Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitäs tekis kun 4v.tä

Vierailija
15.01.2010 |

ei meinaa saada yöllä nukkuun..

huutaa ja kitisee. ei viittis yöllä kauheeta meteliä pitää kun kerrostalossa asutaan. eli ei voi antaa huutaa. luettu on ja leikitty ja tarroja/palkintoja kokeiltu ja pihalla oltu ja vaikka mitä..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yöllä sanottu että "nyt on yö ja pitää nukkua ja ei saa enään puhua(et kuiskata jos on tärkeetä asiaa"

Vierailija
2/3 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on monta kertaa käynyt niin, että ilta- ja yökitinän syyksi on paljastunut korvatulehdus.



Kuinka pitkään tämä on jatkunut? Muita syitä voisi olla:

- nukkuu liian pitkät päiväunet

- nukkuu aamulla turhan pitkään

- ulkoilua ja liikuntaa vieläkin liian vähän

- nälkä

- stressiä, esim. päiväkodin aloitus tauon jälkeen



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tarhas syksyllä..

muutetiin vuoden vaihtees toiselle paikkakunnalle ja ei oo nyt tarhas..

oisko sit päivisin tekemisen puutetta.. pitäis varmaan käydä vaik joinakin päivinä avoimes päiväkodis..