Lindan ja Martinin yhteishaastattelu MeNaisissa
Martin vaikuttaa kyllä aika ihanalta ;P Sori, Linda!
http://www.menaiset.fi/artikkelit/ihmiset/art1226-Linda-Lampenius---Loy…
Kommentit (54)
vanhoja lehtiä varastossa ja veikkaampa jokaisessa lehdessä Lindan kehuvan ja ylistävän poikaystäväänsä kenen kanssa silloin seurusteli. Kaikki oli ihanaa ja mies oli aina se oikea. Toki nyt toivon onnea!
mutta jotenkin minun homotutkani hälyttelee häntä katsellessa.
Pissisblondattu silikonipönöttäjä.
Jos minun pitäisi nimetä huippuviulisti, sanoisin Pekka Kuusiston. Linda ei tulisi mieleen tässä yhteydesssä.
kaikissa haastatteluissa Linda keskittyy lähinnä luettelemaan kaikki niitä ihkumahtavia paikkoja missä on esiintynyt, ja kaikkia ihania julkimoita, keitä tuntee. Ei sillä mitään sanottavaa tunnu olevan.
Ainakaan Suomessa en ole tuollaisiin törmännyt. Sitä en tiedä, jos Linda toimittajalle puhuessaan luettelee tulevia keikkojaan, mutta lehteen asti eivät nuo oikeasti olennaiset asiat päädy. Vai missä olet näitä haastatteluja nähnyt/lukenut?
Joitain kertoja olen lukenut, että jossain isossa lehtijutussa on sivulauseen verran Lindan urasta, että keikkoja tiedossa tässä ja tuossa maassa, mutta pääasialliseksi sisällöksi toimittaja ja toimituspäälikkö ovat valinneet ihan muut asiat.
fiksu mies ottaa vaimokseen itseään tyhmemmän bimbon (ja nyt turha tulla väittämään, että Lindan äo ois yli 100).
Ja kyllä taitaa olla homo, jonka pitää pitää kulissit pystyssä. Eihän nyt julkkisjuristi voi olla HOMO edes Suomea valovuosien päässä olevassa Ruotsissa.
Vai enkö vain muista? Onko Me Naisissa ollut miehiä kansissa?
naama oli kannessa muutama kk takaperin.
Suu suoltaa mitä mieli ja oma olo on täynnä
En erityisemmin ole digannut Lindasta aiemmin, mutta ihanalta pariskunnalta vaikuttavat.
Linda on todella älykäs, anteeksi vain sinä hänen älynsä mollaaja. Menestyi aikoinaan koulussa todella hyvin,taisi olla hivenen perfektionistinen.
Martinista mieleen Val Kilmer. Ihan söötin oloinen pariskunta joka tapauksessa.
Linda oli aina iloinen ja näin, mutta hänellä oli pakko olla aina täydellinen. Saattoi hermostua jo siitä että sai ysin kokeesta
Lindaa ei paljon näkynyt jos oli koulun jälkeen juhlia tai muita koulukavereiden menoja. Linda oli aina poikkeuksetta viulutunnilla, tai kiertueilla tai viululeireillä. Kyseltiin aina tietysti, missä kaikkialla oli ollut ja tuliaisiakin toi matkoilta.
Jossain vaiheessa oli nähtävästi kuntoilemalla kuihdtuttanut itsensä pikkuriikkseksi, mutta alkoi syödä taas, kun huhun mukaan joku sanoi, että nyt kukaan poika ei ainakaan pidä hänestä, koska liian laiha.
Sen jälkeen kun pääsi Sibelius-Akatemiaan niin Lindaa ei enää koulussakaan juuri näkynyt. Ei tarvinnut muiden tavoin huolehtia yo-kokeesta, koska oli jo päässyt yliopistoo sillä soittamisellaan, niin keskittyi enempi musiikkiin ja kävi loput lukiokurssit yliopiston ohessa iltalukiossa.
Joskus kun Linda oli yökerhossa, niin harvoja, jotka uskalsivat ja osasivat tanssia ja pitää hauskaa ilman viinaa.
fiksu mies ottaa vaimokseen itseään tyhmemmän bimbon (ja nyt turha tulla väittämään, että Lindan äo ois yli 100). Ja kyllä taitaa olla homo, jonka pitää pitää kulissit pystyssä. Eihän nyt julkkisjuristi voi olla HOMO edes Suomea valovuosien päässä olevassa Ruotsissa.
kannattaisko olla hiljaa aiheesta mistä ei mitään tiedä.
Minusta tosi tyhmä kirjoitus.
Etkö osaa puhua muuten kuin rumasti? Vai tarkoituksellako puhut ala-arvoisesti, mikä vielä pahempi juttu..
Se mitä olen siellä lehtiä lukenut, niin siellä keskitytään oikeasti Lindan muusikon uraan, ei mihinkään hömppäpömppään mitä täällä suomessa taasen kirjoitetaan. Linda on oikeasti todella lahjaksa viulisti, suomalaiset ei´vaan tajua sitä.
Monilla on kova tarve kehittää ja pitää kiinni toisista ihmisistä luomistaan, yleensä negatiivisista mielikuvista. Tätä näkee ihan ruohonjuuritasolla naapureidenkin kesken. Naapurilta ei haluta kuulla kuin jos jotain ikävää on sattunut, ja sitten halutaan myös pitää omat kuvitelmat heistä. Ja julkkikset ovat tietysti hyvä kohde purkaa omaa pahaa oloa, sitähän se negatiivisuus, pahansuopaisuus, vähättely ja kaikenlainen vastaava on.
Eivät kaikki joilla paha olla enemmän tai vähemmän pura sitä muualle, mutta yksikään ihminen, joka voi oikeasti hyvin, joka hyväntahtoinen ja jolla sydämmen sivistystä ei puhu halaistua pahaa sanaa muista. Sitä jättää sanomatta, jos ei ole mitään positiivista sanottavaa, tosin aina voi olla myönteinen, kannustava ja hyväntahtoinen.
Ja itseäni on aina ärsyttänyt sen haastatteluissa se minä minä minä asenne.
Mitä tähän täydelliseen onneen tulee niin äitini tapaa toistaa sanontaa " Kel onni on sen kätköön laittakoon" vai mitenköhän se nyt meni..
Vai enkö vain muista? Onko Me Naisissa ollut miehiä kansissa?