Mitä mieltä nimestä Frida? Millaisen mielikuvan nimi antaa sinulle?
Kommentit (41)
Nenä-Frida tulee mulleki mieleen :/
se nenälaite ja yksi pitkä tuuhea kulmakarva ;-)
Toimii kuitenkin myös aikuisen naisen nimenä.
Vahvan tytön nimi. Sellaisen, joka varmasti pitää puolensa.
Todella kaunis nimi, mutta minun savokarjalaiseen suuhuni vaikea, meinaa väkisin tulla Vrida.
Sain juuri poikavauvan, jos olisi ollut tyttö, olisi ollut Frida. Siis kivoin tytön nimi mielestäni :)
Toi Nenä-Frida tosiaan vähän latistaa nimen hohtoa, mutta sellaisesta en ennen tätä esikoispoikaa ollut kuullutkaan.
Frida, joten sanomattakin selvää, että mielestäni nimi on ihana! :) Sopivan harvinanen, ei mieleen tule mitään negatiivista. Joku niistäjä on mulle niin uusi tuttavuus, etten pysty mitenkään yhdistämään nimeen. Ja mitäpä tuosta.
Itse en kuitenkaan yhdistäisi perussuomalaiseen sukunimeen.
Kun meidän esikoinen syntyi joka oli tyttö, ei toi nimi käynyt silloin mielessä ja tyttö sai eri nimen. Toista odottaessa kun mietittiin nimiä, niin ehdotin Fridaa jos tyttö saadaan. Mies ei kyllä siitä tykännyt ja mua harmitti. No, eipä me saatu toista tyttöäkään, poika tuli.
Mutta tykkään kovasti Frida nimestä.
myös Frida Kahlo ja se upea erikoinen taide sekä meksiko. kiva nimi.
Eli ruotsalaisuus. Tästä syystä ei kolahda minuun. Muutenkin tuollaiset kaksoiskonsonantit, joista toinen r, ei ole mun juttu.
Tosin nimi on otettu Abban Fridalta :)
Frida Kahlo tulee mieleen myös, eli unibrow naisella :D
Olisi ollut toinen vaihtoehdoista meilläkin, jos tyttö olisi tullut.
En tiedä tuleeko jotenkin fri-alusta mieleeni vai miksi.
Kaunis nimi, olen aina tykännyt.
ruotsalainen serkkuni on frida, mutta... kuulin kun joku antoi lempinimen fritsu yäk
nimi!!!
Abban Frida tulee mieleen, mutta sehän on pelkkää plussaa.