Lue keskustelun säännöt.
Kuinka monella tämä tilanne: mies päivät töissä, minät illat
14.01.2010 |
tai toistepäin. Onko ketään muita? Lapset siis kotihoidossa (alle 3v lapsia). Onko kenenkään suhde kärsinyt tästä, että viikonloput ovat ainoata yhteistä aikaa?
Ja mitä mieltä sivulliset tälläisestä tilanteesta. Tilanne rahan takia, että säästyy kodinhoidontuet.
Kommentit (2)
mies vuorotöissä ja minä iltaisin. Mutta vain kolmena iltana viikossa. Miehen vuorot järkätään niin että hän on kotona niinä iltoina kun minä olen poissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
minä töissä kotona päivisin, mies lähtee iltapäivisin töihin. Palaa siinä 20-21 aikoihin. Tosin näin vain 3 iltana viikossa!!
Itse olin kotona kunnes pienin oli 3v. Sen jälkeen lapset ovat olleet osittain hoidossakin, n. 3 pv viikossa 10-15. Olisivat varmaan voineet olla kotonakin, mutta mun työrauhan takia on ollut pakko tehdä näin. MIeskin on sitten ehtinyt tehdä kaikenlaisia kotihommia sillä aikaa kun lapset poissa.
Sosiaalinen elämä tässä lähinnä kärsii. Emme voi käydä yhdessä koskaan iltaisin missään. Minä aina yksin lasten kanssa iltaisin:(. Minä en pääse minnekään iltaisin yksin, koska olen aina lasten kanssa. Kyllä se välillä rassasi, eritoten kun lapset olivat pieniä!