Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksi synnytyksen jälkeen?

16.01.2010 |

siis alatiesynnytys, ja perätila. Eli runsaasti tikkejä laitettiin... nyt mennyt reilu kolmeviikkoa. Koskahan uskaltaa seksiä kokeilla, kokemuksia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikös se virallinen ohje ole, että sitten kun siltä tuntuu :)

Vierailija
2/12 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauva syntyi kylläkin oikein päin, mutta oli kookas kaveri, 5-kiloinen. Minulta leikattiin väliliha, joka myöskin repesi lisää ja tuli myös toinen repeämä.

Minä ainakin söin särkylääkkeitä monta viikkoa synnytyksen jälkeenkin ja alapää tuntui pahalta esimerkiksi autoillessa, senkin jälkeen kun tikit olivat sulanneet. Alapesullakin noita tikattuja paikkoja varoi pitkään kun ne olivat arastavat.

Ei tullut edes mieleen ruveta yhdyntähommiin. Haluthan kuitenkin on olemassa, joten annoin miehelle suu/käsiseksiä ja hän sormeili minua varovasti ensimmäisen kerran n. 2 viikkoa synnytyksen jälkeen (en antanut koskea muualle kuin klitorikseen ja siihenkin varovaisesti). Yhdyntää varten odotin niin kauan, että alapää alkoi tuntua normaalilta ja jälkitarkastus oli tehty. Käytännössä lähes kaksi kuukautta siihen meni, mutta se oli hyvä aika, ei tehnyt kipeää ja olin päässyt henkisesti yli synnytyskivuista ja siitä, että mies näki minut siinä tilassa.

Kannatti odottaa, nyt seksi on jopa parempaa kuin ennen synnytystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni mietityttää tuo löystyminen, tuntuuko miehestä yhtä hyvältä synnytyksen jälkeen...

Kannatti odottaa, nyt seksi on jopa parempaa kuin ennen synnytystä.

Vierailija
4/12 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin pahasti synnyttäessä. Halut hävisi täysin, paikat oli kuivat ja kipeät muutenkin. "Eka kerta" oli sitten kun musta siltä tuntui, lapsen ollessa jo yli vuoden vanha. Tosi pitkä paussi siis tuli, mutta kun aikaisemmin ajatuskin seksistä teki oikeasti pahaa. Vauvakuumeen myötä alkoi kuitenkin seksikin kiinnostaa taas vähäsen, kylläkin pelkästään raskaaksitulon kannalta. Ehkä siihen puuhaan palaa nautintokin taas joskus. :)

Vierailija
5/12 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen (muutamia tikkejä tuli) harrastettiin seksiä heti kun jälkivuoto loppui (kesti 3vko). Oli aivan mahtavaa! tunto alapäässä todella herkkä. Synnytyksen jälkeen saan voimakkaampia orgasmeja nopeammin!! Tikki kohdat tietyssä asennoissa hiukan pistivät mutta ei sattunut.

Vierailija
6/12 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulon jälkeen ,noin viikko synnytyksestä ,teki kummankin mieli.Minä en repeillyt ja lapsikin oli 3kg.Olin silloin alle 20kympinen ,ja olimme harrastaneet seksiä tosi aktiivisesti koko raskaus ajan .

Vierailija
7/12 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ekan kerran synnytyksen jälkeen seksiä oli sitten kun lopetin imetyksen eli noin vuoden kuluttua synnytyksestä.

Vierailija
8/12 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä ois hyvä odottaa jälkitarkastukseen ettei tule esim kohtutulehdusta.

Vierailija
9/12 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ponnistaa ohjeiden mukaan ,kun repeilee paikat ,sitten tikataan ja kävellään kuin ankat ,reenatkaa sitä ala päätänne. Niin eivät miehennekään tarvitse olla selipaatissa kauan .

Vierailija
10/12 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ponnistaa ohjeiden mukaan ,kun repeilee paikat ,sitten tikataan ja kävellään kuin ankat ,reenatkaa sitä ala päätänne. Niin eivät miehennekään tarvitse olla selipaatissa kauan .

Kaikki synnytykset eivät mene oppikirjojen mukaan. Minulla hoikalla naisella yli nelikiloinen vauva. En vain jaksanut ja synnytys kesti 12 tuntia...Mieti mitä suustasi päästät! Kaverilla reilu kaksi kiloinen ja repesi plus välilihaleikkaus, toisella kolmekiloinen ja voimat vain loppuivat, imukupilla otettiin ja repesi pahasti.

Hienoa, että olet täydellinen synnyttäjä! Olen treenannut koko nuoruusikäni alapäätä ja noin vaan kävi!

Vierailija
11/12 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

^elä vedä herneitä pinppaan, jatka vaan treenejä:D

Kuka muuten jaksaa treenata alapäätään koko nuoruusikänsä? Mihin nuori sitä alapäätreeniä tarvitsee? Olisit mieluummin tarvinnut kuntojumppaa, jos kunto petti kesken synnytyksen:D

Vierailija
12/12 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolinen liikunta ja kuntosaliharjoitus pitää lantionpohjankin kunnossa SYNNYTTÄMÄTTÖMÄLLÄ.

Hyvästä kunnosta on hyötyä sekä seksissä että synnytyksessä. Suosittelen. Lantionostija, vatsalihaksia, kyykkyjä, pyöräilyä ym. Treve sielu terveessä ruumiissa. Vielä kun venyttelee niin pysyy notkeana. Notkea ja ketterä nainen on sängyssä unelma.

^elä vedä herneitä pinppaan, jatka vaan treenejä:D Kuka muuten jaksaa treenata alapäätään koko nuoruusikänsä? Mihin nuori sitä alapäätreeniä tarvitsee? Olisit mieluummin tarvinnut kuntojumppaa, jos kunto petti kesken synnytyksen:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi