Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko yksi keski-ikäisistä äideistä, joka LEVILLÄ oli 19 v pojan

Vierailija
15.01.2010 |

kanssa? Kyse siis siitä naisten reissusta, jolla oli 4 naista ja sitten ottivat yöhuviksi vuorotellen sänkyjä kiertämään sen 19 vuotiaan nuoren miehen?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisin 19-vuotiaana kloppina saanut tuollaisen tilaisuuden niin oijjoi sentään!

Mikäs siinä kunhan vaan on kondomia käytetty -hauskaa ollut varmasti!

Vierailija
22/72 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaisiko, jos olisi kyseessä oma 19-v. tyttö, joka olisi neljän 40-veen kanssa Lapin reissussa, tuskin. Mammat haastaisi oikeuteen hyväksikäytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos kyseessä olisi ollut 19-vuotias tyttö neljän keski-ikäisen naimisissa olevan miehen kanssa, olisi asiaa kauhisteltu. Kaksinaismoralismi kukkii av:lla.

Vierailija
24/72 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole yhtään sen hienompaa käytöstä kuin 4 ällöttävää keski-ikäistä miestä olisi 19-vuotiaan tytön kanssa.

en kyllä itsekään usko 19v tyttöjen kovin helposti olevan yli 30v miesten kanssa. Tietty jotkut voivat olla rahan tai kuuluisuuden takia, mutta muuten en usko. Tai itse en ainakaan olisi ollut! Tai kukaan tuntemani.

Vierailija
25/72 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuuluis mulle mitä mun tyttö tekis sängyssä 19-vuotiaan kunhan se nyt on laillista ja vapaaehtoista. Itse kuulun siihen ryhmään jolla on nuorena kelvannut vanhemmat miehet myös, ei ikäloput mutta mua reilusti vanhemmat miehet. Ihan eri kyytiä sai niiltä kuin samanikäisiltä pojilta, joten ihan hyvä että sekin 19-vuotias on ollut vähän koulutettavana, voi sitten edes yrittää tyydyttää nuoren tyttöystävänsä jos sellasen joskus saa.

Vierailija
26/72 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuuluis mulle mitä mun tyttö tekis sängyssä 19-vuotiaan kunhan se nyt on laillista ja vapaaehtoista. Itse kuulun siihen ryhmään jolla on nuorena kelvannut vanhemmat miehet myös, ei ikäloput mutta mua reilusti vanhemmat miehet. Ihan eri kyytiä sai niiltä kuin samanikäisiltä pojilta, joten ihan hyvä että sekin 19-vuotias on ollut vähän koulutettavana, voi sitten edes yrittää tyydyttää nuoren tyttöystävänsä jos sellasen joskus saa.

19-vuotiaana? Ukkomiehet?

Siis ei tuossa muuta karua ole, mutta jos ne naiset pettivät miehiään. Jos olivat vapaita, niin samapa se.

Vierailija
27/72 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

n kuullut "tutultaan", jolle yksi näistä naisista on asian kertonut. Ei tullut mieleen, että tämä "tuttu" voi lukea tätä palstaa? Tai se joka kertoi "tutulle"? Ei kukaan ottaisi riskiä, että tulisi tänne kertomaan asiasta, jos se on totta.

Vierailija
28/72 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää moisen tilaisuuden hyväkseen. Toki jälkeen päin voi tulla paska fiilis. Pettäminen on tietenkin aina ikävää, ihan sama kenen kanssa pettää.

Vierailija
29/72 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolleegalta rouvien hurjista lapin reissuista, tätäkö se sitten on ollut?

Ja kyllä tällasta se aika paljonkin on. Ensin tulee vaimot lomille ja sitten viikon päästä miehet keskenään ja lopulta koko prehe yhdessä ja onnellisena!!

Vierailija
30/72 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämpenin vanhemmista miehistä ollessani tuon ikäinen. Minulla oli useampikin suhde päälle kolmekymppisiin miehiin tuolloin. Sitä en kysellyt, olivatko varattuja vai ei.

Vierailija
31/72 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi voin jutun kertoa koska en ole itse ko. äiti, ja en usko että minua tunnistavat. Jokaisella äidillä on 2-4 lasta ja tarkennetaan vielä että neljästä naisesta kolme otti vuoteeseensa tuon 19 vuotiaan pojan. Yksi siis ei ollut sängyssä tämän kanssa. ap.

Vierailija
32/72 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä äitejä (kun eivät voi minua tunnistaa) tällä palstalla:-p Aivan varmasti lukevat tätä palstaa. Alkaako jännittää kun salaisuus on muidenkin tiedossa!ap

Vierailija
33/72 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pikkusieluinen tuollaisen "kiusottelun" kanssa. Jotenkin paistaa, että et ikinä itse uskaltaisi repäistä ja nauttia elämästä ja sua korpeaa säälittävän paljon kun muut sen tekevät.

Itsekin olen sitä mieltä, että tuo touhu oli mahdollisesti vähän ajattelematonta, mutta ei ole minun asiani mitä toiset täysi-ikäiset tekevät sängyssä.

Vierailija
34/72 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisille? Sitä ihmettelen. En muuta. Se Levi-maailma on niin pimeä, etten sinne lähde. Naimisissa olevista ystävistä harrastaa noita reissuja ja melkein kaikki lähtee sinne naimaan.

Vierailija
35/72 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tuo olisi noiden naisten miehille oikein tietää mitä vaimot puuhaa, niin voisivat miettiä ollako yhdessä vai erota. Reiluuden vuoksi.

Vierailija
36/72 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuomion pasuunaa mielellään kyllä soittelet. Mistä tiedät asianosaisten tilanteen ja millaisia taustatekijöitä tilanteessa on? Tuntuu että haluat vain pilata ihmisten elämän, noiden naisten ja vaikka siinä sivussa heidän perheensäkin.

Just sun kaltaiset ihmiset on mun mielestä pahinta pohjasakkaa, pahempaa kuin vaikka noi hulluttelevat äidit. Olet katkera kyttääjä, jotka piilottelee oman kostonhimonsa ja pahantahtoisuutensa mukamas johonkin moraaliseen oikemielisyyteen. Yök. Ällöttävin ihmistyyppi. Hyi.

Vierailija
37/72 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavien parikymppinen poika on kuulemma lähdössä n. 10 kaverinsa (kaiketi poikia kaikki) kanssa Leville, vuokraavat pari mökkiä sieltä..

Että tuoretta patukkaa tarjolla jos sitä hinkuaa.. Nämä pojat ei nimittäin laskettele. =0)

Vierailija
38/72 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reiluuden vuoksi, nimet kehiin ja miesten tietoon!

Vierailija
39/72 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen elämän pilaa ellei itse omilla valinnoillaan?

Vierailija
40/72 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kaipa te tiedätte kun pomot( miehet) lähtee lapin reissulle ja sinne tilataan huoria?