelas olisi väkivaltainen, joka musertaisi tyttären itsetunnon ja alistaisi hänet.

Toivon ja pyrin siihen, että tyttäremme saa kotoaan niin vahvan itsetunnon ettei anna kohdella itseään huonosti.

Uskonnolla, ihonvärillä tai tulotasolla ei ole väliä, todellakaan.

Vierailija
25/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nössö ja munaton mies, vegaani viherpiipertäjä, joka kulkee kauhtuneessa villapaidassa ja jonka paras paita on jokapojan maripaita.

Vierailija
26/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tytär?

Sellainen joka tienaisi enemmän kuin me. En voisi hyväksyä sellaista. Kävisi kateeksi ja se olisi suhteen loppu. Minun ja mieheni heikon kohta on muiden korkeammat tulot.

Ottaisi koville jos oma tytärkin tienaisi enemmän kuin itse nuorempana kuin minä. Toisaalta kontrolloimme lapsiemme elämää, että voin hyvällä omalla tunnolla sanoa etteivät lähde pitkälle vaan jäävät hommiin perheyritykseen.

Tienasi 3x enemmän kuin me ja vasta 18v. Ei mitään kouluja käynyt. Oppinut kaiken tietokonetta näpyttelemällä. Jotenkin meni vain arvostus koko "jannua" kohtaan kun ylpeili hienolla autollaan ja ulkomaanmatkoilla jotka oli ostanut tyttärelle ja hänelle.

Miehenikin oli vaisuna. Mieheni uskoo koulutukseen ja vähintään lukio pitää olla. Ei silti sanonut mitään. Minunkin korviini kävi tuon "jannun" sivistyksen taso.

Onneksi suhde kariutui kun emme päästäneet tytärtämme opiskelemaan Australiaan jonne olisivat muuttaneet yhdessä. Asunto ja työpaikkakin oli jo valmiina. Pitkälle voisimme venyä mutta kotimaasta emme tytärtämme laske. Piste.

Nyt 18v ja tyytyväinen kun me isukin kanssa pistettiin vastaan. Hänestä me teimme oikein :)

Vierailija
27/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai muu tyhjäntoimittaja ja hyväksikäyttäjä. Peräkammarin poika joka ei tajua mistään mitään, tai mies joka on oman isänsä ikäinen.

Sen sijaan helvetin enkeli, rallikuski, jääkiekkoilja ja kehonrakentajat (kunhan ei käytä nappeja) ovat ihan ok.

Ai niin ja Matti Nykänen ei myöskään käy, mutta se kuuluu muutenkin jo osastoon saman ikäinen kun isänsä.

Vierailija
29/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseänsä täynnä olevan, tyyliin BB-Antti tms.

Vierailija
30/59 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjäntoimittaja. Ja arvatkaas mitä, 4v sitten tyttöni toi tuommoisen kotia. Pienen nikottelun jälkeen jotenkin tultiin juttuun, mutta edelleeen työtön, ylipainoinen vanhus. Tuohon ikäeroon ei totu, minä 49, mies 37 ja tyttäreni 23. Häät kesällä ja tyttäreni on onnellinen, minä en sulata tuota vieläkään.Ex-mieheni oli heittänyt tämän ulos, kun tytär oli tuonut näytille.

Vierailija
31/59 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo, tummaihoinen, narkkari, sivari, väkivaltainen, idiootti, persoonaton.

Näitä ei meille edes näytille, kiitos!

Vierailija
32/59 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita mulla itselläni on ollut.

En muutenkaan toivo tyttärelleni sellaista nuoruutta ja elämää yleensäkään, mitä mulla itselläni on ollut..

Minulla on ollut ainakin

- ählämi

- peräkammarin poika

- alkoholisti ja väkivaltainen mies

Nyt olen yksinhuoltaja.

Voi kun tyttäreni olisi viisaampi.

En ole rasisti, vaikka sanonkin ählämi. Tämä ählämi oli juuri sellainen pakolainen, joka sai jotain kotouttamistukea, ja pelaili suomalaisten nuorten tyttöjen kanssa. Yäk. Toivon, että vävypoikani olisi ns. normaali mies, joka käy työssä, kouluttautuu, kohtelee tytärtäni hyvin. Ihonvärillä jne ei ole mitään väliä.

Vierailija
33/59 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiimme tule astumaan.

Mustalainenkin.

En voisi hyväksyä jos lapsenlapsemme olisi karvakorvan kanssa saatu.

Neekerilapsi, hyi.

Vierailija
34/59 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kristinuskoa halveksuva

-rappioalkoholisti

-mies joka saa tyttäreni tekemään jotain sellaista mitä tyttäreni ei haluaisi

Vierailija
35/59 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asui kotona nelikymppiseksi, koulu jäänyt kesken, hanttihommia, adhd, umpimielinen ja aggressiivinen

Vierailija
36/59 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nuoret kolme tyttöä ja toistakymmentä jätkää ovat jo tuoneet esille.

ovat siinä iässä että pojat kiinnostavat ja kun läheisissä väleissä ollaan niin näitä poikaystäviä olen tavannut jo toista kymmentä, nyt vanhin on onneksi vakiintunut ja mukavan kumppanin löytänyt niin ei enää aiheuta vävyehdokkailla äipälle sydämentykytyksiä:) No kamalimpia ovat minusta satunnaisessa järjestyksessä olleet:

-poika jolla oli lävistys nenässä ja navassa, omituista pojalle, oli muutenkin erikoinen.

-poika jonka isä oli mikälie kroisos pennonen, leuhki ja kehuskeli minkä kerkesi.

-poika joka harrasti kehonrakennusta/jotain taistelulajia, vaikutti agressiiviselta ja kiroili jopa minun kuulteni.

-mies joka oli kotoisin espanjasta ja pyyteli myös tytärtäni sinne.

-mies joka oli tytärtäni reilusti vanhempi ja kahden lapsen isä.

-poika joka oli jättänyt koulut kesken ja lorvaili päivät tekemättä mitään.

Vierailija
37/59 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki omalla tavallaan aivan ihania. Onneksi mukavin jäi vakikumppaniksi.

Liehittelijöitä on kyllä näkynyt enemmänkin. Karmeimmat oli kaksi levotonta sälliä, jotka kävivät portilla räkimässä, polttelemassa tupakkaa rutikuivana kesänä ja huudattamassa mopojaan. Myöhemmin samana kesänä yrittivät parkkeerata autonrämänsä tonttimme peränurkkaan, "kun siinä kerran on ihan hyvää tilaa ja me ei voida ajaa sitä pois metsästä, kun ei ole korttia". Kuin sattumalta me kaikki kylän aikuiset (5kpl) osuttiin paikalle kyselemään ja potkimaan renkaita. ;o) Aika nopeesti se siitä sitten lähti.

Vierailija
38/59 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta, jos sun tyttäret joutuu deittailemaan salaa.

Vierailija
39/59 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalit teinitytöt etsivät itseään ja toivottavasti eivät erehdy olemaan loppuelämäänsä sen 1. ja ainoa vävyehdokkaan kanssa, jonka näytille tuovat.

Ihminen kasvaa ja kehittyy koko ajan eikä se tee kenestäkään huorahtavaa jos se 3kk sitten kivalta tuntunut poikaystäväehdokas ei enää tänään niin kivalta tunnukkaan.

Vierailija
40/59 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö rasistista ja tyhmää väkeä Suomessa asuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi