Lafkan Kauniaisissa, onko kokemuksia?
Ottavatko sinne ns. myyntitilille? Kasasta pojan pieneksi jääneitä merkkivaatteita pitäisi päästä eroon, en ole koskaan itse käynyt ko. paikassa.
Kommentit (24)
yhden lapsen käyttämistä Ralf Laureneista, Timberlandeista, Hilfigireistä ym. "merkkikamasata".
Kirppikselle en viitsi viedä ja huuto.netiä en ole koskaan käyttänyt kun postittaminen ei kiinnosta. Jos olisi joku tuttu niin voisin lahjoittaakin, mutta kun ei ole niin olisi kiva saada jotain rahaa niistä kun olen äippälomalla.
tt. ap
mutta ostoksilla käyn säännöllisesti, kun jotain tarvitsen ¨lähden sinne.
kirjoitetaanko se eri tavalla vai tarkoitatko et se on joku halpismerkki kuitenkin? Kuitenki toistakymmentä semmoista Polo neuletta on tossa pienten vaatteiden pinossa. Hyviä paitoja mun mielestä...
ottavat nimenomaan merkkivaatteita ja siistejä kenkiä myyntiin tilille. Itse käyn siellä myös ostksilla välillä, aivan oiva paikka ostaa juhlavaatetta ja kenkiä, sekä ns. parempia talvitakkeja. On tietty kalliimpi kuin kirpparit, mutta laadkasta ja hyvää tavaraa!
On laadukasta tavaraa.
Ostin sieltä käsinneulotut lapaset ja villasukat. Tosi kauniisti kudottuja, uusia ja villaa.Suosittelen.
Olen ostanut Kauniaisten Lafganista hyvälaatuisia ja siistejä lasten ulkoiluvarusteita.
Ostin myös aivan ihania, uusia käsinkudottuja viilasukkia, kauniita pitsimalleja ja erivärisiä raidoituksia.
Suosittelen.
Tosi siistiä vaatetta, suosittelen. :)
ottavat nimenomaan merkkivaatteita ja siistejä kenkiä myyntiin tilille. Itse käyn siellä myös ostksilla välillä, aivan oiva paikka ostaa juhlavaatetta ja kenkiä, sekä ns. parempia talvitakkeja. On tietty kalliimpi kuin kirpparit, mutta laadkasta ja hyvää tavaraa!
Ottavat, kyllä, myyntitilille. Ei t-paitoja eikä alkkareita, mutta merkkivaatteesi varmasti. Ostan sieltä (kertakäyttö-)juhlavaatteet lapselle ja luokkakavereilleenkin valkeat paidat ja kengät. Itselleni fudiskamppeet, lapselle mv-patjat, snoukkalaudan ... Viikko aikaa palauttaa, sillä menen yksin ja lapsi sovittaa kotona. Siistiä, asiallinen, lämmin palvelu; ei mielistelevä. Rouvilla aina paljon töitä lajittelussa ym, joten eivät keskenäänkään höpöttele. Tänään lauantaina viemme myyntiin kampetta, ottavat 25-35 % myyntihinnasta - en muista.
Uskallan suositella jo!
minkälaiset ovat hinnat, laittakaa vaikka joku esimerkki:]
Ottavat myyntiin,mutta vaatteiden tulee olla käyttämättömia ja tunnettujen muotitalojen luomuksia Chanel, Michel Kors, Versache, Lanvin.....
Vierailija kirjoitti:
Ottavat, kyllä, myyntitilille. Ei t-paitoja eikä alkkareita, mutta merkkivaatteesi varmasti. Ostan sieltä (kertakäyttö-)juhlavaatteet lapselle ja luokkakavereilleenkin valkeat paidat ja kengät. Itselleni fudiskamppeet, lapselle mv-patjat, snoukkalaudan ... Viikko aikaa palauttaa, sillä menen yksin ja lapsi sovittaa kotona. Siistiä, asiallinen, lämmin palvelu; ei mielistelevä. Rouvilla aina paljon töitä lajittelussa ym, joten eivät keskenäänkään höpöttele. Tänään lauantaina viemme myyntiin kampetta, ottavat 25-35 % myyntihinnasta - en muista.
Uskallan suositella jo![/quoOHO, minun tuotteista otettiin 55% lafkanin 1000 euron br-myynnistä sain 450 euroa kun vähensin omat kulut materiaalin ja malliostokset käteen jäi 6 siis k u u s i euroa
Lafkanin omistajat ovat vaihtuneet.
Ennen siellä oli hyvä valikoima merkkitavaraa ja aina löysi jotain itselle ja lapsille kivaa ja muodikasta merkkivaatetta.
Omistajien vaihduttua on valikoima muuttunut, uudet omistajat ottavat liian vanhoja vuosikertoja myyntiin, valikoima on kasari voittoista. En löydä enää mitään ostettavaa. Kasarivaatteet on lisäksi hinnoiteltu liian kalliisti.
Vai onko niin että vanhojen omistajien asiakaskunta ei enää tuo vaatteita tänne myyntiin.
Olen itse siirtynyt reloveen koska haluan ostaa uudempia ja muodikkaampia vaatteita.
Ottivat 70%
Lafkanin palvelusta tullut todella töykeää. Vastedes vien lasteni merkkivaatteet Pelastusarmeijalle kuin kasvatan Lafkanin kassaa. Kiitti mulle riitti. Tähän päättyi lähes kymmenen vuoden asiakkussuhde.
ada kirjoitti:
Ottivat 70%
Lafkanin palvelusta tullut todella töykeää. Vastedes vien lasteni merkkivaatteet Pelastusarmeijalle kuin kasvatan Lafkanin kassaa. Kiitti mulle riitti. Tähän päättyi lähes kymmenen vuoden asiakkussuhde.
Minusta se on aina ollut töykeää.
Olen käynyt Lafkanissa 10 vuoden ajan. Nyt omistaja vaihdoksen myötä, hinnat kalliintuneet (kulahtanut lewiksen t-paita 9e ..)
Ja myyjistö vaaleampi jotenkin kiusallinen. Pitää itseään hienompana, naureskelee teennöisesti
Miten ihmeessä tuo riistoliike pysyy pystyssä?? Minkälainen ihminen kehtaa käydä siellä?
Ai se on vieläkin olemassa!? Vanhin poikani on 36-v. ja aikanaan ostin paljon sieltä laadukkaita lastenvaatteita. Mm. eräs Brendan villatakki on jäänyt mieleen, sitä käytti hän, pikkuveljensä, kummipoikamme ja hänen pikkuveljensä ja sieltä siirtyi vielä eteenpäin! Ties vaikka olisi vieläkin jonkun käytössä :D.
Lafkan kauniainen grani espoo kokemuksia hinnasto hinnat second hand aukiolo aukioloajat facebook insta instagram
myytäväksi. Kalliimpi kuin kirppikset ostajalle.