Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummalla mielestäsi oikeus nukkua?

Vierailija
11.01.2009 |

.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi helvetissä se mies on baariin lähtenyt, kun äiti on sairaana?!

Vierailija
22/30 |
11.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kumpikaan ei halua hoitaa"

Menen nyt pois.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kipeä ja ihan raskaanakin vielä ja näin ollen kyvytön mihinkään ja julma mies-heittiö vaan dokailee ja on darrassa päiväkaudet!

Jos tosiaan pääset tänne palstoille naukumaan niin et varmaankaan ole kovin sairas.

Mä en ymmärrä tätä että ei saisi koskaan lähteä pitämään hauskaa vaan aina jos kotona on joku saanut paperista haavan sormeensa, se menee heti ystävien ja ennalta sovittujen juttujen edelle! HERÄTKÄÄ.

Itse olisin ainakin takuuvarmasti lähtenyt pokerin peluuseen jos toi toinen on hiukan kuumeinen ja lapsi nukkuu (olihan ilta, eikö??) seuraavan päivän oloa on hankala ennustaa ja kaikki varmaan tietävät että ilta voi venähtää vaikka olisi aikonut käydä sillä kuuluisalla yhdellä.

Ottaisin eron jos minulle alettaisiin ladella vaatimuksia siitä kuinka usein SAAN tavata ystäviäni jos kuitenkin yleensä hoidan hommani kotona siinä missä nainenkin.

Piru vie, että pistää vihaksi ruikuttaja-ämmät.

Vierailija
24/30 |
11.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse soi sanoessaan että mene sinä vaan nukkumaan, minä hoidan lapsen...

Vierailija
25/30 |
11.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mun mies olis sairaana, ja mä olisin vielä lähtenyt ulos illalla, niin kyllä nousisin aamulla hoitamaan lasta. Ei olis kysettäkään.

Mutta on totta, että ehkä olis leppoisinta nousta kaikki yhdessä, hoivata krapulaa ja kuumetta ja lasta yhdessä.

Mutta noi "ruikuttaja-ämmä"viestit on täällä niin omaa luokkaansa. Eipä ap sanonut ettei mies saa koskaan lähteä mihinkään, tai koskaan ottaa tuoppia. Minusta se olis kumminkin ollut huomaavaista, jos mies olisi jäänyt tällä kertaa kotiin. Tai jos nyt lähti, niin olisi aamulla hoivannut raskaanaolevaa sairasta naistaan. Niin toivoisin itseäni kohdeltavan, ja niin kohtelisin itse rakastani.

Vierailija
26/30 |
11.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä kun olin luullut että nämä asenteet on jääneet jonnekin viime vuosisadalle.

Jos mies oli sopinut tapaamisesta ystäviensä kanssa niin ihanko totta siihen sisältyy pakollisena myös krapulan hankkiminen? Vaikka tietää että vaimo on kovassa kuumeessa?

olet kipeä ja ihan raskaanakin vielä ja näin ollen kyvytön mihinkään ja julma mies-heittiö vaan dokailee ja on darrassa päiväkaudet!

Jos tosiaan pääset tänne palstoille naukumaan niin et varmaankaan ole kovin sairas.

Mä en ymmärrä tätä että ei saisi koskaan lähteä pitämään hauskaa vaan aina jos kotona on joku saanut paperista haavan sormeensa, se menee heti ystävien ja ennalta sovittujen juttujen edelle! HERÄTKÄÄ.

Itse olisin ainakin takuuvarmasti lähtenyt pokerin peluuseen jos toi toinen on hiukan kuumeinen ja lapsi nukkuu (olihan ilta, eikö??) seuraavan päivän oloa on hankala ennustaa ja kaikki varmaan tietävät että ilta voi venähtää vaikka olisi aikonut käydä sillä kuuluisalla yhdellä.

Ottaisin eron jos minulle alettaisiin ladella vaatimuksia siitä kuinka usein SAAN tavata ystäviäni jos kuitenkin yleensä hoidan hommani kotona siinä missä nainenkin.

Piru vie, että pistää vihaksi ruikuttaja-ämmät.

Vierailija
27/30 |
11.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuumeisena olen ollut, olen lapsien kanssa herännyt ja muutaman tunnin siinä kökkinyt lääkkeiden ja lepäilyn voimalla.

Viimeistään klo 10 olen herättänyt miehen ja mennyt itse nukkumaan.

Näin olemme varmistaneet sen että molemmat ovat tyytyväisiä ja mies saa nukkua krapulaansa vähän pois.

Ikinä ei ole lähtenyt jos ollaan vatsataudissa tai vakavammassa, mutta kyllä jos olen ollut kuumeinen ja sitäpaitsi niin olen minäkin tehnyt:)

Vierailija
28/30 |
11.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tommosesta miehestä. Kuvitteletko että se mies jaksaa sieltä sängystä nousta vaikkei teistä sen vertaa välitä, että olis selvinpäin ku oot ite kipeä?

Vierailija
29/30 |
11.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä voi nousta sängystä sohvalle ja laittaa dvd:n pyörimään ja lepäillä sitten. Juoda teetä ja lukea hesaria.

Mies nousee parin tunnin päästä ja sinä menet sänkyyn lepäilemään. Mies käy ulkona ja kaupassa jne. lapsen kanssa.

Tai sitten toisinpäin.

Ettekö osaa vuorotella vai ettekö pysty sopimaan noin yksinkertaista asiaa. Jessus sentään.

Vierailija
30/30 |
11.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuumetta ja miehellä on krapula. Kummalla oli velvollisuus nousta aamulla katsomaan lasta? Hoidin lasta kuumeisena illalla kun mies oli poissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä