Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverimme antoivat koiralleen meidän lapsen nimen!?

Vierailija
14.01.2010 |

Vähän yllätyttiin... ollaan kuitenkin tekemisissä jonkin verran ja kaveripiirikin on yhteinen. Lapsemme nimi ei ole mikään "eläimellinen", vaan ennemminkin tälle koiralle annettiin ihmisen nimi. Olisitko loukkantunut minun sijassani?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yllätyttiin... ollaan kuitenkin tekemisissä jonkin verran ja kaveripiirikin on yhteinen. Lapsemme nimi ei ole mikään "eläimellinen", vaan ennemminkin tälle koiralle annettiin ihmisen nimi. Olisitko loukkantunut minun sijassani?

Vierailija
42/45 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ollut aina koiria, emmekä ole ikinä antaneet kenenkään tutun nimeä. Kasvattajilta toi tulee viralliset nimet jne mutta kutsumanimen saa ihan itse valita.

Sillehän ei mitään voi jos koiralla on ihmisen nimi mutta kuten tässä tapauksessa lapsella oli ensiksi kyseinen nimi. Kaverisi taitavat olla vähän yksinkertaisia ja tyhmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topi, bentte, lupsu, rambo, rocky, niko, jero, tessu, Åke, alf, jasse,...osa on käytössä ihmisillä ja osa vain koirilla...kyllä minsta eläin pitäisi kuitenkin nimetä "eläin nimellä"..varsinkin jos tuttavilla on saman nimisiä lapsia.

Kyllä minun lapseni on kuitenkin arvokkaampi, kuin joku nelijalkainen..joten koiralle koiran arvoinen nimi, ja ihmiselle ihmisen arvoinen nimi.

Itsekin olen koiran omista ja ihan on koiralla itsensä näköinen nimi..koiran nimi.

Vierailija
44/45 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisiä nimiä, mit on käytetty sekä että...

-Ronja

-Veeti

-Milla

-Timi

-Saku

-Roni

-Rami

-Bella

-Elli

-Lilli

Nuo on ainakin kaikki semmoisia, mihin olen törmännyt koiralla usein, enkä lapselle antaisikaan, vaikka ihmiselle ne alunperin on tarkoitettukin...

Vierailija
45/45 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän hevosen, jonka nimi on Ida; Iita vaan tuttavien kesken. Koiran, jonka nimi on Roosa, toisen nimeltään Vilma. Kanin, jonka nimi on Nuppu, marsun jonka nimi on Albert. Pojan, joka on nimeltään Pyry, pojan joka on nimeltään Roni, pojan joka on nimeltään Santtu jne jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi