Mistä sais addun nappiverkkarit?
Asun Jalasjärvellä ja kauppoja ei täällä oikein ole. Oon yrittänyt katella ellokselta ja vastaavista postimyyntipaikoista, mutta en löydä. Jos jollain olis myydä tai antaa omat vanhat nappiverkkarinsa, niin olisin valmis ottamaan tai ostamaan ne.
Kommentit (17)
Asun Jalasjärvellä ja kauppoja ei täällä oikein ole. Oon yrittänyt katella ellokselta ja vastaavista postimyyntipaikoista, mutta en löydä. Jos jollain olis myydä tai antaa omat vanhat nappiverkkarinsa, niin olisin valmis ottamaan tai ostamaan ne.
Kukaan ei enää käytä NAPPIVERKKAREITA.Siksi niitä et mistään löydäkkään,et edes Jalasjärveltä.Saanko kysyä miksi haluat juuri nappiverkkarit?
Meillä oli kaverin 40v pippalot ja asuna oli nappiverkkarit, purkkarit, poolo ja tietty hiukset heittiksllä.
Oli muuten vuosituhannen hauskimmat juhlat.
Ja sokerina päälle vielä. Olimme nimittäin ne vaatteet päällä baarikierroksella :)
Ap:lle voisin ehdottaa kirppareita jos teillä päin on sellaisia.
Ainut paikka mistä sain koottua asua oli VAIN kirpparit.
Ap ei selvästikään ole samalla asialla kuin sinä, muuten hän toki olisi tuonut sen ilmi aloituksessaan.
Meillä oli kaverin 40v pippalot ja asuna oli nappiverkkarit, purkkarit, poolo ja tietty hiukset heittiksllä. Oli muuten vuosituhannen hauskimmat juhlat. Ja sokerina päälle vielä. Olimme nimittäin ne vaatteet päällä baarikierroksella :) Ap:lle voisin ehdottaa kirppareita jos teillä päin on sellaisia. Ainut paikka mistä sain koottua asua oli VAIN kirpparit.
Mutta tuntuu että Ap tosissaan hakee niitä arkikäyttöön!
Itsekkin olen ettinyt Adidaksen nappiverkkareita tuloksetta. Maailman hienoimmat housut ja todellinen miehen merkki!
Minäkin haluaisin. Olen stadissa asuva hipsteri, ja Kallion yliopistoväen kuppiloissa näin nappiverkkareita. Ne on kovaa vauhtia tulossa takaisin
Ajatteleeko kukaan että jos ap tarvii niitä urheiluun..
Nappiverkkarit on oikeasti todella kätevät urheilussa..
Vanha ketjuhan tää on, mutta nyt on noi nappiverkkarit taas ihan in. Mulle olis ihan sama, onko napit tai ei, kun vaan yleensäkin löytyis sellaset leveelahkeiset tai onko ne sit suoralahkeiset verkkarit. Tarviin nimenomaan verkkarit, joissa on leveä lahje ja joiden lahkeiden suut saa auki joko napeilla tai vetskarilla.
Näyttää siltä, kun sivustoja selaa, että tarjolla on vaan sellasia alhaalta todella kapeita malleja.
Oisko kellään tietoo, mistä löytäisin tarvitsemani housut?
Tori.fi:ssa on myynnissä nyt nappiverkkarit. Myydään tarjousten perusteella.
Zalando myy addun nappiverkkareit
Kysy Notkean Rotan keskusteluryhmistä.
Osta pilotti ja torsionit samalla.
Sellasella sivustolla kuin Junkyard.fi myydään Adidaksen nappiverkkareita
90-luvulta.
Voisin hommata itsekin, siitä hajustakin tulee lapsuus mieleen. :)
KOSKA NE ON HELVETIN HIENOT OOKKO VÄHÄN JÄLJESSÄ
Sannilla oli ne Veitolan ja Enbusken ohjelmassa.
Linnakundeilta ja laitosnuorilta jos on jäänyt ylimääräisiä.
Kukaan ei enää käytä NAPPIVERKKAREITA.Siksi niitä et mistään löydäkkään,et edes Jalasjärveltä.Saanko kysyä miksi haluat juuri nappiverkkarit?