Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 kk vauvani valitsi tuttipullon tisun sijaan =(

Vierailija
15.01.2010 |

Itseäni saan syyttää, kun mukavuushaluisena olen antanut korviketta!

Tuttipullosta imemällä tulee maitoa helpommin, vauva saa kamalat rintaraivarit.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et anna kuin rintaa niin ei ole mistä valita.

Vielä voit korjata asian.

Vierailija
2/9 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että olet saanut edes vähän imetettyä tähän asti, ja kyllä vauvasi kasvaa kunnon kansalaiseksi myös pulloruokittuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulit tänne noin sanomaan. Ilmeisesti hieman omatunto soimaa mutta kohta soimaa vielä enemmän ku nää sekopäät pääsee vauhtiin.

Muista, että korvike ei todellakaan tee susta huonoa äitiä. Jos sulla ei oo maidontulo vielä loppunut niin koita imettää vaikka öisin jos tahdot, että vauvasi saa vielä rintamaitoakin :)

Vierailija
4/9 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetys 2kk iässä.

Munkin vauva sai mielettömiä rintaraivareita pitkän aikaa, kun luovuin rintakumista. Olisi varmaan ottanut pullostakin mieluummin. Mutta niinpä vain raivaritkin loppuivat aikanaan ja imetin yli vuoden. Eli tässä kysytään nyt sun omaa päättäväisyyttäsi, ei mitään muuta.

Vierailija
5/9 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulit tänne noin sanomaan. Ilmeisesti hieman omatunto soimaa mutta kohta soimaa vielä enemmän ku nää sekopäät pääsee vauhtiin.

Muista, että korvike ei todellakaan tee susta huonoa äitiä.

jos sitä ei ole mikään pakko lopettaa.

Mutta nämä sekopäät, joiden nähden ei saa kertoa imetystietoutta sitä kaipaavalle, ovat ilmeisesti oman tilanteensa itselleen selittäneet jotenkin ap:n tapaan, ja silloin totta kai kouraisee, jos joku sanoo, ettei imetystä ole pakko lopettaa, ja pullosta sen sijaan voi päästä eroon jos haluaa.

Jos on sinut ratkaisujensa kanssa, antaa myös toisille mahdollisuuden imetystietouden saamiseen, eikö niin!?

Vierailija
6/9 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä muut antavat muksuilleen, mutta se nimenomaan sieppaa että huokaillaan kun maidontulo loppui oli pakko antaa pullosta ja kaikkien tietämä totuus on että itse rupesi tarjoamaan pulloa muuten vain.

Vierailija
7/9 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kolmonen on täyimettänyt lapsensa puolivuotiaiksi, ja siitä eteenpäinkin osittain. En vaan jaksa ymmärtää vuohotusta ja syyllistämistä - äitiyteen liittyy niin paljon muutakin kuin pelkkä rintaruokinta. Ja ihan todella on vaikea uskoa, että lapsiani hirveästi hetkauttaisi tulevaisuudessa se, että onko heitä imetetty kaksi kuukautta tai kuusi kuukautta.

Vierailija
8/9 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itselleni äitinä merkitsee etten luovuttanut. Ja tämä koskee siis vain minua itseäni, muiden imettämiset ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
9/9 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta säilytä myös se pulloruokinta.

Mun ihan pikkuvauva (noin 1 kk ikäinen) sai maitoa sekä pullosta että rinnasta. Sitten alkoi mun oma maidontuotanto käynnistyä kunnolla ja pullo jäi. Kun sitten oltais noin 6 kk iässä haluttu antaa joskus myös pullomaitoa (omaa tissimaitoa) niin lapsi ei enää huolinutkaan pulloa. Nyt 11 kk iässä onkin sitten yritettävä todella sinnikkäästi eroon rinnalta. Palaan ihan pian töihin ja lapsen pitäisi oppia ruokailemaan isän kanssa. Ja isä taas ei imetä - ainakaan vielä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme