Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa, etten ole huono äiti kun palaan töihin vauvan ollessa 5-6kk

Vierailija
16.01.2010 |

Meidän nuorin on nyt 3kk ja hänen ollessa 5kk palaan töihin tai viimeistään kun vauva on 6kk. Tuntuu vaan tosi pahalta ja poden syyllisyyttä ja huonoa omaatuntoa, etten voi olla vauvan kanssa kotona vuoden ikään kuten muiden lastemme kanssa ja mies on ollut toisen vuoden.

Mieheni jäi työttömäksi jo ollessani raskaana ja taloudellinen tilanne alkaa nyt olla se, että minun on pakko palata töihin tai muuten jää laskut maksamatta. Mies on hakenut töitä, mutta niitä ei ole pahemmin tarjolla. Mies siis jää vauvan ja muiden lasten kanssa kotiin, emme onneks joudu pientä hoitoon laittamaan. Lisäksi tiedämme, että yhdestä yrityksestä vapautuu työpaikkoja noin vuoden päästä kun sieltä jää usea eläkkeelle eli viimeistään sillon (toivottavasti jo aiemmin), mies melko varmasti pääsisi töihin. Nuorin aiotaan pitää myös kotona 2v ikään, mutta minä olen sitten luultavasti sen viimeisen 6kk hänen kanssa kotona, mutta aika näyttää millon mies saa töitä.

Mieheni osaa hoitaa vauvan siinä missä minäkin, ei kyse ole siitä, mutta tuntuu pahalta olla erossa pienestä. Eikä tätä asiaa auta, että osa tutuista ovat paheksuneet töihin paluutani, mutta vaihtoehtoja ei ole.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva saa kuitenkin olla isänsä kanssa eikä joudu vieraalle hoitoon. Tuo on minusta loistava ratkaisu, mutta vieraalle hoitoon laittamista en kyllä ymmärtäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän