Painoindeksini on 24,4. Pidätkö minua hieman pullukkana?
Kommentit (15)
Itsellä kutakuinkin samanlainen BMI ja tunnen olevani pikkuisen pullukka.
täytyisi nähdä ihminen suoraan. Voi olla ihan sopusuhtainen ja näyttää normaalivartaloiselta
Mulla BMI 39, että siihen kun vertaa... =0)
sulla on todella alhainen rasvaprosentti. jos vertaat noihin misseihin, eivät hekään pysy ympäri vuoden ja vuosia noin laihoina..ei ole terveellistä nuorelle eikä vanhalle naisellekaan olla alle 25
Itselläni painoindeksi 21-22 ja pidän itseänikin hiukan pullukkana, mutta mulla ei juurikaan ole lihaksia :(
sulla on todella alhainen rasvaprosentti. jos vertaat noihin misseihin, eivät hekään pysy ympäri vuoden ja vuosia noin laihoina..ei ole terveellistä nuorelle eikä vanhalle naisellekaan olla alle 25
Normaalialueen (19-24) on kaikista terveellisinta ihan kaikenikaisille.
Äärimmäinen laardi ja se on sinulle ongelma
(päättelin tämän siitä, että ilmoitat painoindeksisi 0,1 tarkkuudella)
Tokko mä pitäisin pullukkana. Mutta mun oma painoindeksini onkin tällä hetkellä 32.
Koska itse olin tuolla painoindeksillä kyllä aika "tuhti". Mutta voi olla ettei se sinulla näy päällepäin.
lisäksi myös noin 24 rasvaprosentti on kyllä ihan terveellinen, myös naiselle.
ellet sitten ole joku tosi lihaksikas fitness-harrastaja.
Mun bmi on 21, j apidän itseäni hiukan pullukkana. Sua varmaan lihavana.
Mun bmi on 21, j apidän itseäni hiukan pullukkana. Sua varmaan lihavana.
Tai sitten vaan erityisen heikko itsetunto.
Jos on siro tai varsinkin pitkä ja kapea, painoindeksi on helposti aika alhainen. Ja kun vielä lisää sen, ettei juuri urheile (=ei lihasmassaa) saadaan vähän lösö painoindeksin 21 nainen.
Ap:n painoindeksillä on luultavasti vähän pullukka, jollei ole tosi kovassa tikissä.
T. BMI 21,5