Miksi olet juuri nyt koneella?
Mitä teet yleensä päivisin vai vietätkö aikasi näillä palstoilla maleksien?
Itse olen äippälomalla ja tuo esikoinen syntynee kuukauden päästä.
Mies töissä ja kotona öllötän päivät joten siksi itse olen nyt lukemassa eri palstoja täällä :)
Kommentit (19)
juuri äsken laitoin 2 hakemusta, taas. Mies töissä, ei lapsia. Masentaa
vaikka ei myönnä, hän ei minulle paineita luo, mutta en kestä tätä.
Välillä aina surffailen milloin missäkin ja sitten yritän motivoitua työnhakuun.
-vastavalmistunut akateeminen-
Noh, tällä hetkellä tosin vedän lounasta.
on työssä tienaamassa hyvää palkkaa. Minun ei tarvitse.
t. tohtorin vaimo
odotan vastaviestiä rakkaaltani, s-postilla :))) sillä aikaa täällä.
eikä mulla parempaakaan tekemistä. :)
Sama juttu kuin että silmiä pitää lepuuttaa välillä katsomalla kauemmas. Lepuutan aivoja ajattelemalla välillä jotain muuta, kun en pysty keskittymään vaikeisiin töihin tuntitolkulla yhtä mittaa.
ole mitään tekemistä, näin monena päivänä :-(
Koko päivä tietokoneella... Välillä pitää tuulettaa ajatuksiaan täällä.
yks lapsi tekee läksyjä, toinen lapsi kävelee juuri koulusta kotiin, kolmas lapsi on kerhossa pari tuntia, itse olen äitiyslomalla ja neljäs laspi vielä siis mahassa...
ja koska ei oo nyt mitään tekemistä! kohta on: ruokaa, läksyjen tarkastusta, kerhosta haku, harrastuksiin viemiset jne jne...
Lapset virikkeellä tarhassa. Lähden kohta hakemaan, viimesiä minuutteja tässä tuijottelen. Lapset on välipalalla.
Vanhinta lasta sielä olo kiinnostaa, seuraavaa ei niinkään, menee jos on hoitopäivä ja sitten on tuo vuoden ikänen.
Kuukausi synnytykseen, sitten lapset pääsee olemaan kotona.
Vanhimmalle lapselle se on tylsää, vinkuu joululomallakin tarhakavereita moikkaamaan mutta eskari alkaa syksyllä!
Toiset ei palaa sitten tarhaan, toisiksi vanhimmalle jotain kerhoa tarttee harkita.
ja täällä siksi koska ei ole parempaakaan tekemistä juuri nyt.
opiskelija ja on oma asiani luenko aamulla, illalla, päivällä vai yöllä. Nyt maleksin täällä.
äippälomalla, vauva nukkuu päikkäreitä enkä jaksais alkaa siivoo... :)
ja haluan nollata aivoni ennen kuin meno taas jatkuu.
juuri äsken laitoin 2 hakemusta, taas.
Mies töissä, ei lapsia. Masentaa