Mitä mieltä olette siitä, että mies seurustelee 19-vuotiaan teinin kanssa?
Kommentit (35)
vaihtaa ne miehet kuitenkin nuorempaan sitten kun nainen on 45 ja mies 55.
että sinulta jää nuoruus elämättä. Oletko hyppäämässä suoraan kolmekymppisen elämään?
Vanhemmillasi ei välttämättä ole mitään miestä vastaan. Päinvastoin, jopa. Uskoisin, että he ovat enemmänkin huolissaan sinusta. Jos aloitat 19-vuotiaana suhteen jo lapsen saaneen kolmekymppisen kanssa, perustatte yhteisen kodin, jossa lapsikin asuu ainakin osan aikaa, jne., niin sinulta jää kokonaan elämättä nuoruus, opiskeluaika, mahdolliset matkustelut ja muut.
Samoin äitinä suhtautuisin varauksella minkä tahaisen ikäiseen vävyyn, jolla olisi aiempi eroon päättynyt liitto takanaan. Jokin miehessä on aiheuttanut sen, ettei edellinenkään liitto ole kestänyt. Olisin huolissani, onko mies väkivaltainen, narsisti, alkoholisti, holtiton talouden suhteen, mustasukkainen tms.
Äidit nyt vain ovat huolissaan lapsistaan : ).
mutta 19 v on jo täysi-ikäinen vastuullinen aikuinen, jonka asiat ei kuulu kenellekään
ellei nyt sitten vielä kotona asu
sori nyt vaan, mutta millä perusteella mies ois henkisesti kehittymätön? tai suhde jotenkin epätasapuolinen? tärkeintähän on että molemmat rakastaa ja kunnioittaa toisiaan!
kolmekymppinen mies on 19-vuotiaan kanssa, on miehessä jotain outoa. Miksi omanikäiset eivät kelpaa vai onko mies niin lapsellinen, että omanikäiset eivät kestä häntä? Tyttöhän saadaan helposti sekaisin onnesta. Mies on kypsymätön ja rakkaudessaan sokea, äiti on oikeassa. Ja huomaahan ap:kin sen ennen pitkää, ole nyt onnellinen :)
Fiksu äiti sulla. Miehelläsi taitaa olla jonkun sortin taipumuksia tai muuten vaan outo jos ei saa ikäistään seuraan. En voisi itse kuvitellakaan, että mitä yhteistä mulla olisi noin nuoren kanssa. Ei kiitos pennuille.
minulla on kolmekymppinen poika ja olisi tosi outoa, jos hän alkaisi hengata alle kaksikymppisten kanssa. Ihmettelisin sellaista tyttöäkin, joka suostuisi.
Meinaan ihmettelen jos aikuinen ihminen jaksaa päivät pitkät kuunnella tuon ikäisen juttuja. Ovat vain niin eri maailmasta. Mutta jos siis mies on itsekin sillä tasolla. Jotenkin vain soisin tuolle nuorelle naiselle sen, että saa elää nuoruuttaa, ettei tuollain "setä" ala perustamaan esim. perhettä hänen kanssaa liian aikaisin. Antaisi toisen elää nuoruuttaa ensin.
kolmekymppinen mies on 19-vuotiaan kanssa, on miehessä jotain outoa. Miksi omanikäiset eivät kelpaa vai onko mies niin lapsellinen, että omanikäiset eivät kestä häntä? Tyttöhän saadaan helposti sekaisin onnesta. Mies on kypsymätön ja rakkaudessaan sokea, äiti on oikeassa. Ja huomaahan ap:kin sen ennen pitkää, ole nyt onnellinen :)
tälle
Mun mielestä tossa on liikaa ikäeroa. Varsinkin tuossa vaiheessa. Sitä on niin helppo ihastua toisen elintasoon ja vakaisiin tuloihin.
Mitä on miehen päässä kun haluaa noin nuoren kanssa olla?
Itse olen 23 ja mieheni on 36. Olemme olleet pian kaksi vuotta yhdessä, naimisissa ollaan ja esikoista odotellaan. Meillä siis suunnilleen sama ikäero kun teilläkin. :)
Alussa mun lähipiiri oli aikalailla järkyttynyt, kaikki muut yllättäen enemmän kuin äitini, jonka mielestä iällä ei ole mitään merkitystä, kunhan kumpikin on täysikäisiä ja aikuisia.
Anna vanhemmillesi aikaa sulatella asiaa. Mutta totuushan on, että sinä itse päätät kenen kanssa haluat olla, eivät vanhempasi. Vaikka toki ymmärrän huolen siitä, etteivät he hyväksyisi suhdettanne..
Tsemppiä ja onnea! :)
miehen kanssa ja meidän suhde oli normaali, tasapainoinen eikä miehessä ollut mitään "vikaa". Suhde päättyi 3 vuoden seurustelun jälkeen muista syistä kuin ikäeron vuoksi.
Onhan parikymppinen nainen jo aikuinen. Eihän tuossa ole ikäero kuin kymmenisen vuotta, ihan normaalia siis.
Tunnen erään naisen, joka on aina tykännyt itseään vanhemmista miehistä ja nyt hänellä on itseään noin 25 vuotta vanhempi mies, jonka lapset ovat vain muutaman vuoden naista nuorempia. Ovat olleet jo usean vuoden yhdessä. Eli on sitä ihmeellisempääkin nähty ;)
mutta kun vähän aikaa kuluu, nuoren naisen menohalut kasvaa. Tuo on niin nähty. Älä ala leikkiä kotia toisen naisen lapsen kanssa. Se lapsi siinä kärsii loppujen lopuksi. Mies on kypsymätön jos kelpaa teiniseura kolmekymppisenä. Ehkä huomaat itsekin että ikäero ei ole niin kiva asia enää kun menette muiden kolmekymppisten seurassa syömään tms.
Jos olisit itse 30 ja mies 41, elettyä elämää olisi molemmilla eri tavalla eikä ikäero haittaisi. Mutta nyt, tuhlaat molempien aikaa :-(.
Ei varmasti kovin tasapuolinen suhde.