Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko olla miehen kanssa, jonka tietäisit joskus käyneen huorissa?

Vierailija
14.01.2010 |

Minä en.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten erilaiset syyt hiertävät naisia asiassa:

- inhottaa, että mies on maksanut seksistä

- harmittaa, että on tukenut ihmiskauppaa

- prostituoitu on likainen tai 'tautinen'

- prostituoitu voisi olla mustasukkaisuuden kohde

- prostituoitu on rinnastettavissa muihin entisiin seksisuhteisiin

- mikään yllä olevista syistä ei haittaa

Vierailija
42/55 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ajatuksesta yhtään mutta ymmärrän kyllä. Ex-vaimo antoi ehkä kerran vuodessa jos silloinkaan joten pakkohan se oli joskus päästä purkautumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIeheni on sinkkuna ollessaan käyttänyt maksullisia. Ei se mua häiritse pätkääkään. Sehän on menneisyyttä ja jokaisen oma valinta.

Vierailija
44/55 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan se maksullinen on ollut aikuinen, en jos olisi joku pikkutyttö thaimaasta tms.

Mä olen itse ollut maksusta miesten kanssa noin parikymppisenä. Aviomies ei tiedä tätä. Jotkut aiemmat poikaystävät tietävät. Sellainen muuten helposti tietää tai tajuaa sen, joka on ollut maksullisen kanssa.

Vierailija
45/55 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei saa naista ilman rahaa + hän hyväksyy seksin ostamisen rahalla, niin pidän sitä säälittävänä.

Vierailija
46/55 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole siksi maksullisten naisten kanssa, että eivät muuten saisi :-). Ihan vain tiedoksi. Joistakin se on vain kiinnostavaa kokeilla edes kerran sellaistakin. Hyväksyn ja ymmärrän eikä haittaa mua, kunhan ei ole mikään alaikäinen thaityttö.

Vierailija
47/55 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluavat että peli on ns. selvä, ja maksullisen kanssa homma voi jopa olla rehellisempää kuin ns. treffipanon (joka sekin maksaa). Ja maksullisen kanssa voi seksissä tehdä kaikkea, mistä on sovittu.

Osa maksullisia käyttävistä miehistä on sikoja, mutta osa ei tosiaankaan, vaan ihan hyvännäköisiä, kohteliaita miehiä. Osa jopa kiintyy siiihen maksulliseenkin.

30

eivät ole siksi maksullisten naisten kanssa, että eivät muuten saisi :-). Ihan vain tiedoksi. Joistakin se on vain kiinnostavaa kokeilla edes kerran sellaistakin. Hyväksyn ja ymmärrän eikä haittaa mua, kunhan ei ole mikään alaikäinen thaityttö.

Vierailija
48/55 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta seksin ostaminen kertoo paljon miehestä itsestään ja hänen asenteestaan naisiin, tietynlaisesta välinpitämättömyydestä.

Miettikääpä nyt, millainen nainen myy itseään? Nuori, kokematon, psyykkisesti rajaton, köyhä, ehkä päihdeongelmainen. Musta maksullinen seksi lähentelee hyväksikäyttöä. seksiä ostava mies ei vaan välitä muusta kuin omasta egostaan.

Vierailija
49/55 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotenkin vain pidän huorissa käyviä miehiä hieman iljettävinä ja jollain tapaa likaisina. Vähän niin kuin mies olisi huora itsekin.

Joo, ei kiitos mulle liian monessa liemessä uitettua tavaraa...

Vierailija
50/55 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi. Maksullinen on helpompi tapa löytää ryhmäseksiseuraa kuin lähteä baariin etsiskelemään neitoa kuka haluaisi olla minun ja mieheni kanssa sillai.

Mieheni ymmärtää minua ja sallii tämän eikä hän pahaksi pane itsekään. Tiedätte vastauksen.

Vierailija
51/55 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta seksin ostaminen kertoo paljon miehestä itsestään ja hänen asenteestaan naisiin, tietynlaisesta välinpitämättömyydestä.

Miettikääpä nyt, millainen nainen myy itseään? Nuori, kokematon, psyykkisesti rajaton, köyhä, ehkä päihdeongelmainen. Musta maksullinen seksi lähentelee hyväksikäyttöä. seksiä ostava mies ei vaan välitä muusta kuin omasta egostaan.

Mä olin nuori, mutten kokematon (mitä se tarkoittaa? elämästä vai seksuaalisesti kokematon?en ollut kumpaakaan). Olin ja olen keskimääräistä kiinnostuneempi seksistä ja ennen huoraamistanikin kokeillut jo kaikkea seksin saralla. Mukaan lukien kolmen kesken, naisen kanssa, anaalit, sidottuna olot. Huorana tutustuin myös niihin, joista kuseminen kiinnostaa jne. Dominaksi musta ei ole eikä eläimet kiinnosta.

Psyykkisesti rajaton? Mitä se tarkoittaa?

Köyhä olin, en päihdeongelmainen. Eka kerta oli vahinko, sattumien summa. Rikas mies aneli, nosti hintaa, hetken mielijohteesta menin, tienasin helvetisti rahaa helposti. Lopulta rahoitin sillä opintoni kokonaan. Kaikkien kanssa ei ollut helppoa, joskus helvetin vaikeaakin, joskus tosi pelottavaa, joskus vaan tylsää. Joskus sellaista, että olisin voinut olla siinä ilmaiseksikin (mutta aika harvoin).

30

Vierailija
52/55 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

30

Olen bi. Maksullinen on helpompi tapa löytää ryhmäseksiseuraa kuin lähteä baariin etsiskelemään neitoa kuka haluaisi olla minun ja mieheni kanssa sillai.

Mieheni ymmärtää minua ja sallii tämän eikä hän pahaksi pane itsekään. Tiedätte vastauksen.

Vierailija
53/55 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli töissä reissuhommissa ympäri maailmaa, työaika 70-100 tuntia per viikko. Ja teki huimasti rahaa. Vapaa-aika oli kortilla. Kun vapaata oli, käytiin baarissa ja tietty yritettiin saada pimpsukkaa sieltä. Jos ei onnannut, piti joskus hoitaa tarpeet maksullisilla.

Näin siis ennen kuin tapasin hänet.

Minulle ok. Itsellä oli ihan riittävästi yhden illan hyppelyitä... Joten kysyisinkin nyt että mikä ero lopulta on siinä sekstaileeko baarituttavuuden kanssa vaiko maksullisen kanssa. (Ja nyt siis tarkoitan länsimaisia maksullisia jotka eivät ole ihmiskaupan uhreja tai pakotettuja...)

Vierailija
54/55 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo vaivasi, mutta kuten monet muutkin asiat on mielestä siirretty sivummalle.

Mies kävi maksullisissa 5 krt avioliittonsa loppuaikoina kun kotona ei tapahtunut yhtään mitään viimeisen vuoden aikana. Kuulemma ei kestänyt yksin tumputtamista.. Mikään seksinperään oleva mies ei yleensä muuten ole, kai tuo katsoi vaan helpommaksi mennä maksullisiin, kuin etsiä tarpeiden tyydytystä muualta.

Itse en maksullisia hyväksy, mutta tuo nyt on mieheni menneisyyttä. Kyllä se pahalta tuntui ja vaivasi pitkään, mutta pahemmastakin on selvitty. Nykyään on vaan juttu muiden joukossa.

Vierailija
55/55 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi tietää varmasti