Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheimmat vävyehdokkaat, joita tyttäresi voisi tuoda näytille?

Vierailija
16.01.2010 |

Mun mielestä nuo kaikki Duudsonit, sekä Jorma Uotinen.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai hells angels

Vierailija
2/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo vävyehdokas tyttöäni kohtelisi. Jos pitäisi kuin kukkaa kämmellä niin hyväksyisin hänet sellaisenaan. Jos taas olisi tyly tytärtäni kohtaan, alistaisi tms, niin siinä ei tohtorisarvot ja rikkauden painaisi yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo vävyehdokas tyttöäni kohtelisi. Jos pitäisi kuin kukkaa kämmellä niin hyväksyisin hänet sellaisenaan. Jos taas olisi tyly tytärtäni kohtaan, alistaisi tms, niin siinä ei tohtorisarvot ja rikkauden painaisi yhtään.

Vierailija
4/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

45v eronnut insinööri, jonka oma tytär tyttäreni ikäinen, matti nykänen

Vierailija
5/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois pahin

Vierailija
6/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuntunnoton,semmoinen jota ei kiinnosta työ eikä opiskelu. Hän ei saisi kuulua mihinkään "erityisryhmään" (lue rikollinen, narsisti, alkoholisti, natsi tms.')

Vierailija
7/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi hirveää, jos tyttären poikaystävä olisi tummaihoinen ?

Vierailija
8/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljupäinen rasistinen sovinisti, jonka niskanympärys olisi suurempi kuin ÄO...

Vierailija
9/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isänsä salatun lehtolapsen, joka on syntynyt samoihin aikoihin kuin tyttäremme ja jonka olemassa olon minä ja mieheni tiedämme, ,mutta tyttäreni ei.

Selitä siinä sit tytölle että miksi ei missään nimessä saa ainakaan seksiä harrastaa (velipuolensa) kanssa.

Vierailija
10/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivoisi vävyehdokkaan olevan minua koulutetumpi, lihaksikkaampi, notkeampi, parempi tappelija, komeampi, taiteellisempi, kauniimpi ja suuri leukaisempi.

En siedä kilpailijoita. Haluan olla perheeni pää ja sukuni päämies. En toivo kilpailijaa sillä asemani on minulle hyvin tärkeä. Toivoisin tyttäreni mieheksi jonkun nobodyn, jota voisi avittaa ja opettaa kuin omaa poikaansa. Että olisin aina niskanpäällä. Voisin tarjota duunia ja pitää tyttäreni ja hänen perheensä aina silmieni alla valvonnan alla.

Minä en luota miehiin.

Vierailija
11/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat siinä iässä että pojat kiinnostavat ja kun läheisissä väleissä ollaan niin näitä poikaystäviä olen tavannut jo toista kymmentä, nyt vanhin on onneksi vakiintunut ja mukavan kumppanin löytänyt niin ei enää aiheuta vävyehdokkailla äipälle sydämentykytyksiä:) No kamalimpia ovat minusta satunnaisessa järjestyksessä olleet:

-poika jolla oli lävistys nenässä ja navassa, omituista pojalle, oli muutenkin erikoinen.

-poika jonka isä oli mikälie kroisos pennonen, leuhki ja kehuskeli minkä kerkesi.

-poika joka harrasti kehonrakennusta/jotain taistelulajia, vaikutti agressiiviselta ja kiroili jopa minun kuulteni.

-mies joka oli kotoisin espanjasta ja pyyteli myös tytärtäni sinne.

-mies joka oli tytärtäni reilusti vanhempi ja kahden lapsen isä.

-poika joka oli jättänyt koulut kesken ja lorvaili päivät tekemättä mitään.

Vierailija
12/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kova pala, jos tyttö toisi kotiin jonkun Kiitos-t-paitaan pukeutuneen, Suomi-lippis päässä kulkevan joutilaan isänmaan toivon. Yleensäkin sellainen kammottaisi, että kaveri istuisi vaivautuneen oloisena aivan hiljaa, eikä mistään osaisi puhua. Enkä hyvällä katsoisi, jos valitsisi jonkun sellaisen jota ei ole koulunkäynti tai työnteko kiinnostanut. Ja narkkaria, ei edes entistä, no ei tietenkään!

Voi voi, joku ei tykkää rallikuskista. No, mä tunnen kolme, ja ne kaikki tienaa perustyöstään paika hyvin, kaksi on yrittäjiä, ja se ralli on harrastus... Yleensäkin sitä harrastaa vähän parempituloiset, ei se ole mikään pienituloisten duunareiden harrastus. Mistä lie tämäkin mielikuva ihmisille tullut. Ainakin mun tuntemani rallikuskit on kyllä keskivertoa parempituloisia mitä samanikäiset ihmiset yleensä, lähes poikkeuksetta yrittäjiä siviiliammatiltaan.

Vierailija
13/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis pahin joku uskovainen tai vastaava hihhuli. Myös hipit ja aktivistit lentää meiltä ulos aika äkkiä, jos tyttö olisi niin tyhmä, että semmosia kehtais meidän eteen tuoda.

Vierailija
14/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka tienaisi enemmän kuin me. En voisi hyväksyä sellaista. Kävisi kateeksi ja se olisi suhteen loppu. Minun ja mieheni heikon kohta on muiden korkeammat tulot.

Ottaisi koville jos oma tytärkin tienaisi enemmän kuin itse nuorempana kuin minä. Toisaalta kontrolloimme lapsiemme elämää, että voin hyvällä omalla tunnolla sanoa etteivät lähde pitkälle vaan jäävät hommiin perheyritykseen.

Vierailija
15/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka tienaisi enemmän kuin me. En voisi hyväksyä sellaista. Kävisi kateeksi ja se olisi suhteen loppu. Minun ja mieheni heikon kohta on muiden korkeammat tulot.

Ottaisi koville jos oma tytärkin tienaisi enemmän kuin itse nuorempana kuin minä. Toisaalta kontrolloimme lapsiemme elämää, että voin hyvällä omalla tunnolla sanoa etteivät lähde pitkälle vaan jäävät hommiin perheyritykseen.

Tienasi 3x enemmän kuin me ja vasta 18v. Ei mitään kouluja käynyt. Oppinut kaiken tietokonetta näpyttelemällä. Jotenkin meni vain arvostus koko "jannua" kohtaan kun ylpeili hienolla autollaan ja ulkomaanmatkoilla jotka oli ostanut tyttärelle ja hänelle.

Miehenikin oli vaisuna. Mieheni uskoo koulutukseen ja vähintään lukio pitää olla. Ei silti sanonut mitään. Minunkin korviini kävi tuon "jannun" sivistyksen taso.

Onneksi suhde kariutui kun emme päästäneet tytärtämme opiskelemaan Australiaan jonne olisivat muuttaneet yhdessä. Asunto ja työpaikkakin oli jo valmiina. Pitkälle voisimme venyä mutta kotimaasta emme tytärtämme laske. Piste.

Vierailija
16/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi olla meille kova pala. Kauhealta tuntuis ajatella, että tyttäreni ottaisi sellaisen ukon, jonka kanssa meillä ei olisi mitään yhteistä, se kai siinä on. Tuntuisi, että menetämme lapsemme johonkin tuntemattomaan maailmaan.

Vierailija
17/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäluotettava, väkivaltainen, narkomaani.

Vierailija
18/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälle voisimme venyä mutta kotimaasta emme tytärtämme laske. Piste.

Joskus se tapahtuu kuitenkin. Tyttö voi lopun elämäänsä katua menetettyä mahdollisuutta, jota edesauttoi vanhempien pissapäinen asenne.

Vierailija
19/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinosilmä, manne, mulatti tai ählämi. Noi on pannassa tyttäreni miesvalinnan suhteen.

Vierailija
20/59 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljupäinen rasistinen sovinisti, jonka niskanympärys olisi suurempi kuin ÄO...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan