Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä: MIes nauttii rynkyttämisestä, minä hitaasta nautiskeluseksistä

Vierailija
16.01.2010 |

Kohta kymmenen vuotta oltu yhdessä ja päätä hakattu seinään yhden ja saman ongelman kanssa: Seksihalut eivät kohtaa. Eivät määrällisestikään (mies haluaa maks. joka toinen viikko, välillä menee kuukausiakin), mutta eniten sisällön suhteen.

Mies nauttisi eniten, jos saisi vain rynkyttää hetken kuin duracell-pupu ja laueta siihen. Minä taas en saa siitä mitään muuta kuin paikat kipeäksi. En ehdi mukaan enkä kostu tuollaisesta.

Minä taas haluaisin hidasta nautiskelua, tuhmia puheita, pilkettä silmäkulmaan, kokeilla kaikenlaista jne.

Mies on yrittänyt vähän hidastaa ja tahtoo antaa minulle orgasmin. Mutta tänään sitten tapahtui se pahin - hänen erektionsa hiipui kesken yhdynnän. Sanoi, että odottelu aiheutti sen. Että hänen pitää keskittyä liikaa siihen, että minä saan orgasmin. Ehdotti jopa, että minä hiplaisin itseni siihen pisteeseen, että lyhyt yhdyntä riittäisi molemmille (!). Toki korjasin, että siis meidän pitää hoitaa yhdessä esileikit. Hän sanoi, että häntä ei hirveästi esileikit kiinnosta.

Miehen vaihto ei ole vaihtoehto, rakkautta liikaa ja meillä menee muuten hyvin.

Mitä tehdä? Seksuaaliterapiaa? Harjoituksia? Mitä?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois leikkiä jollain leluilla sun kanssa? ei mitään jätti dildoa, pieni on parempi. ja surinaa.

Vierailija
22/39 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on koko ajan kovana, mitään ei voi tehdä kun alkaa jo huokailemaan. Esim. tänään torkuimme hetken sohvalla sylikkäin -> miehellä armoton stondis -> huokaili ja yritti saada minut ottamaan suihin. Ei siinä muuten mitään, mutta kärsin hormonihäiriöstä ja vuodan kolmatta viikkoa...eli ei todellakaan tee mieli, varsinkaan kun en itse saa mitään tilalle :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aina ajatteletye seksiä vaihtokauppana..

Vierailija
24/39 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole kostuketta vielä tarpeeksi?

Vierailija
25/39 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aina ajatteletye seksiä vaihtokauppana..

myöskään niin, että toinen on aina se saava ja ottava osapuoli, ja toinen se joka antaa ja nielee katkeruutensa. Tämä pitäisi jokaisen ymmärtää, yleensä se ymmärrys puuttuu miehiltä, jotka tuntuu kuvittelevan, että jos heistä tuntuu kivalta, niin naisestakin tuntuu. TAi jos ei tunnu hyvältä, niin sitten ei tunnu ainakaan miltään, ja kaikki pihtaus on vain kiusantekoa.

Totuus on kuitenkin ainakin mulla, että yhdyntä ilman kiihoittumista on vähintään epämukavaa, yleensä jopa kivuliasta. Siksi en siihen ollenkaan lähdekään..

Vierailija
26/39 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole kostuketta vielä tarpeeksi?

Varmaan osittain siksi. Mutta en suostu käyttämään liukuvoidetta, ennen kuin on yritetty kunnolla ilman. Kostumattomuus on merkki siitä, että en ole kiihottunut. Ja jos en ole kiihottunut, minuun on ihan turha yrittää tunkeutua, kun paikat ei ole valmiit. Liukuvoiteen sijaan tarvitsen esileikin ja sopivan eroottisen ilmapiirin.

Minä kostun kyllä, jos mies saa minut syttymään (koettu toisen miehen kanssa). Tänäänkin olin ensin kostea, mutta kyllähän siinä kuivuu pikku hiljaa, kun ei löydy toisen kanssa yhteyttä ollenkaan. Joskus vuosia sitten käytimme liukkaria ja siitä jäi paha maku suuhun: Se tähtäsi vain miehen nautintoon. Kyllä se on miehen tehtävä saada nainen kostumaan, ei liukuvoiteen. Anaaliseksi on sitten ihan eri juttu, siinä liukkarin ymmärrän.

Vierailija
27/39 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ei halua antaa minulle suuseksiä, kun pitää naisen alapäätä ja eritteitä epämiellyttävänä. Minulta kyllä toisaalta haluaa suuseksiä (ja mielelläni sitä annankin), joten miehen alapää lienee erilainen ällöttävyydeltään kuin naisen.

Mies ei myöskään halua kovinkaan pitkään hyväillä alapäätäni. Onneksi kuitenkin vähän hyväilee.

Vierailija
28/39 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ei halua antaa minulle suuseksiä, kun pitää naisen alapäätä ja eritteitä epämiellyttävänä. Minulta kyllä toisaalta haluaa suuseksiä (ja mielelläni sitä annankin), joten miehen alapää lienee erilainen ällöttävyydeltään kuin naisen. Mies ei myöskään halua kovinkaan pitkään hyväillä alapäätäni. Onneksi kuitenkin vähän hyväilee.

Kypsymätön ja itsekäs. Minkä ikäinen on?

Vierailija
29/39 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle vois ehdottaa että vois lipasta kielellä sieltä oikeasta paikasta välillä niin eiköhän silloin molemmat ole tyytyväisiä.

Vierailija
30/39 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ex:ltä, ettei vaan olis..

oli seksin suhteen aika rajoittunut.

Vierailija
31/39 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todennäköisesti KAAPPIHOMO. Naiset eivät oikeasti kiihota, joten seksiä on harvoin ja silloinkin nopea rynkytys.

Vierailija
32/39 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ryhtyy noihin harvoihin kertoihin vaikuttaakseen "normaalilta" sinun silmissäsi.

Vierailija
33/39 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ei halua antaa minulle suuseksiä, kun pitää naisen alapäätä ja eritteitä epämiellyttävänä. Minulta kyllä toisaalta haluaa suuseksiä (ja mielelläni sitä annankin), joten miehen alapää lienee erilainen ällöttävyydeltään kuin naisen. Mies ei myöskään halua kovinkaan pitkään hyväillä alapäätäni. Onneksi kuitenkin vähän hyväilee.

Kypsymätön ja itsekäs. Minkä ikäinen on?

45v.

Vierailija
34/39 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vielä mieleen, että yksi suuri ongelma minun kostumiseni ja eroottisen ilmapiirin puutteen taustalla on se, että mieheni ei myökään pidä suutelemisesta. Nykyisin kyllä jo vähän suutelee, mikä on minun fiilikseni kannalta tosi tärkeä juttu, mutta pelkään, että se vähän syö miehen fiilistä, kun hän ei siitä yhtään nauti.

Vierailija
35/39 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rynkyttää pillua, mutta rakastelee antoisan nautinnollisen hitaasti anusta. Eli ehkä voisitte tehdä sen toisinpäin?

Vierailija
36/39 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitailla työnnöillä antoisan rauhallisesti peräaukkoa? Muutenkin kaappihomolta kuulostaa.

Rynkyttää pillua, mutta rakastelee antoisan nautinnollisen hitaasti anusta. Eli ehkä voisitte tehdä sen toisinpäin?

Vierailija
37/39 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse eilen semmoisilla ja sen piti seksuaaliterapeutti...-niin ja se orgasmi on naisen päässä ei se ole miehen tehtävä antaa.Pääkoppa kuntoon ensin.

Missä päin asut? niin voi seksuaaliterapeuttia suositella...

Vierailija
38/39 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39/39 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun nykyisen Suur-Kouvolan alueella. Eli Kaakkois-Suomi tai hätätapauksessa Etelä-Suomi.