Mitä mieltä nimestä Frida? Millaisen mielikuvan nimi antaa sinulle?
Kommentit (41)
Mun nimi on Frida. Tykkään itekki siitä nimestä. Mulle ja mun pikkuvelielle sanotaan joskus, että Frida ja Kahjo.:-D:-D:-D:-D
Tosi kaunis nimi :) Voisin antaa lapselleni tuon nimeksi! :)
[quote author="Vierailija" time="16.01.2010 klo 13:56"]
Itse en kuitenkaan yhdistäisi perussuomalaiseen sukunimeen.
[/quote]
Ehkä ei, mutta kokoomuslaiseen ja vihreään sopii hyvin.
Syöpä sairas tyttö. Elin aika lasketaan päivissä
Olisin antanut lapselleni nimeksi, mutta olen pohjanmaalta kotoisin ja siellä se oisi sitten kaikki sukulaiset sanonut ”Riita” tai jotenkin näin. Joten ei.
Itse olen aina vihannut, kun nimeni Kristiina on aina sanottu siellä ”Ristiina” en halua lapselleni samaa kohtaloa.
Ruotsalaiset juuret, tulee mieleen. Annettu nimi jonkun suomenruotsalaisen sukulaisen mukaan
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset juuret, tulee mieleen. Annettu nimi jonkun suomenruotsalaisen sukulaisen mukaan
Sama. Kaunis nimi, mutta mielikuva on hieman teennäinen jos ei ole esim. ruotsinkielistä sukua, josta nimi peritty. Miksi piilottelee suomalaisuuttaan?
Suomenruosalainen nimi. Ei mikään harvinainen sallainen.
Frida Amundsen. Maailman ihanin lauluääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Kaunis nimi, mutta mielikuva on hieman teennäinen jos ei ole esim. ruotsinkielistä sukua, josta nimi peritty. Miksi piilottelee suomalaisuuttaan?
Vuonna 2022 saa lapselleen varmaan antaa just sellaisen nimen kuin tykkää? Aika vähissä on muuten vaihtoehdot jos pitäisi antaa täysin suomalainen nimi. Aino tai Väinämöinen?
Tulee mieleen siniseen haarniskaan pukeutunut naaraspuolinen jääkarhu.
Nämä Neat, Piat, Fridat, Ninat, Tinat ja muut yhdellä vokaalilla kirjoitettavat nimet eivät vaan toimi suomeksi. Toki OK nimi, jos olet ruotsinkielinen.
Rauha. Kaunis nimi! Voisin antaa sen lapselleni.
Meillä oli kiva koira jonka nimi oli Frida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 2022 saa lapselleen varmaan antaa just sellaisen nimen kuin tykkää? Aika vähissä on muuten vaihtoehdot jos pitäisi antaa täysin suomalainen nimi. Aino tai Väinämöinen?
Mielikuvia kysyttiin. Valehdellakko pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
nimi!!!
Abban Frida tulee mieleen, mutta sehän on pelkkää plussaa.
Vahvan naisen nimi.