Tampereen seudun odottajat,hoi =)
heii =) Etsin keväällä synnyttäviä äitejä tampereen alueelta. Juttuseuraa odottavalle ja 2-vuotiaan äidille =)
Kommentit (21)
Täällä vastaa Vesilahti!
Ennestään 2-vee pirpana ja tuleva pirpana on nyt viikolla 20+1.
Adore: Mistä päin Vesilahtea oot? =) Meillä mökki siellä Suonojärven melkein rannalla :D Ja veli asuu lähellä keskustaa.
Täältä Koskenkylästä ja ehkä vielä tarkemmin Valkkisista. Jokatapauksessa maalta ja peltojen sekä metsän keskeltä! ;)
Ollaan miehen kanssa katseltu omakotitaloa Vesilahdesta, kun siellä talot on halvempia kuin Lempäälässä. Nyt asutaan Hakkarissa =) Mitäs vuosimallia sitä ollaan? AP, kun taitaa olla tuon -81 =) Itse olen hieman nuorempi -87...
paljon uusia pikku-ihmisiä =) Itsellä viikot tällähetkellä 23+1, ja tuossa 2-vanha neiti hyörii Titi-nallen tahtiin, kun ei malttaisi uloskaan lähteä =)
Tampereelta olen myös, LA 31.5.2010, rv 21+1. Esikoista odotan. Itse olen vuosimallia -87. :)
Täältä Tampereeltahan minäkin :) Itse olen vm.81, odotan meidän kakkosta rv24+6 ja tyttö on vajaa 2v.
Ikääkin taidettiin kysellä, mä olen vuosimallia -82. Alkaa se kolmekymppiä lähestyä kanssa uhkaavasti... :)
Muhun saa halutessaan yhteyttä ava-adele@hotmail.com. Olis kiva jutella enemmänkin Tampereen seutulaisten kanssa vaikkapa vauvajutuista. Tai ehkä muustakin...
adore ja wille 20+6
onhan tää talvi ihanaa aikaa,mutta paljon on ihania asioita kesässä.Itse odottelen kuumeisesti h-hetkeä, johon on "surulliset" 4 kk(vajaa). Joka hetkestä kuitenkin nautin(vaikka olisi pakkasta ulkona) pikkuneidin kanssa,aina joka toinen viikko..Niin ankean haikeaa on aina laittaa neiti isänsä matkaan,mutta sellaista tämä meidän arki vaan on. Onneksi neiti on iloinen ja vilkas luonteeltaan (joksikin itsepäinen hmm..) että elämä hymyilee kuitenkin. Tämän tulevan "rinsessan" isä mukana kuvioissa vakavasti. Kysyisin teiltä hyvät kanssatoverit, että oletteko te onnellisesti lastenne ja tulevien lastenne isien kanssa hyvässä suhteessa?
Mulla on onneksi LA huhtikuussa, niin ei tarvi ihan niin pitkään 'enää' odottaa pikkuista. =) Kylmä on kyllä ulkona, kun sinne koirien kanssa täytyy mennä säällä kuin säällä. Mutta ei nuo koiratkaan tykkää -20 asteen pakkasesta, taitaa niilläkin tassuihin tulla kylmä.
Mä oon kihloissa tän tulevan vaavin isän kanssa ja asutaan yhdessä. =)
Täällä myös odotetaan tuota kesää, kuin kuuta nousevaa. :) Kyllä nämä pakkaset saisivat jo pikkuhiljaa riittää.
Itse olen tulevan vaavin isän kanssa kihloissa ja naimisiin ollaan menossa heinäkuussa 2010. Myöskin yhdessä asustellaan. :) Tulee olemaan aika tapahtuma rikas kesä meillä.
29v 1v10kk pojan äiti Länsi-Tampereelta, kakkosen LA 26.4 eli nyt olis rv 26+4
Itse odotan ensimmäistä lastani, laskettuaika on 6.4.2010. Asustelen Tampereen lähellä. Ehdin juuri ennen vauvan syntymää täyttämään 24-vuotta. Olen muuttanut Itä-Suomesta Pirkanmaalle 2008, enkä tästä syystä tunne ketään täältä päin...
Liittykää mukaan tuonne Huhtikuun hanit-keskusteluun =) Fantasy siellä lisäilee listaan pyydettäessä.
Täällä vielä yksi tamperelainen joukkoon lisää. Odotan esikoistani ja ikää on 26 v. LA on 1.6. ja nyt rv siis 21+6. Parhaillaan jo supistelujen vuoksi saikulla..päivät alkavat käydä tylsiksi ja juttuseura olisi tervetullutta :)
Marenki83: Minäkin oon sairaslomalla (äitiysloman alkuun asti) supisteluiden takia. Välillä meinaa olla tylsää, kun mies käy kuitenkin töissä. Kun ei näillä pakkasilla viitsi koirienkaan kanssa kauheesti ulkoilla. Ei vanhempi koira oikein nauti tuosta ulkoilusta jos on yli 10 astetta pakkasta. Kaippa käy viima mummelin (13v) niveliin... :/
Täällähän alkaa olla jo paljon mammoja!
Muutaman Treen seudun mamman kanssa puhuttu jo tapaamisestakin ja semmonen voitais toki järkätä jos vaan onnistutaan laittaan kalenterit yhteen ja keksiin kaikille sopiva ajankohta...
Kiinnostuneet, laittakaa vaikkapa mailia tulemaan niin voidaan jutella privammin kuin täällä.
ava-adele@hotmail.com
Adore ja Wille 21+5
Caretta: Täällä kans jännitän, onko musta töihin enää..hyvin hyvin pitkäksi käy aika, jos loppuun asti näin joudun jatkamaan. Nyt toistaiseksi en saa edes kävelylle lähteä, pääosin ihan lepoa vaan :/ Ensi viikolla polille kontrolliin kuulemaan mikä on tilanne ja kuinka jatketaan..huoh.. No, pääasia, että pysyisi tämä asukas nyt sisällä vielä pitkään. Tsemppiä sinnekin odotteluun :)
Mä asun Lempäälässä ja LA on 14.4 =)